Geen enkele zaadcel gevonden deel 5!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door annaatje, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Mona: en is dat vocht dan goed of slecht?

Zonnestraal: lijkt me ook leuk en creepy!

Kiyeko: Have Fun!

2. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Kiyeko, wat voor autootje??? Leuk zeg!!!
    En shoppen, ook zo leuk....ik vind kleertjes voor meisjes zooooooo leuk en schattig!!!

Goed idee vn filmpje maken, ga ik doen!!

3. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Lig in bed met een pakje zakdoekjes...dalijk even troostvoer halen en in bad, want heb hoofdpijn van t huilen.. hoe ik me voel op dit moment...vrij alleen op de wereld:). Maar komt wel weer goed

4. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    DA knuffel meis!! Rot dat je je zo klote voelt.

Hier gaat het wel aardig, mijn lijf heeft weer een ei geproduceert en kan dus over 14 dagen mn ongi verwachten.
    Wat wel opviel is dat mijn sensitest pas een dag na de CB digi positief was...mss zijn we altijd wel te vroeg geweest met insemineren.
    Hebben nu afgesproken dat, mocht de cryo's op niks uitlopen we eerst nog 6x willen insemineren voordat we een andere icsi gaan doen.

5. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    dreamer super wat goed zeg!! duim voor je meid!! weet je al wanneer iui??

panter super dat je nu zo positief denkt als de cryos niet lukken toch nog ff iui's probeerd!!

da knuffel!!

kiyeko shop ze!! hihi

bailey hoe is het met jou??

hier gisteren een avondje uit geweest met manlief.. ff uit eten en naar bios!! was super zo'n avond maar erg apart dat je niet op tijden hoeft te letten.. en ze had weer super geslapen dus wij ook blij :) was nu voor het eerst bij haar andere oma...

nou meiden fijn weekend!!!

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Zonnestraal kan best zijn als je het gaat filmen dat hij stopt haha.
    Zo deed het spook hier dat.
    Net of hij het aanvoelde:D

7. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Even ego: lig in ziekenhuis. Had vanmorgen klein beetje bloedverlies :x.
    Beebje maakt het goed. Baarmoedermond zit dicht. Baarmoederhals mooi lang. Placenta goed.
    Maar moet erg vaak naar toilet (piezen) dus misschien een infectie?!
    Er zijn allerlei kweken afgenomen.
    Heb bedrust nu en moet hier nachtje blijven.

8. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    Zonnestraal meid wat schrikken! Gelukkig jullie ventje in orde en baarmoeder gesloten. En verder geen buikpijn of harde buiken?
    Misschien idd een blaasontsteking, wanneer krijg je de uitslag?
    Sterkte meis ik weet hoe je je voelt nu.

9. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    DA dikke knuffel voor jou.

Panter fijn dat je lijf weer mee doet en dat je een eisprong hebt gehad. Ik hoop dat je geen iui meer nodig hebt omdat de tp geluk gaat brengen als jullie er weer klaar voor zijn.

Juna hoe is het? Hoop geen bloedverlies meer gehad?

10. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Bailey, ja jij weet helaas hoe het voelt. Kut dus!!
    Ja heb harde buiken als ik moet plassen daarna zakt het weer....

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Oei zonnestraal dat is niet fijn:(
    Idd grote kans dat het blaasontsteking is.
    Doe maar goed rustig aan daar!

Bailey hoe is het nu met jou meid?

12. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Zonnestraal nee toch!!
    Wat klote zeg!
    Misschien inderdaad een blaasontsteking.....?
    Voel je, je verder ok? 'fijn' dat ze je een nachtje daar houden, kunnen ze jullie goed in de gaten houden.
    Rustig aan, maar ja je kunt ook niet veel anders in het ziekenhuis....
    Sterkte meid!!

13. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    zonnestraal jeetje wat klote!! rustig aan doen meid!! gelukkig houden ze jullie goed in de gaten...

ook hoe is het met jou?? gaat alles weer een beetje beter met jullie 2tjes??

14. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Girl jullie prinsesje alweer 6 maanden jeetje wat gaat het toch snel!

Hier zitten we midden in een sociaal onderzoek en dan word gekeken qua bezoekersrecht.
    Maar het is heel heftig allemaal.
    Soms weet ik me niet goed blijf met mijn gevoelens en emoties.

15. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Even ego:

Baarmoederhals paar x gemeten gister. Blijft stabiel. Mocht me geen zorgen meer maken (doe ik wel).
    Geen bloedverlies meer.
    Vannacht in ene een uur lang harde buiken en m'n mannetje die pirouettes doet en weet ik veel wat nog meer. Ik denk zelf door zijn drukte die harde buiken. Toen hij rustig was werd buik weer rustig .

Mag waarschijnlijk straks naar huis gelukkig.

16. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Breek even in.......zonnestraaltje!! Wat schrikken brr....heel veel sterkte en doe rustig aan dikke knuffel.

Ook voor de rest.
    Zit in de mee leesmodus. Heb nog wat oudbloed verloren meer niet. Voel me veder super! Af en toe felle steken. Ik doe rustig aan en straks komen mijn ouders hierheen gordijnen en rames wassen. Morgen komen alle babyspullen binnen :D super zin in xxxx

17. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Zonnestraal jee wat schrikken zeg! Hebben ze getest op blaasontsteking? Is nl wel van belang. Blaasontsteking kan worden veroorzaakt door één of ander bacterie die gevaarlijk kan zijn voor het kindje, hersenvlies ontsteking.. Rustig aan meid, en dat je je nog niet helemaal kunt overgeven aan het feit dat jij je geen zorgen hoeft te maken is heel normaal!

ook wat een gedoe komt er bij kijken zeg! Vreselijk..veel sterkte meid!

Hier ongi geworden. Tip voor iedereen; bewaar alles wat je overhoud van je kraampakket, qua pijn geen last, maar wat een bloed! Pfff

18. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @even snel hebben een gezellig en druk weekend :D

@zonnestraal jeetje wat schrikken!!! Gelukkig is verder alles goed..hou je daar lekker aan vast! Hopelijk vinden ze snel de oorzaak meid!! Sterkte!! En een dikke knuf!

@juffie voorzichtig aan en maak je niet zoon zorgen...dat doet je beebje echt geen goed een piekermama :D Geniet meid!!

@dreamer goed nieuws!!! Duimen draaien keihard!!

@Panter fijn om je weer positief te horen...hoop het zo erg voor jullie!! Denk aan jezelf meid!!

@ook knuffeltje voor jou en S!!

@DA ach meissie wat klote!! Huil maar lekker uit meid, het is ook geen makkie!!! Dikke knuf!!

@Alle andere meiden een super dikke knuf!!

@hier deur staat 2x in grondverf en betonverf staat prachtig de 1e laag...aankomende week wordt de klus verder geklaard als het droog is!!
    Gister met 4 neefjes en nichtje baar de dierentuin geweest in de leeftijd van net 1 jaar, 2,5 jaar 3,5 jaar en 4 jaar :D Geweldig wat een topdag!! Manlief was kapot in ook wel lichamelijk maar kreeg juist energie van al die kleintjes en al die knuffeltjes waren heerlijk aan het einde van de dag :D
    Vandaag weg heerlijke high tea met manlief...heerlijk saampjes genieten!! Zoveel zin in :D

Dikke knuf ladies volgende week houd ik alles weer wat beter bij hahaha
    Brrrr...dinsdag 20 weken echo...maak me echt een beetje zorgen...hoop maar zo dat alles goed is...
    Xxxx

19. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Zonnestraal wat een schrik meid! gelukkig alles goed met beeb. Nu wachten op uitslagen van kweken? Grote kans dat het UWI is! Dat hoop ik dan maar dan kanje je zorgen ook naast je neer leggen.

Kate, sterkte met ongi....lijkt me best vervelend na de bevalling dat dat weer komt.

Voor de rest een dikke knuffel!!

20. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    ook jeetje wat een gedoe met alles..
    hele dikke knuffel!!

kiyeko jammer van die brandplek in de stoel.. erg jammer ja..
    dus je hebt je aardig ingehouden kwa shoppen haha!!
    we hebben een leuke avond gehad samen... we waren al zo lang niet meer naar bios geweest, was echt tijd om daar naartoe tegaan!!

heerlijk toch 3 dagen niet koken :) zou ik ook wel willen...
    nou hoef vandaag ook niet, want heb nog macaroni van gisteren over mmmm!!

katek ja de ongi's na bevalling is echt erg he.. begint nu weer een beetje beter bij mij te worden.. gebruikte gewoon dubbele dingen voor ongi zo erg.. normaal nooit gehad..

bob dus een leuke gezellige maar drukke dag gehad!! straks loopt je eigen kleintje er ook bij :)

de rest allemaal een dikke knuffel!!

Deel Deze Pagina