Geen enkele zaadcel gevonden deel 5!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door annaatje, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Ik zou het niet weten Juffie wij hadden ook structuur maar hebben de kamer nu laten stucen

2. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ja inderdaad Juna sturen is wel een idee inderdaad als we letters op de muur willen doen. Och had ook al een heel leuk ander idee, heb eigenlijk zoveel ideeën dat ik niet weet wat we zullen kiezen haha.

Hoe is het met jou meissie?
    Kun je weer wat meer genieten nu? Denk dat we moeten genieten van de momenten waarop we genieten, de onzekerheid zal denk ik helaas altijd wel blijven. Ik zeg altijd tegen iedereen ik ben heeeeeel blij dat ik zwanger ben, maar ik ben ook blij als de kleine straks geboren is!
    Ik zie zo nu en dan heel erg op tegen die 20 weken echo, zal alles wel goed zijn? Wat als ze iets vinden? Als ik daar te lang over na ga denken draaf ik door, dus ik probeer daar niet teveel bij stil te staan. Maar zo nu en dan steekt het toch de kop op.....
    Voor jou duurt het niet meer zo heel erg lang gelukkig.
    Probeer te genieten meis op momenten dat, dat wel lukt samen met je mannetje en je moeder!

3. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Ja je ziet zoveel leuke dingen bij obs zag het er niet meer mooi uit en goede vriend van ons kon het goedkoop doen voor ons hihi das fijn
    Ja ik geniet echt steeds meer mede doordat ik hem zo goed voel nu en mag elke werk langs de vk voor het hartje onzekerheid blijft ook hoe verder ik ben heb van heeel dichtbij meegemaakt dat het zo mis ksn gaan dus op je hoede blijf je toch wel en voor de 20weken echo was ik ook echt bang allew draait er tich om at je kleintje gezond is hoe is het verdrr met jou?? Weet je al iets iver. ander werk

4. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Sorry voor myn type fouten zit op myn telefoon

5. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Meiden ik had gister al bruin en nu rood... erg heftig dit keer. bah...

6. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    :( wat rot ricmar dikke knuffel

7. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ja mis kan het inderdaad altijd gaan, maar daar probeer ik niet teveel bij stil te staan. Hoop dat op de 20 weken echo alles goed is daar draait het toch om!
    Morgen kunnen we weer even kijken naar onze kleine spruit, tot nu toe ziet alles er perfect uit maar ja dat wil niet altijd wat zeggen hè, we wachten het maar af.

Met mij gaat het verder goed, ander werk heb ik niet daar zoek ik al bijna 2 jaar naar, alleen ver weg van mijn woonplaats. En nu ik zwanger ben zal ik ook niet hoeven verwachten dat ik ander werk ga krijgen voordat de kleine er is. Ik zie het volgend jaar wel als de kleine er is wat ik ga doen. Heb ww aangevraagd en krijg ook zwangerschapsww, ik kan me er heel druk over maken, maar dat wil ik niet meer. Wil genieten van mijn zwangerschap en alles wat daarbij hoort. En ja of ik me druk maak of niet banen in het onderwijs zijn er hier niet voorlopig.......krijg mijn dagen wel om hier thuis, zeker met mooi weer en straks de kinderkamer inrichten.

8. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Hè bah Ricmar wat klote.....

9. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Kutzooi ricmar!!!! :(

Hele dikke knuffel.

10. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik heb laparo & hystero in 1 gehad, tijdens de narcose deden ze eerst de hystero en daarna de laparo. Ik heb een dikke week pijn gehad, en na 14 dagen was ik weer aan het werk.

11. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ricmar wat balen meid....

Pregnyl: ik krijg ovitrelle want onze apotheek had van de leverancier te horen gekregen dat ze op zijn vroegst pasweer in okt pregnyl konden leveren. ik wil de med's in huis hebben voor het geval we wel besluiten te gaan TP'en. Heb dus ovitrelle gekregen, kost me 38 euro maar dat heb ik er wel voor over.

OOK, hou je taai meis!!! Je doet het super!!

Voor de rest een dikke knuffel. Voor dreamer een extra knuffel! Valt niet mee blij te zijn voor een ander als je zelf zo'n verdriet hebt.

12. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Panter: inderdaad een geruststellend gevoel alles in huis te hebben. Ik heb ook ovitrelle gehad, goed te doen en gebruiks vriendelijker dan pregnyl.

Zonnestraal: Ja nu lijkt het net echt hè, haha!

Heb net een heerlijke grote aardbeien coupe op mmmm, dat mag ik toch wel gewoon hebben?

13. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Goedemorgen lieve meiden,

@ricmar balen meis!!
    Dikke knuf!

Hier onweer en regen en weer wakker...balen! Sliep net weer wat nachten door...
    Lees wel mee hoor meiden, reageer wat minder :D
    Voel me verder super hoor maar vind lezen nu heerlijk :D

Dikke knuf voor iedereen hier...kus!!

14. Blondy

Blondy Actief lid

26 jun 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
    Juffie, veel plezier vandaag met de echo! :D

15. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Dank je blondy, is vanavond om 19:30uur dus mag nog de hele dag in spanning wachten!

16. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Nou meiden ik ga aan de poets, dan gaat de dag misschien wat sneller om.....

17. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    meiden haak vanaf hier weer even in!

Ricmar dikke knuffel meid!

Juffie ben heel benieuwd!

Hier nog een week vrij en dan volgende week weer aan het werk... heeeeeeeeeeeeeellllppppppp
    Totaal geen zin in.. snik..

18. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Kate bahh snap goed dat je nog geen zin hebt nog een weekje genieten dan wij zyn nu in amsterdam geboorte kaartjes laten maken fftjes rijden maat dan heb je ook wat hihi

19. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Ik had op hun site gekeken had get van een kennis......maar ook.zoveel krus heb er 2 in gedachten ben benieuwd dalyk.....het is met foto en ja heel schattig hihi hun doen zelf dan nog dingen erom heen bewerken. Weten jullie al wat je wil??
    Welke dagen ga je werken Kate?

20. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    juna ik werk onregelmatige diensten en geen vaste werkdagen dus.. wel jammer op zich..

Deel Deze Pagina