Kipjes mooi kamertje! Wij hebben iets soortgelijks maar dan in fuchsia roze. Kiyeko mooi kamertje meid! Leuk behang ook! Heb je daar ook andere spulletjes gehaald van die serie? Juna wat een mooie buik! Gaat snel zeg! Panter dikke knuffel! Girl gaat snel zeg met jullie meid! Zal zo foto kijken!
Zonnestraal beterschap voor je man! Bob wat crea! Leuk hoor! Ricmar ik duim! Blondy wat super! Hier eerste werkdagen achter de rug. Eerste dag was het ergst..gelukkig is ze on goede handen van haar oma dus kan het dan goed loslaten!
Zijn er meiden die een ks hebben gehad? Ik wil graag weten hoelang het duurde voordat jullie buik echt wat platter werd. Merk dat die van mij best nog ver naar voren staat. Vreemde mensen denken dat ik zwanger ben (als ik j niet bij me heb dan) wil wel eens weten hoe lang het kan gaan duren.
Kate k ik heb nog steeds een buik maar doe ook geen buikspieroefeningen en dat zou ik wel moeten doen. Ben gewoon te lui uhum... krijg ws deze week een mamafiets en kan dan aan conditie werken want dat is wel nodig...
Oewhh Kate lykt me ook lastig eerste x werken maar ze is in goede handen. Ons mannetje gaat ook na mijn moeder en een x na schoonmoeder dat lyk me toch makkelijker afstand doen hihi en indd tijd gaat snel kijk maar na je kleine meid Ricmar wanneet mag je testen?
Schatten!! Lees af eb toe mee!! Denk vaak aan jullie... Tijdgebrek... Mega druk twee baby's haha.. Hooguit 15 min achter elkaar handen vrij per dag.. Kom nergens aan toe!! Maar het is prachtig! Heerlijke schatjes! Toi toi toi voor iedereen! Xxx
Nou myn duimen draaien in iedrrgeval ricmar Liev wat fyn om iets van je te horen 1 baby lykt ne al druk laat staan 2 hihi
Ricmar ik duim voor een mooie positieve test meid!!!! En leuk een mama fiets! Ik twijfel nog of ik mijn eigen fiets houd of een mama fiets ga kopen. op een gewone fiets kan toch ook wel een zitje? Ik heb een city bike achtig model, dus staat het stuur ook redelijk ver naar voren. Liev!!! Hooooi meid! Ja ik vind 1 ook al best druk, laat staan 2! Maar hier inmiddels wat structuur; om de 4 uren drinken (fles) en om 12.30 op bed tot 15.30 en om 19.30 tot de volgende dag (wel flesjes om de vier uur nog steeds) Verder korte slaapjes in de box en dergelijke. Is echt beter.. Kom nu pas veel meer aan mijzelf toe. Net zelfs even de voortuin onkuidvrij gemaakt in 1,5 uur tijd! Alles weer netjes! Ben benieuwd hoe oud je mannen nu zijn! Juna ja bij familie is heerlijk!
Ricmar, duim voor je! Katek, ik vind 1 ook al best wat werk, houdt je de hele dag bezig.. Structuur is nog af en toe ver te zoeken, soms wil ze nog om de 2-3 uur drinken, maar gelukkig wel 's nachts maar 1 keer.. Liev, alle respect dat jij voor 2 mannetjes moet zorgen! Juna,wat een mooie buik en wat een mooi kamertje! Kipjes, bij jou ook al zon mooi en gezellig kamertje! Kiyeko, bij jou ook al! Wat een hoop gezelligheid en mooi klusresultaat! Hoe is het verder met iedereen? Sweet lilly al nieuws bij jou? Duim dat je mannetje er snel is en dat alles goed en vlekkeloos gaat!
he dames! Helaas nog steeds geen babynieuws! Wel een update van gyn; alles is oke met ons kleine mannetje. Hij heeft nog genoeg vruchtwater enzo en doet het verder nog prima. Met mij ook alles nog steeds hetzelfde. Gyn heeft geprobeerd te strippen (auwww!!) maar mijn baarmoedermond was nog te stug. Donderdag weer voor controle, dan inclusief ctg en dan misschien vrijdag of maandag inleiden. Ik heb m'n zinnen nu helemaal op vrijdag gezet Daar gaan we voor!
