Whahaha ik heb de tranen over mn wangen lopen hier. Dat kraampakket, echt een horrorpakket he! En echt, die megaverbanden, daar draag je er gewoon 2 van zoals Katek al schrijft En je hebt echt niet genoeg aan wat er in je kraampakket zit, dus instrueer manlief op tijd welk verband hij moet halen! Watten zijn idd voor de thermometer en volgens mij heeft de kraamhulp er ook wat van gebruikt voor bij het naveltje, maar dat weet ik niet meer. Wat in je kraampakket zit aan watten is meer dan genoeg, gebruik datzelfde pak nu 1,5 jaar later nog. (en wij hebben extreem veel moeten tempen ivm zh opname) Heerlijk al die kamertjes verhalen. Hoop dat de laatste dames er binnenkort ook over kunnen meepraten! @Juffie: fijn dat de 20 weken echo goed was en je nu eindelijk durft te geloven dat ze een meisje is. @Bailey: hoe is het met jullie meisje? En de kleine man nog veilig binnen? @Sweet: hoop dat de kleine snel komt, gaat zo afzien worden morgen en van het weekend! Dus Sweetbaby, kom maar snel! @All: vrijdag ga ik testen, maar gok dat er weinig te zien valt...
Haha dat kraampakket, hier dacht ik leuk een pakketje maar dat viel toch tegen haha. Heb nog heel veel over van ons meisje ivm keizersnee, heb ook bijna geen kraamverband nodig gehad. Zal nu wel anders zijn denk ik. Leuk alles te lezen over kamers kleren en andere babyspullen, hier al een poosje klaar met alles zoek alleen nog een leuk lampje voor de nacht. Kleine man zit nog veilig binnen gelukkig morgen alweer 34 weken wie had dat gedacht. Ons meisje nog niet best, ze heeft nu toch een antibioticakuur gekregen met breed spectrum maar helaas zakt de koorts nog niet. We moeten het morgen nog afkijken en bij geen verbetering donderdag weer terug om bloed te laten prikken. Ze had nu wat rode trommelvliezen verder niets te ontdekken. Het zit me ech niet lekker... Dreamer ik hoop toch op goed nieuws vrijdag.
zonnestraal en juffie fijn dat de echo's goed waren!! nu lekker genieten!! inderdaad bij trendhopper kun je mooie gekleurde mandjes kopen hier roze en silver!! dreamer wanneer is je nod eigenlijk?? duim heel hard voor je!! kraampakket je gebruikt inderdaad 2 verbanden per keer!! haha maar daar kun je het beste nog wel wat van bij halen... had er niet genoeg aan.. die van de kruidvat eigenmerk zijn erg goed!! (deze heb ik gebruikt) die watten heb je wel genoeg aan.. en de alcohol heb je ook genoeg aan.. bailey bah wat verschrikkelijk dat ze zo ziek is.. hopelijk knapt ze snel op!!
Hahah junaman en ik hadden de slappe lach om dat kraampakket hihi Baileyyy jij gaat ook hard 34 weken wat fynnnn Dreamer ik duim Nou meiden ik lig gewassen en gestreken in bed morgen weer dagje werken xxxxx
Zaterdag is mn NOD, maar dat is met een LF van 12 dagen. Heb ook af en toe 11 dagen, dus dan zou vrijdag mn NOD zijn. @Bailey: hoop dat de AB toch aanslaat! Zo zielig als ze ziek zijn en zo eng als je niet weet wat er is. 34 weken alweer, nu houden ze hem niet meer tegen als die wil komen! (of is dat nou net iets wat je niet wilde horen )
Juffie, geniet nu maar lekker! Bob, ben ook heel benieuwd naar jouw babykamertje! Juna, kraampakket had ik pas eind mei binnen (34 weken zw ongeveer), fijn dat het er bij jou nu al is! Kraambezoekboek van Pauline Oud, is zo leuk! Krijgen wij hele leuke reacties op! Zonnestraal, fijn dat bij jou ook alles goed gaat! Bailey, wat balen dat je meisje zo ziek is! Fijn al 34 weken nu! Kraampakket: watjes idd voor thermometer gebruikt hier, gaasjes voor naveltje (watjes gaat zo pluizen), kraamverband was hier meer dan genoeg, bloedverlies viel reuze mee na eerste dag. Dreamer, spannend! Duim voor je! Ricmar, hoe is het bij jou? Katek, alles goed met jou en je meisje?
Ricmar, gooi die van vandaag eens op niet meetellen (of zet hem even op zelfde temp als gisteren. Geeft ie dan niet op dag 13 je ei? Daarbij, je weet zelf toch dat je ei is geweest. FF gaf bij mn dochter mn ei een dag voor IUI aan. Nu weer trouwens. FF is geen feit he!
Hahaha ja je staat nog raar te kijken. Ik was blij dat ik wist dat het normaal is. Maar toch sta je raar te kijken als je van die megabrokken in de pot ziet liggen (Of eruit voelt flubberen whahaha) Leuke gesprekjes zo voor het slapen gaan
Ik dacht nog even lezen voor ik ga slapen... Maar grote tennisballen die eruit flubberen? Dat worden nachtmerries ben ik bang Over ons meisje, het gekke is dat ze niet echt ziek lijkt te zijn. Wel snel moe loopt na een uurtje uit bed al weer te gapen. Als haar temp op begint te lopen meestal vanaf de middag dan word ze klam en wit. Eten en drinken is geen probleem gelukkig. Ze speelt ook wel maar is snel aan het mopperen. Een vreemde zou niet een twee drie zeggen dat ze ziek is. We hopen maar dat de kuur aanslaat, ben zo bang dat we iets over het hoofd zien het is best een taaie tante dus lastig met pijn. Vanavond bijvoorbeeld viel ze echt heel hard tegen de zitting van een tuinstoel, wang meteen blauw tranen in haar ogen maar liep gewoon verder.
Dreamer toevallig zei ik tegen manlief dat als de kleine nu komt ze het niet tegen houden. Haha hij had het niet meer, hij kreeg spontaan nesteldrang. Ik hoop natuurlijk dat hij netjes blijft zitten tot minimaal 37 weken.
Juffie sorry meid bij deze nog van harte gefeliciteerd met de goed echo. Nu echt genieten jullie meisje doet het goed en jij ook.
Bailey: hopelijk weer snel alles in orde met jullie meisje! Hoe is het met jou? Ik ga genieten, achter die metingen staan lijntjes met bolletjes een aantal bolletjes staan wat onder gemiddeld, maarrrr ik maak me niet druk zal zo wel horen! Uhm tja na het 'tennisballen-vallen-uit-je-mus" verhaal maar proberen te slapen....GATSIE! Is ut echt? Bloed je dan zoveel na....?
goedemorgen Juffie had even je bericht gemist van de goede echo, wat heerlijk nu gaan genieten hoor... en lekker shoppen. eindelijk geeft ff (tempkaartje)een kruis en wel op dag 13 zoals verwacht
Kiyeko, volgens mij is FF fertilityfriend... Wij hebben kraambezoekboek ook van gemeente gekregen bij aangifte, vonden het wel handig om er twee te hebben, aangezien je de bladzijdes uit beiden kunt combineren en zo bij veel bezoek altijd genoeg ruimte om te schrijven hebt.