Geen enkele zaadcel gevonden deel 5!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door annaatje, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Oowhhh dat lykt me soms best wel fyn KAte......maar met een beebje soms ook ladtig. Mocht ut nou niet lukken om wat voor reden dan ook mag je dan ook vaste dagen werken??

@ ego: geboortekaartjes zijn ready hihihi.....ben van nature ( al zeg ik ut zelf ) best lastig.......nu waren we binnen 20min klaar betaalt en wel hihih wat een kosren maar prinsje krygt de mooiste kaartjes ben helemaal happy:D

Juffie en kipjes veel plezier bij de echo

2. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    juna, dat is bij ons heel lastig, ik kan wel wensen doorgeven en heb een vaste vrije dag. Daar roosteren ze dan omheen. Op zich valt het mee, als je vaak een late of nachtdienst moet werken ben je in de ochtend en middag vaak nog vrij, en dan niet veel later komt manlief alweer dus J. is niet heel lang van 1 van de ouders gescheiden!

je maakt me trouwens wel heeeeeeeeeeeeeeeeel nieuwsgierig naar jullie kaartje! Naam zijn jullie al over uit?

3. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Ja eigelyk dan toch ideaal :) werk je in de zorg???
    zou graag zeggen hoe ut er uit komt te zien maar moet tegen iedreen me mond houden zegt junaman......het is een vrij rustig kaartje als ie er eenmaal is zet ik m in me album hihi ja naam hebben we al :)

4. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @ juffie veel plezier vanaaf!! :D
    Gaaf!! Heb je er zelf een gevoel bij??

@juna heerlijk een mooi kaartje!! Lekker klaar!! Junaprinsje krijgt vast een super kaartje :D

@katek jeetje dat is omgevlogen zeg!! Kan me goed voorstellen dat je het helemaal niet leuk vind..3 maanden is eigenlijk te kort om te genieten...knuffeltje meis!!

@hier...noppies bestelling komt vandaag binnen :D
    Heb even enorm geshopt in de sale :)
    Vanaaf worden eindelijk de puntjes op de i gezet in de woonkamer zodat kleine kinderhandjes niet aan de mooie spullen kunnen komen hahaha
    Wordt zo gaaf! Alle gitaren gaan aan de muur zodat wij er wel bij kunnen maar de uk niet :D
    Babykamer zijn we druk mee bezig...ik ben druk bezig om uiltjes en vogeltjes van vilt aan het maken...lekker om s avonds op de bank voor de tv de freubelen zal er een fotootje van maken en in m'n album plaatsen van mijn freubelproject :D

Dikke knuf voor alle lieve meiden hier!!

Xx

5. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Bob: ik neig zelf meer naar een jongen, geen flauw idee waarom, heb zo'n gevoel.....we zullen het zien dadelijk (hopelijk)
    Ben wel zenuwachtig nu hihi.
    Ik laat het jullie zo snel mogelijk weten!

6. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ juna
    wat leuk dat je geboortekaartjes hebt besteld. waarom perse in amsterdam meis ? Iets speciaals ?

Wij hebben ook rondgekeken. vond die mini t shirtjes wel leuk met een soort waslabel eraan hihi. maar ook best prijzig.
    Verder leuke gezien op kaartje2go. dus moeten nog beslissen.

@
    Juffie
    veel plezier vanaaf . ennuhh wel bewijs vragen he !! Ik had al twijfels en ik had gelijk want het was fout gezien. wil je niet bang maken hoor hihi. meestal zien ze het goed.

Wij mogen ook vanaaf voor de tweede poging van de 3d.

@ bob
    leuk zo'n knutselproject. hier ook bezig. ga houten letters van zijn naam met pip studio behang beplakken. voor op de kale muur in zijn kamertje. en ook nog wat van die houten harten die je kunt ophangen. :)

@ ricmar
    he klote meis. knuffel voor jou

@ katek
    he bah weer werken. lijkt me ook echt niet leuk..

@ all
    spring hier weer even in.
    Vanavond dus weer de 3d echo. ben benieuwd of ons boefje nu wel op de foto wil hihi.
    Verder gaat alles goed. onze knul heeft mijn ribben ontdekt dus heeft een nieuwe trampoline haha.

7. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Klopt Kipjes dat was bij jou hè.
    Ik ben ook wel een beetje bang of het dan ook echt wel goed is.Wil heel graag eindelijk gaan shoppen maar of ik dat durf....?
    Ik ga er een beetje vanuit dat als ze het ziet het wel goed zou zijn......? Maar kan ook fout gezien worden jij bent het levende bewijs!