Kiyeko: ja wij gaan alles bij prenatal kopen. Hebben 3 weken geleden een offerte laten maken, waar alle grote dingen op staan, verder toen nog niet naar kleurtjes gekeken, dat doen we tijdens het 'echte' bestellen wel. Gisteren hebben we de verf uitgezocht voor de kinderkamer, een muur deep purple en de andere muren zacht grijs, maar toen dacht ik mmm en als het nu toch een jongen is dan haha! Hebben nu 3 keer gehoord dat het een meisje is en morgen hopelijk nog een keer dan moet ik daarop vertrouwen! Vandaag mocht ik toch nog wel een beetje stressen hè Hahaha is nog geen dinsdag tenslotte.....vandaag beetje (erg) zenuwachtig voor morgen de 20 weken echo. Hele dag maar tjokvol gepland met huis poetsen, strijken enz. Nu ga ik lekker bij mijn paps en mams eten. Komt goed meiden....'Hey zei ik dat nu' haha. Doei, doei, Jullie horen morgen van me als ik terug ben van de echo....... Oké vanaf morgen na de echo (13:00 is echo) ga ik niet meer stressen haha ga in ieder geval heel erg mijn best doen.
Spannend hoor sweet!!! Hopelijk meldt jullie mannetje zich eerder dan donderdag, en kunnen jullie vrijdag al heerlijk genieten van jullie wonder! Succes meis!!!!
Sweet Lilly oooohhhhhwww nu gaat ie snel komen hoor....hij laat jullir wel wachten!!!! Succes meissie xxxx @ ego heel wazig heb gewoon abbo maar krijg geen meldingen binnen weirdddd
sweet alvast heel veel toi toi toi voor de grote dag! Strippen deed bij mij ook veel pijn.. Kan nu in iedergeval nooit heul lang meer duren! Spannend he? Juffie de echo gaat goedkomen hoor! Enne.. niet meer druk maken daarna om het geslacht! Lekker losgaan..
@ Kiyeko + all, Ik weet niet of ik er blij mee ben.. In principe wel omdat het scheelt dat ik geen hormonen hoef de slikken. Aan de andere kant; clomid werkte wel heel erg goed bij mij en ik had er geen bijwerkingen van. En een relatief korte cyclus (28 dagen) is wel zo prettig, want zo kunnen we sneller meer pogingen doen hihi. Nu had ik de afgelopen maanden een cyclus van tussen de 33 en 37 dagen. Nu zit ik alweer op dag 38 en voel ik nog niets! K*T! Waar gaat dit nou weer heen? Ik wist niet dat ik het ooit nog zou zeggen, maar ik wil ongesteld worden... hihi
Blondy, onzeker he die onregelmatige cycli, heel herkenbaar! Kan me voorstellen dat je dan gewoon ongesteld wilt worden. Juffie, succes straks met echo! Sweet, succes deze week!
Juffie, succes met de echo! Daarna geen onzekerheid meer las ik?? Das mooi want je moet ook echt gaan genieten meis!! Kiyeko, ben benieuwd naar nieuwe collectie lodger. Hoest verder met jou? Bailey, hoest met jou? Koorts dochter gezakt?? Liev!!! Wat goed jou hier te lezen! Respect hoor met een twins, lijkt me zwaar!! Sweet, ja ja einde is in zicht...eindelijk je beeb in handen!! Blonde, fijn hè zo'n goede intake!! Blij voor jullie!! Hier alles ok. M'n man geopereerd en viel hem op zich mee! Zijn wel 2 kreupelen bij elkaar. Heb zelf namelijk nog steeds stuitpijn. Nieuwe foto's staan in m'n album .