Juffie duidelijk een meid!! Nu lekker roze shoppen!! Blondy 9 aug is in zicht . Ging jij nou ook naar DD? Kate, hoest? En met J.??
Sterkte Juna! Hou ons op de hoogte meid!! Hoop dat alles goed gaat met jou en de kleine man!! @juffie hihihi onzekere doos net als ik Maar overduidelijk geloof ik zo hahaha Ja wij wachten tot volgende week dinsdag dan 3x een bevestiging gehad dan moet ik het wel geloven Shop ze met je aanhangwagen hahaha @zonnestraal ja ik voel de kleine uk sinds zaterdag met enige zekerheid en regelmaat...ik voel kriebeltjes langs de binnenkant van m'n buik...echt een grappig gevoel! Heb ook steeds jeuk aan m'n buik... @ik ga weer aan het werk maar heb erge moeite om me vandaag te concentreren....ik wil eigenlijk heel graag naar huis Nog eventjes dan mag ik naar huis, heerlijk!! Vroeg naar bed vanaaf hahaha Dikke knuf meiden!!
Hoi dames ben ik weer ze zagen een scheurtje in mijn bm hals?? Was niet zorgwekkend kleine man was lekker druk aan het stampen ctg was prina dus nu lig ik weer op de bank
En heelt dit weer door rust? Wat is nu het verdere stappenplan rustiger aan doen of kan dit geen kwaad? Pffff schrikken zeg!! Lekker plat op de bank en laat je man lief je maar goed verzorgen Gelukkig was alles goed met jullie kleine mannetje!!
Juna, gelukkig niks met de beeb! Schrikken hoor, dat scheurtje heelt vanzelf weer? Juffie, wat leuk een meid!! Nu mag je alles roze kopen Hier een afspraak voor mijn eerste autorijles..whaaaa blijf 9 augustus allemaal binnen tussen 12.30-14.00 uur
Het moet van zelf helen. ( heb maar de helft meegekregen was alleen gegaan ) stom en heb alleen maar gehoord dat alles goed was met ons mannetje........ga nu alvast de enveloppen schrijven voor de kaartjes hihihi moet iets doen Owhhh juffie nu is ut kei duidelyk hihi lekker shoppen Panter wat leuk maar ook spannend 1ste rijles......in brabant zal je niet konen toch Bob haha ben alweer vergeten wat je hebt geschreven sorry!!!! Dames tot hoelang werken jullie door, ook vd mamas wil ik ut graag weten
Pfffff wat een schrik Juna!!! Sjesus!!! Ennuh, moet je nu plat?? Rust??? Wel of niet werken??? Ik werkte tot de 20 weken . Mag niet meer op de ambu en vervangend werk hebben ze niet... Dus heb heeeeeeeeeeeeel lang verlof!!! Panter, ik blijf binnen!!! Bob, leuk dat je je meisje voelt.....hier begon het ook met kriebels en daardoor een jeukende buik hihi!!! Nog niet lang en dan voel je het 1e schopje, zoooooo leuk!!
Nee hoeft niet plat gewoon niet tillen e.d maar schrikken is ut wel... Oowhie wat een luxe Zonnestraal hihi en dan 10 weken na de bevalling?? Ik werk tot 4 weken vooraf ik zei tegen myn baas werk tot laatste dag hihi mag niet......wil langer daarna verveel me zo thuis altyd op zoek na dingen hihi
ach ja we moeten de duivels even weer door, had wel een mooi duidelijk ei afgelopen ronde, hoop dat dat aankomende ronde weer zo is. heb wel de laatste 3 maanden iets raars ik zweet me een otter, zowel snachts als overdag (overdag ben ik bezig dus dat kan kloppen, maar snachts (ook al is het niet warm) wordt ik klestnat wakker van zweet, weet iemand of dat nog door de hormonen kan komen??
@Ricmar: na de bevalling ben ik nog een paar weken echt badend in het zweet wakker geworden. Dus kan zeker door hormonen komen. @Juna: je maakt het weer spannend! Doe maar rustig aan. @Juffie: fijn dat je nu gerust gesteld bent! @Zonnestraal: heerlijk zolang verlof! @Panter: je red het in die tijd niet tot hier, dus ik kan veilig oversteken Wel stoer dat je gaat lessen! Ik doe het je niet na. @Bob: geniet maar van dat lieve gekriebel~! @All: yes Waardes waren goed, dus we mogen starten! Vrijdagochtend echo, vrijdagmiddag evaluatiegesprek. We gaan er weer vol goede moed voor!
Dreamer wat een goed nieuws fijn zeg!!! Juna rustig aan doen meis! Aan jezelf denken en aan jullie mannetje. Bob: ja ik ben ook een twijfel kont haha. Jij nog niks gekocht of gekregen? Hier: net mijn zusje op bezoek gehad, ze had een kei leuk pakje gekocht super leuk! Eerst dacht o wat eng dadelijk is het niet goed. Maar de echoscopiste was zooo overtuigd ik kon echt,echt gaan shoppen voor roze zoveel ik wilde er was geen twijfel over mogelijk! Ze doet het al 14 jaar dus ik geloof het.
@Ricmar: ontzwangeren Kunnen net die laatste hormonen zijn die eruit komen nu. @Juffie: wij hebben ook gewoon geshopt na de geslachtsecho (ook precies 17 weken) Meeste winkels doen ook niet moeilijk als je weer terugkomt omdat het geslacht niet klopte, maken ze wel vaker mee.