Tuut, tuut, boing, boing heerlijk weer wakker Nou ga ik vandaag de buitenboel verven dus ik kan lekker vroeg beginnen hahaha maar dit is wel heel vroeg Vanaaf gaat man lief beginnen aan de kluslijst ineens krijgt hij kriebels hihihi Zijn beste vriend eet gezellig bij ons en komt de hele avond helpen klussen Nog 2 weken dan beginnen we aan de laatste grote "klus" de tuin...heb er super veel zin in Lekker alles fris en klaar, heerlijk! Dan kan ik me nesteldrang uitleven op de keukenkastjes en kledingkast hihihi Dus we hebben weer een klusweekend voor de boeg...soms, heel soms wou ik dat we nog in een huurhuis woonde Maar ach dit houd je van de straat Nou goedemorgen maar dan lieve dames, dat het maar weer een stralende dag mag worden!!! Xx
Hier ook goedemorgen! Helaas nog zonder babynieuws en ik word gek van t wachten! Grrr! Fijne dag dames!
Bailey, zoontje van vriendinnetje van me was opgenomen met koorts, maar geen oorzaak gevonden. Zoontje was onder de 3mnd dus vandaar. Hij is nu weer thuis gelukkig! Heerst het onder die kleintjes ofzo?! Dreamer, jongenskleding is ook heeeeeeeeeel leuk!! Das waar!! Maar vind voor meisjes die jurkjes zo schattig enzo. Hoe voel jij je???? Ik duim en hoop hoor!! DA, dikke knuffel meis!! Kiyeko, leuk hè kleertjes wassen en strijken . Ennuh, heb je foto's van jullie baby-kamer??? Bob, lekker klussen!!! Net terug van de Gyn. Alles was goed. Kweken schoon. Dus ze houden het erop dat bloeding door gesprongen vaatje. Hartje weer gehoord . Mag weer terug naar de verlos.
@sweet...balen nog geen babynieuws...maar jullie mannetje komt vast heel gauw, het kan nu echt niet meer lang duren @kiyeko have fun met shoppen en inrichten! Strijk en was ze @hier zit de eerste laag rood om de voordeur...staat super mooi al zeg ik het zelf stoepje en portaal staat mooi in de donker grijze betonverf...heerlijk! Morgen het bankje beitsen en de bloembakken ophangen en neerzetten en het is een warm welkom...heerlijk!! Nu een wasje aanzetten en even chillen...dan zo weer verder... Liefs xx
nou even ego dan.. mijn kleine zusje word groot... ze gaat trouwen vandaag.. in mijn ogen is ze nog steeds 15/16 jaar maar ondertussen is ze al 22.... dus druk aan t tutten.. heb mijn mooie kleertje al aan.. ging net de hond uitlaten, en werd aangekeken joh... denk dan meteen is t zo erg? zie ik er zo vreselijk uit.... maar goed.. zakdoekjes zitten in de tas.. hoop dat ik me in/groot kan houden geen zin om te huilen, heb ik de laatste paar dagen genoeg gedaan. en als ik eenmaal begin is er geen stoppen meer aan.. dus pufpuf.. drooghoude!! het word wel lekker mooi weer vandaag volle zon de hele dag dus dat is wel lekker!! ben nu aan t wachten op de kapper, die komt om 11.00 haren worden via een vlecht of zoiets naar de zijkant opgestoken.. dus ben benieuwd ik ga van t weekend als t me lukt even reageren op iedereen, ik beloof niks.. maar voel me redelijk oke vandaag.. dus hopelijk blijft dat zo. fijne dag allemaal!!
Da, meid, veel plezier vandaag. Probeer er een beetje van te genieten. Ik hoop dat je het droog kunt houden... Hele dikke knuffel!
