Mmm lekker, dam gooi ik het lekker in de sla. Ik ga het niet koken, zo rauw in de sla zeg maar. Denk dat wij over 2 weken alles gaan bestellen, ik wil ook, kan niet meer wachten haha
juna mooi kamertje hoor!! nog eventjes en dan ligt jullie kleintje er!! juffie wij hadden met ongeveer 24 weken alles helemaal klaar.. we hadden met ongeveer 12 a 13 weken de grote spullen besteld (kon afgezegd worden als er iets mis ging) en net na de 20 weken echo hebben we het laten bezorgen.. was blij dat ik dat had gedaan want kon mooi alles lekker zelf uitzoeken enzo.. als je op het laatst weinig kunt dan kun je niet in je eigenkamertje bezig en dat wou ik dus heel graag niet dat ik niks meer kon op het laatst maar je bent blij dat je dan lekker rustig aan kunt doen in je vrije weken voor de kleine er is..
ik zal zo je foto kijken juna! Juffie wij hadden kamertje eerder besteld (was een vet goede aanbieding die we niet konden laten liggen) en is pas rond 23 weken bezorgd, dus idd na de 20 weken echo. Ook toen pas gingen we echt shoppen omdat we eerder nog niet wisten wat het werd. Tot die tijd kochten we eigenlijk nog niks omdat we echt typisch meiden dingen wilden enzo.
wauw juna wat mooi!! En wat een schoenen heeft jullie ventje al! haha! Hier alleen een paar adidas sporschoentjes die ze nog lang niet aankan. Wil voor de winter wat babyuggs hebben.. zo schattig. Gewoon die van de hennes dan, de echte zijn me wat te duur..
Dank je wel Kate indd veel schoentjes maar heb ik gekregen daarvan niks zelf gekocht hihih.....hoe gaat het met jou?? Volgende week weer werken meis?
@Kamertje: met 17 weken besteld, met 24 weken geleverd, met 36 weken pas klaar omdat er meerdere keren dingen kapot waren!! Dus mijn advies is, regel alles zo snel mogelijk, je weet nooit wat er mis kan gaan. (nou hebben wij ook echt altijd pech met dingen hoor, dus bij anderen zal het vast beter gaan )
Bob van harte gefeliciteerd met de goede echo heerlijk genieten nu. En nog steeds een meisje lekker roze shoppen. Zonnestraal hoe is het? Er is dus geen oorzaak gevonden? Krijg je nu extra controle? Gelukkig dat alles goed is, ben je een beetje gerust nu? Juna mooi kamertje voor jullie mannetje. DA hoe is het?
Bailey, ik moet vrijdag naar de gynaecoloog. Ben wel gerust hoor. Maar ben wel sinds de opname vreselijk moe! Pijntje hier, Pijntje daar (onderrug). En een dikke pens! Bailey, hoest met jou?
Zonnestraal dat ik moe zijn herken ik wel, denk door alle spanningen en angst. Ik voel nu nog steeds vanalles en moet dan echt even mezelf een mep verkopen om niet te.stressen zeg maar. Is wel minder geworden hoor maar zou blij zijn als hij er straks is. Verder hier rustig, krijg veel last van rugpijn nu sinds een paar dagen. Verder zorgen om de kleine meid, al 10 dagen onverklaarbare verhoging/koorts maar komt helemaal niet ziek over. Alleen wat klam en warm als haar temp stijgt verder vrolijk als altijd maar zit me toch niet lekker. Moeten van de HA nog maar afwachten, oren keel longen en urine allemaal schoon...
Dreamer dat is een ruime maand geleden. Ze is toen erg ziek geweest aantal dagen 40 graden koorts. Bleek toen ook een fikse keelontsteking te hebben. Ze at dronk en speelde toen nauwelijks. Nu lijkt er niks aan de hand als alles die verhoging.