Jullie ook veel plezier bij de tweede poging.
    Enne ja hoor ik vraag bewijs, mogen jullie er nog een keertje naar kijken!

Liefs

8. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Oowhie kipjes hopelyk laat ie zich zien en klinjt erg leuk dat van die letters van jou ook Bob.......ik ben niet zo creabea hihi......mini shirtjes how cuteeeee hehe. Uhmz ja bijzonder mmmm weet ik niet zelf vind ik van wel haha. Ja die zaak doet ook via internet maar als ik dat had gedaan dan had ik nu niet zon mooi kaartje gehad wilde ut graag zien en ( voelen ) haha. Nou meis en juffie have a lot of funnnnn....myn gevoel zei een jongen en klopte ook. Bij jou kipjed ook toch?? En zonnestraal en kate hadden ook ut juiste gevoel toch.

9. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @kipjes wij hebben bij 2 verschillende echo bureau's te horen gekregen dat het een meisje betrof en 7 aug hebben we de 20 weken echo dus dan hopen we op de derde bevestiging...vind het na jouw verhaal toch ook best spannend of het wel klopt...
    Wij hebben geen bewijsje mee gekregen maar we zagen alle vijf wel echt goed een hamburger tussen de beentjes...
    Blijf op m'n hoede :D
    Hoe vaak had jij het gehoord?

Ik heb ook de letters besteld met de naam, want we zijn er echt uit hoe de kleine meid gaat heten :D...en het kaartje zijn we ook al uit...zijn erg makkelijk beide dus de keuzes worden hier heel makkelijk gemaakt. Hebben echt dezelfde smaak, gelukkig :D
    Leuk hoor nog meer freubelaars hahaha

@Juffie bijna nog een uurtje hihihi lekker genieten meis!! Kom straks nog een xtje gluren :D
    Ik dacht ook een jongen maar nu 2x bij 2 verschillende echo bureaus te horen gekregen dat het een meisje is :D
    Ben benieuwd!!
    Geniet ze!!

Xx

10. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ juffie
    goed zo hihi. kunnen we met je mee gluren !

@ juna
    kan ik me wel voorstellen ja. wij hadden ook voor de trouwkaarten mooie kaarten gezien en die bleken echt afschuwelijj in het echt. uiteindelijk besteld via iemand die we kennen zodat we boeken konden inzien.

@ bob
    leuk hoor dus bij jullie de naam ook al bekend . wij hebben gelukkig ook dezelfde smaak. dat is altijd wel makkelijk hihi.

Wij hadden met de geslachtsecho te horen gekregen 100% een meisje. zagen ook echt 3 streepjes. maar bij de 20 weken bleek het een jongen hihi. waarschijnlijk had hij zijn beentjes de eerste keer dicht waardoor een balzak iik 3 streepjes kan geven. het ligt eraan hoe de kleine ligt.
    Daarna de pretecho opnieuw gedaan. toen nog in het zkh een echo en afgelopen 3 d ook weer bevestigd gekregen. dus wij zijn er nu echt zeker van hihi.
    ik had trouwens wel vanaf dag 1 een gevoel dat we een knul zouden krijgen.

Maar goed. meestal zien ze het gewoon goed.

11. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Meiden wij krijgen voor 100% een dochter!
    Zal straks de foto erop zetten!

12. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Foto in mijn album

13. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Gefeliciteerd juffie word het toch nog evenwichtig hier hihih ik kan het niet goed zien op de eerste echo foto weet nooit niet goed waar ik moet kijken :D

@all nesteldrang aanwezig ksn dat nu al?? Heb heel de keuken uitgesopt vloer gescrob en ramen in de keuken gedaan nu is juna moe ga lekker douchen

14. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @juffie gefeliciteerd!! Ik moet ook heel eerlijk zeggen dat ik echo foto's van het geslacht moeilijk vind om te zien...wij hebben maandag het gezien in 3D en met vlees erop zie je toch meer hahaha...maar ik wacht toch nog de 20 weken echo af voor de zekerheid hahaha
    Wel gaaf hoor!!!

@kipjes ja 2 bureau's beide verschillend en beide zeiden een meisje overduidelijk...en toch twijfel ik hahaha

@hier zijn manlief en een goede vriend aan het klussen het lijkt wel een aflevering van buurman en buurman hahaha
    Ik vermaak me dus prima hihihi

Fijne avond ladies!!

