Dreamer, zaterdag je nod dus..... Pfffff wat spannend!!! Hoe voel je je??? Ricmar, wanneer is jouw testdag??? * DUIMT VOOR DREAMER EN RICMAR *
Kiyeko indd leuke boekjes zijn dat heb ook het 9 maanden dagboeken nu dan het kraambezoek hihi Bailey wat zielig van jullie meisje hopen dat de kuur aanslaat.... Ricmar en dreamer sorry heb geen verstand temp kaartjes sorry maar duim wel voor jullie!!!!! Dames dames wat een nacht sliep toch redelyk goed ondanks het vieze weer maar toen was daar een mug grrrrr half 4 was het en om half 7 ging de wekker grr Maar ffies een vraagje Mijn vriendin haar man heeft vorig jaar zaadbalkanker gehad een bal is verwijderd. Verder is alles goed. Maar nu wilde ze graag een 2de kindje. Lukte maar niet dus zaad werd gecontroleerd zit weinig zaad en beweegt niet. Wat nu???? Iemand enig idee wat hun behandel plan kan worden???
ook geen bestraling dan?? maar vaak doen ze juist aan bieden om zaad in te vriezen, hebben ze zaad nu 1 keer laten testen?
Juffie ja dat vele bloed is echt tampons mogen echt niet, die houden het geen eens. Ricmar een kruisje! Ik duim voor jullie! Juna heb er ook geen verstand van..
Haha denk dat tampons er zo uitvallen Maar je mag geen tampons gebruiken. Mag pas na de eerste keer ongesteld zijn. Ik heb serieus 6 weken lang gebloed! Niet 6 weken heftig, maar zeker toch 3 weken heftig en daarna werd het minder. Was wel even heel raar voor iemand die met de ongi's normaal in totaal misschien een hele tampon verlies En waarom ik zolang bleef bloed geen idee, want binnen een paar dagen was mn bm weer zo klein als voor de zwangerschap. Als jullie het bloeden al zo erg vinden .. Zal ik dan alvast vertellen dat het ook echt vreselijk kan stinken? Of willen jullie dat nog niet horen? Ik had er zelf geen last van, maar meerdere vriendinnen wel. Het kan echt ruiken alsof het rot is. Jullie lezen het al, rozengeur en manenschijn na de bevalling hahaha @Ricmar: fijn dat FF je ei ook heeft gevonden! @Bailey: haha manlief kreeg het op zn heupen dus, zo schattig! Ben echt benieuwd wanneer hij zich laat zien! Merk je al verbetering bij je meisje?
@juna hier had m'n mannetje 0,1% zaad bij de laatste 2 zaadtesten... Hier uiteindelijk ervoor gekozen om eerst IUI met de goede zaadjes te doen en na de miskraam hebben we thuis KIE gedaan wilde eerst dit thuis proberen omdat in het zh nare herinneringen hingen en ik eerst in rust dit wilde proberen... Maar dit is waar we zelf voor hebben gekozen maar er zal per stel gekeken worden en dan in samenspraak een behandelplan worden opgesteld want na de mk hadden we ook voor IVF/icsi mogen gaan maar dat trok ik niet...wel hebben we pre-seed gebruikt de laatste x en of het heeft geholpen of niet...pats we waren zwanger...wel 2x een inseminatie gedaan die zelfde maand @hier gaat het redelijk, ben erg moe en zit in de meeleesmodus...nog 1 weekje werken en dan vakantie...ben er aan toe...heerlijk even rustig aan doen Gaan wel de tuin opknappen Dikke knuffels voor jullie allemaal!! Ps kan er wel een fotootje opzetten via m'n telefoon van de beebskamer maar dan staat tie in het forum en niet in m'n map...weet niet hoe daar de andere dames over denken want anders doe ik het niet of ik haal hem snel ook weer weg...even peilen want via de pc heb ik even geen tijd en geen zin in...
Bob, fotootjes van kamertjes en beebspullen enz liever in de albums. Dat is het minst pijnlijk voor de niet zwangere dames. Dan komt die foto wel weer wanneer je weer op de pc zit.
Update van ons meisje: helaas geen verbetering, het lijkt eerder slechter te gaan... Ze heeft niks gegeten vandaag en maar slapen slapen slapen. Zit me niet lekker, ze leek ook vaak afwezig vandaag zo voor zich uit staren ineens. Morgen weer contact met dokter dus ben benieuwd... Sorry meiden even snel misschien straks meer reactie
@dreamer dat dacht ik al hoor Daarom mijn vraag... Maar dan zal ik van het weekend fotootjes in m'n album knallen... Heb wel 2 plaatjes die op de lach spieren werken en 1 daarvan wil ik jullie niet onthouden Het is heel flauw maar ik moest erom lachen Even lach hier op de gezichten toveren http://i.imgur.com/1VVow.jpg
Bailey jee wat naar.. morgen idd de dokter maar eens raadplegen! Hoop niks ergs! Bob ben benieuwd maar doe rustig aan, heeft ook geen haast!
@Bailey: die warmte zal ook niet meehelpen natuurlijk Hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben wat er aan de hand is met jullie meisje. Dikke knuffel! @Bob: ik had hem laatst al op facebook voorbij zien komen bij iemand, maar hij is humor
@bailey heel veel sterkte met jullie kleine meisje!! Ik hoop dat ze heel snel weer de oude is!! Hou haar goed in de gaten meid, jullie kennen je meisje het beste!! Beterschap! @dreamer hij is zo erg flauw maar daarom zo grappig...blij dat je ook van die lekkere nietszeggende, flauwe humor houd hihihi Xx
Hoi dames ben net pas thuis van een heeelee lange dag werken dus ga lekker douchen en na bedje toe. Morgen weer dagje werken. Bedankt voor de reacties op de foto slaap lekker meiden