Katek ik heb deze schoentjes gekocht voor onze kleine meid En ik vind ze zoooo lief (de paarse laarsje met roze strikjes) Link staat hieronder Babykleding kopen? Leuke babykleren online bij V&D
@juna wat een geweldig kamertje!!! @juffie hier hadden we het kamertjes nog staan van de 1e zwangerschap dat hadden we vroeg besteld i.v.m. mijn vriend zn werk dus waren we erg vroeg en helaas ging het toen mis...dus dit keer staat wel het kamertje en ik ben heel hard bezig met vilt om de decoratie zelf te maken voor bij ons kleine meisje op de kamer...nu beginnen we langzaam aan met decoreren @bailey he getsie als je niet weet waar het van komt, zeker bij zo'n klein meisje Hoop dat ze gauw weer beter is. Jij gaat ook ineens keihard!! @zonnestraal ben benieuwd wat de gyn gaat zeggen morgen. Wel goed dat je echt rust neemt. Je hebt weer een aantal dagen mooi weer dus geniet daar lekker van!!! @DA hoe is t met jou meis? We zien je hier helemaal niet...ik weet dat je niet zo goed in je velletje zat en ik hoop dat dat alweer ietsje beter is...sterket meid en een dikke knuf! @sweet...yoehoe...is er al een klein mannetje geboren??? Ik ga zo maar eens gluren op je profiel Ik ben zo benieuwd hahahaha @Panter lekker aan het genieten van het weer en het werk? @alle andere dames...dikke knuffel vanaf mn werkplek waar ik heel hard aan het werk ben Liefs xx
Gaaf he...ze zijn echt zoooo schattig! En dat voor 10 euro...lekker kopen voor je kleine meisje Ben blij dat ik een goede tip heb mogen bijdragen hahahaha
Bailey, ik stress nu ook meer. Jammer, want daardoor minder genieten! Vandaar die vermoeidheid ja. Ben vandaag weer gebroken. En jij nog 's de zorgen van je kleine meisje erbij. Hoest vandaag met de koorts??? Kiyeko en Bob, wat een eeeeeeenige laarsjes!!! Das wel zo vinnik, voor meisjes zulke leuke kleding!!!!
hey ja sorry... velletje zit al wat beter.. maar nog niet geweldig.. lees alles mee hier, maar sla niks op, wil niet alleen maar ego's posten en niet op jullie reageren. ik kom wel weer terug, als ik me beter voel! en ''zin'' heb om weer op iedereen te reageren.
@DA gelukkig zit je velletje alweer iets beter...en liever dat je af en toe ego's post dan dat we niets van je vernemen meid! Doe lekker alles op je eigen tempo en hopelijk zit je velletje dalijk weer zoals het hoort... Een super knuf en heel erg tof dat je toch nog even reageert! Hopelijk is de grappige, gezellige en lieve schrijfster DA gauw weer terug want ik mis je gevatte opmerkingen wel hoor Liefs
@Bailey: dan zal het idd niet meer van de prikjes komen. Vriendin van mij haar dochter heeft ook al weken onverklaarbare verhoging/koorts. Die gaat morgen door de mmm in het zh. Hoe is het vandaag gegaan? @Babyschoentjes: soo cute allemaal! Hier ook een berg schoenen .. allemaal nog nieuw, want ze hield ze niet aan of ze paste ze niet (hele hoge wreef) Zo jammer! @Zonnestraal: ik vind de jongenskleding juist heel leuk! Zo lekker stoer en vrolijk. @DA: dikke knuffel he lieverd.
DA: hele, hele, hele dikke knuf voor jou! Je bent een kanjer! Echt! Hier vandaag beetje een dipje.... Kreeg vandaag de brief met uitsluitsel van ww Hoeveel en hoe hoog. Alles is goedgekeurd dus dat is opzich goed. Maar voelde me zo.....ja hoe moet ik het zeggen.....afhankelijk, ik wil dit helemaal niet! Ik wil maandag weer net als mijn (ex)collega's aan het werk. Ik mis mijn klasje, mijn werk, mijn collega's, mijn kids, alles wat al 7 jaar zo gewoon was, ik mis het allemaal nu zij weer beginnen en ik niet.....eerder niet zo heel erg dat gevoel gehad, maar nu iedereen maandag weer begint zonder mij.....voelde me ff klote vandaag! Sorry voor mijn gezanik dames! Morgen is het weer over. Heb lekker bad genomen en duik nu mijn bedje in! Weltrusten. Liefs Juffie