Xx

15. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Heb nog een andere foto proberen te maken staat in mijn album.
    Ze was heel beweeglijk.....maar de echoscopiste was er zeer zeker van! We hebben ook de scherpe beelden gezien en toch twijfel ik weer pffff

16. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Juffie: gefeliciteerd!
    Ze kunnen het nooit 100% zeker weten he ;)
    Dat wordt roze shoppen!

@Kipjes: hoe is de echo gegaan?
    Liet jullie boeffie zich nu wel zien?

@Bob: real life entertainment dus :p

@Juna: leuk dat jullie het geboortekaartje hebben!

@Namen: wij hebben echt een totaal verschillende smaak.
    Ik ben van de Engelse namen en manlief van de Nederlandse namen.
    Gelukkig zijn we er toch samen uitgekomen :p

@Katek: lijkt me echt moeilijk om weer te moeten gaan werken.
    Gelukkig is ze in goede handen!

@Ricmar: he balen weer meis.
    Dikke knuffel.

@All: vandaag kreeg ik van een nichtje te horen dat ze zwanger is .. uitgerekend rond de tijd dat wij ook uitgerekend zouden zijn van de vmk.
    *slik*
    Gaat me steeds zwaarder vallen al dat blijde nieuws, zeker rond de periodes dat wij uitgerekend waren.
    Voel me net zo'n egoist, niet leuk.
    Morgen internist .. ben dr bang van.

17. Blondy

Blondy Actief lid

26 jun 2010
    426
    0
    16
    Noord-Brabant
    #537 Blondy, 30 jul 2012
    Laatst bewerkt: 30 jul 2012
    Dreamer, je bent geen egoïst!!! Dat mag je echt niet zeggen hoor! Het is heel logisch dat dat je verdrietig maakt. Ook al ben je blij voor hen, je eigen gevoel overheerst en dat moet je ook niet wegdrukken. Knuffel voor jou meis en sterkte voor morgen.

Juffie, super een dochter, gefeliciteerd! Zat je gevoel er toch naast hè? Hihi, blijft toch een gokje; 50% kans ;)

Kipjes, hoe is het bij jullie gegaan?

Fijne avond allemaal verder!

18. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Ricmar, balen zeg! Knuffel!

Ook, je doet het super! Knuffel voor jou en S!

Zonnestraal, ons meisje doet het prima! Vandaag bij CB arts geweest en helemaal in orde, weegt inmiddels al 4000 gr en is gestart op 3800 dus mogen niet klagen..

Bob, veel plezier met knutselen! Je gaat echt hard, volgende week al 20 weken echo!

Juna, leuk hè, kaartjes uitzoeken en regelen!

Kipjes, jij ook aan het knutselen! Veel plezier!

Juffie, leuk ook een meisje!

Dreamer, je bent geen egoïst! Je hebt ook zoveel meegemaakt! Heel veel sterkte morgen!

Kipjes, is de echo gelukt?

19. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @juffie
    leuk een meid !!!
    Ik zie ook niks op je fotos. Maar als jullie het wel gezien hebben zal t vast goed zijn.
    Ze kunnen het nooit 100% zeker zeggen. Zo zie je maar bij ons. ik ben voortaan voorzichtig hihi

@ dreamer
    he wat balen. kan me voorstellen dat zulke berichten keihard aankomen. Je bent geen egoist hoor !! Het is niet niks wat jullie hebben mergemaakt. dikke knuffel voor jullie !!

@echo
    boefje lag nog steeds met zijn hoofdje in mijn bekken dus we konden via een omweg alleen de zijkant van zijn gezichtje zien. we hebben wel iets betere beelden maar de echoscopist was nog niet tevreden ;).
    Maar ja. het is gewoon een klein boefje hihi. Ben wel verliefd hoor . vind hem prachtig hihi :D

20. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Tnx dames.
    Normaal ben ik heel positief, maar het gaat me allemaal steeds zwaarder vallen.
    Heb het gevoel dat ik het beter los kan laten als ik weer zwanger ben, maar daardoor voel ik dus ook een enorme druk om weer zwanger te raken (en angst dat het nooit meer gaat lukken)
    En zo is het circeltje rond.
    Komt wel weer goed, maar dat gestress van wel of niet mogen starten de laatste rondes werkt me echt op de zenuwen.

@Kipjes: haha nu al heerlijk eigenwijs.
    Weet je zeker dat het geen meid is :p
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik ons meisje op de 3/4D echo's echt geen plaatje vond hoor hahaha.
    Maar ze is echt prachtig en totaal anders dan op de echo.

@Mona: super dat ze het goed doet!
    Je gaf bv toch?
    Fijne bevestiging dat ze dan goed groeit he.

Deel Deze Pagina