Zonnestraal: Gelukkig alles ok met jou en je kleine vent! DA: Veel plezier vandaag meissie! Lekker genieten van deze dag! Sweet: Wachten duurt lang he! Hopelijk komt ie gauw..... Kiyeko: Leuk shoppen en wassen en strijken voor de kleine, have fun! Ik MOET verplicht 1x in de week solliciteren van de ww, maar dat is vrij zinloos op het moment, maar ok hou me braaf aan de regels. Bob: Lekker klussen en wat een leuk berichtje, wordt er helemaal vrolijk van haha! Klus ze! All: Wij hebben een afspraak gemaakt bij prenatal om alles te bestellen, Whoehoe! Leuk heb er zin in maare....eerst die 20 weken echo nog.... Net nieuwe buikfoto erin gezet, had ik zin in haha! Liefs Juffie
@DA heel veel plezier op deze mooie speciale dag! Het is heerlijk weer en mensen keken waarschijnlijk omdat je er als een knap stuk bij liep Geniet ervan meid!! @juffie veel shopplezier!! @hier net ledikantje opgemaakt want de nieuwe lakentjes kwamen binnen en oh wat is dat schattig! Gelukkig wordt vanaaf al een heel deel van de kluslijst weggewerkt, echt heerlijk! Eindelijk word onze nieuwe binnendeur geplaatst Ik heb zojuist een hangmand gekocht met lavendel erin voor naast de deur en super mooie deurmat! Bankje ben ik al aan het beitsen kon niet wachten En het is zulk lekker weer!! Wasje hangt lekker buiten... En nu even wat rustiger aan doen...vanaaf weer klussen en morgen nog zoon klus dag.... Heerlijk lekker druk dagje...nu kan het nog want de buik zit nog niet in de weg Dikke knuf lieve ladies xx
Vraag: Ik heb sinds een uurtje zoiets echt pijn in mijn lies (links) vooral bij opstaan uit stoel en met lopen, doet zo'n pijn dat lopen echt niet leuk is, bij zitten heb ik nergens last van. Herkend iemand dit toevallig? Is dit erg?
@zonnestraal vergeet je helemaal Deed het niet expres hoor meis! Hihihi Maar wat fijn dat de kweken allemaal goed waren!! Positief nieuws!! En gelukkig was het een geknapt vaatje...of houden ze het daarop! Lekker weer genieten van je mannetje in je tummy... @ik vind jongenskleding ook te gek hoor! Koop me nog steeds gek voor m'n kleine grote neef van 3,5 jaar Ze hebben super gave dingen, het is alleen iets beter zoeken En natuurlijk zijn jurkjes leuk en alle meisjesspullen maar ik vind stoere jongens kleding ook heel gaaf Dikke kus xx
@juffie bandenpijn, hoort erbij Heb ik ook en rugpijn etc. Niet druk maken maar van genieten je beeb groeit
Bob: Ja zo'n vaag vermoeden had ik al....maar deed zo'n zeer kon gewoon ff niet meer lopen. Beeb is aan het groeien, gelukkig doet ze goed! Mams houd zich wel even rustig haha
@ bob je bent een bezig bijtje hihi. heerlijk die energie van jou. geniet er lekker van ! Krijgen we het resultaat te zien ? @ juffie niet zo druk maken jij he !! Stresskipje hihi. Ik vond de 20 weken echo ook eng maar je moet er toch aan geloven. heb vertrouwen in jullie kleine meisje. En die pijn klinkt als bandenpijn idd. ff je rust pakken. zou met een paar daagjes wel minder moeten zijn. @ zonnestraal ik heb meegelezen. jeetje wat schrikken allemaal. Gelukkig was t niks ergs meid. rustig aan doen hoor. @da Ik hoop dat je een top dag hebt meis. lekker ff afleiding voor je. hele dikke knuffel. @juna super leuk kamertje hebben jullie ervan gemaakt !. Mag je trots op zijn. En jij ook al zo'n schoenen freak ? Haha heb ook al 5 paar staan.. Ons kamertje is ook bijna af. zal snel wat foto's plaatsen. @sweet spannend nu he. zal niet lang meer duren nu. heb je een voorgevoel wanneer hij komt ? Mooie buik heb je trouwens ! @ricmar en panter denk aan jullie. knuff @ dreamer spannend weer. ik duim keihatd voor een mooi resultaat. @bailey beterschap voor jullie kleine meid. hopelijk knapt ze snel op. @ kiyeko hoe is 't ?? @ all hopelijk niemand vergeten. Hier gaat alles oke. word lekker rond het kamertje is bijna af. alleen nog wat kleine dingen en nog gordijnen dus dat is erg fijn. heb ik wat meer rust want ik ben een beetje een controlfreak haha. vandaag heel de dag harde buiken dus ik lig lekker op de bank . Een dikke kipjesknuf voor jullie allemaal !!!!
