Juna, bellen meis! Ik voel beebje vandaag ook minder, dat verschilt ook per dag. Vanaf 24wk moet je 'em regelmatig voelen. Die onzekerheid sucks hè! Goeiemorgen lady's!!!
Bob, nog geen verandering nee... Annaatje, boek ken ik niet... In onze vriendenkring zijn wij zo ongeveer de eersten die aan kinderen beginnen.. Darkangel, balen van slechte slapen, hoe ging bloedprikken? Juna, bij twijfel idd gewoon vk bellen, zijn ze voor! Zonnestraal, wisselt van dag tot dag he hoe je zo'n kleintje voelt.. Katek, hoe is het met jou en je meisje? Ook, hoe gaat het bij jou? Sweet lilly, balen dat je vriendin nu niet mag zien, maar voor het goede doel.. Zou vervelend zijn als jij het ook krijgt... Fijn dat bloeddruk nog goed was! Ricmar, hoe is het vandaag met je buik? Panter, zwaai! Voor iedereen een fijne donderdag! Voor de werkers, werk niet te hard!
kreeg een berichtje van mijn man.. je hebt post... dus ik kijk in de brievenbus. ligt er een envelop met puzzelstukjes.. heb de puzzel net even gemaakt.
@DA ahhhhhh wat lief!! @Juna succes vanaaf!! @ego ik kreeg te horen op m'n werk dat ik echt te veel uurtjes draai (werk 4 dagen meestal van half 8 tot 18u) dus ik werd naar huis gestuurd door m'n collegaatjes om lekker eerder van m'n weekend te genieten Super lief!! Dus zit nu aan alcohol vrij roseetje van light live...heeeerlijk Dikke knuffel dames!!
@bob; oh wat lekker zeg! Geniet lekker van je weekend! @Juna; fijn dat je vanavond terecht kan... Laat je ff weten hoe 't was? @kiyeko; oh heerlijk gevoel he, als je kleintje helemaal goedgekeurd is! Nu echt optimaal genieten @all; voor degene die bij fbto verzekerd zijn; je kunt een echo op eigen verzoek vergoed krijgen tot 100,-. Dus ook een 3d/4d echo! Ik kwam er helaas gister pas achter en kan nu dus niet meer. Onze beeb is al te groot... Hoe is het verder met iedereen? Bij jullie ook zo warm of trekken er al flinke buien over? Hier nog droog, maar 't koelt wel wat af gelukkig. Geen zin om te koken, dus we gaan lekker patatjes halen Eet smakelijk allemaal!
bob: lekker joh! juna: goed dat je even naar vk gaat, laat je weten hoe het was? kiyeko: jeej fijn dat alles goed is! ga je nog een pretecho doen? hier ook lekker frietjes eten! mag manlief gaan bakken als die thuis is.. hey je zou maar es 3 weken vakantie hebben
@da wat liefffff! @juna hoop dat alles goed is! @all drukke werkdag gehad. Bruinverlies al in volle gang en buikpijn Zal morgen wel goed doorkomen Ga lkkr lezen nu en babyboom t vervolg kijken zometeen
Oh jah ik heb weer zon stomme vraag hihi Als je met ivf begint moet je toch eerst weer beginnen Met pil ofzo... En stel dat je cryo's hebt en eerste ivf is mislukt Moet je dan weer beginnen met pil of hoeft dit dan niet Ik ben me er vast in aan t verdiepen
annaatje ik heb icsi gedaan en heb niet aan de pil gehoeven, je hebt een korte en een lange procedure, dus dat ligt eraan..
@ da oke dat wist ik niet. Wij hebben vandaag besloten dat wij nog 1 iui Gaan doen en dan een gesprek willen met de prof. Hoe verder....
juna hoe was het vanavond?? anna ik ben nooit aan de pil geweest voor de ivf... en voor een cryo niet eens hormonen gehad wou ik niet omdat ik er op het laatst echt klaar mee was en toen dus in eigen cyclus de cryo gedaan...(kreeg anders een pil om me cyclus korter te krijgen, maar bij de cryo ervoor werd ik echt raar van die pillen en had een cyste dus moest stoppen "gelukkig"...) nou meiden fijne avond nog!!! hier lekker 3 weken vakantie!!!
DA wat lief van je man! Net op het moment dat je het nodig hebt. Wanneer krijg je de uitslag van het bloed? Panter hoe is het? Heb je nog contact gehad met het ziekenhuis ook om te kijken of het hcg daalt? Juna hoe was het bij de vk? Girl fijne vakantie geniet ervan! Anna wil niet eerst proberen om hormonen te gebruiken? Dreamer hoe is het met je?? Kiyeko van harte gefeliciteerd met de goede echo!