Hoi lieve dames......Juna zit eindelijk rustig!!! Dus tijd om op jullie te reageren Bezige-Bob-Bij zal jij niet eens wat rustig aan doen hihi...Wel leuk dat klussen maar af en toe eventjes gaan zitten eh......En ik ben wel eens benieuwd na jou buikje zet er eens wat fotos op! hihi DA: dikke knuffel voor jou meis.....hoop dat je vandaag toch een beetje genoten hebt van de mooie dag. Deze ronde mag je weer starten toch?? Ik duim voor jullie. Hopelyk zit je snel weer wat beter in je vel. Dreamer, ik zal niks zeggen en vragen. Maar ik duim hartstikke hard voor jullie!!! Wat knap dat je al zolang bv geeft trouwens hihi Kiyeko en en en?? Staat het kamertje?? Er kunnen indd in ons prins zijn kastje wat meer kleding bij. Maar beneden in de kelder heb ik ook nog een kast staan en die is ook al voor de helft gevuld met wat grotere maten wowieee tis te schattig allemaal toch Zonnestraal yesss wat fyn dat alle kweken goed waren. Rustig aan meis ( moet ik nodig zeggen eh ) Juffie probeer eens te genieten van dat prinsesje in je buik.....Ut is moeilijk maar je moet positief blijven! Panter ook jouw zal ik niks vragen, ik denk alleen aan je en duim voor een mooi wondertje voor jullie. SweetLilly -----> babyboy kom er eens uit......je hebt er lang genoeg gezeten hihi Monatoetje hoe gaat het met jou en kleine Sjors?? KateK: hoe bevalt het werken meis?? Dat zal wel heel errug wennen zijn, lykt me. Bailey hoe gaat het nu met jullie meisje?? En hoe gaat het verder met jou zwangerschap?? Kipjes dank je wel hihi.. Ben benieuwd naar jullie kamertjuh......fotos fotos fotos Hadden jullie nog een echo gehad voor jou placenta? Daar was toch iets mee, of zeg ik nu iets stoms Annatje meissie hoe gaat het met jouw?? Blondy hoe was de intake in Gent?? Ben erg benieuwd Ricmar hoe gaat het jouw?? En Vlinder, ben jy alweer toe aan een nieuwe poging en hoe bevalt je nieuwe baan?? OOK dikke knuffel hoop dat snel alle narigheid achter de rug is...... Oowhhh en lievvvvv, kun je ons hier nog vinden?? Hoe gaat het met jou en je gezinnetje?? Uhmm.....ja hier hield mijn geheugen op, ging best goed. Toch sorry voor degene die ik vergeten ben @ Ego: gister en vandaag half dagje gewerkt.....vanmiddag again na de babydump geweest allerlaatste dingen gehaald, opa komt zondag de lamp en muursticker ophangen. En dan is het klaar!! heerlyk, kan ik straks lekker echt van myn verlof genieten.....nog 6 weekies werken heb net al een afspraak gemaakt voor een heerlyke gezichtsbehandeling bij myn schoonheidspeci. voor in ut verlof hihi Nou Juna sluit af, ik ga lekker op de bank liggen en morgen weer een daggie werken ajuus!!!!
@juna dat heb je aardig gedaan uit je hoofd. ik zie dat ik de helft ben vergeten. sorry meiden !!! Klopt. We hebben de 20e weer een echo. dan wordt de 20 weken echo weer herhaald zeg maar. gaan ze alles weer bekijken en vooral de placenta doorbloeding. Jij nog 6 weekjes werken. klinkt goed he !! Fijne avond !
Meiden even snel ik lees af en toe mee op foon, ben erg druk (eigen zaak toptijden) en mannetje werkt ook even iets meer dus meer tijd dat ik voor V zorg en het huishouden.. maar vanavond plof ik op de wachtbank woensdagavond kid gehad en vanavond weer. zal zo even foto van de testen plaatsen.
onderste is vandaag die daarboven van gisterochtend die daar boven van woensdagavond en woensdag morgen. Ik zeg woensdagavond bijna positief, gister positief nu weer negatief inseminatie goed getimed