Hoi lieverdssss Alles was goed bij de vk.....ffuh me tranen laten lopen heeft me opgelucht. Zr nam me serieus en begreep me onzekerheid. Mag nu elke week komen zolang ik ut nodig vind om ut hartje te horen.....we hebben echt goed zitten praten voel me nu echt goed en niet dat ze me zien als een zeur.....nou ik ga even in de douche en slapen goodnighttttt xxxxx
Ja heel fyn bailey vind mezelf zo muts.....dacht echt altyd als ik ooit zwanger ben doe ik niets anders dan genieten.....maar ut lukt ne maar met vlagen ik wil niet zeuren ben echt zooo dankbaar dat ik.zwanger ben.....maar ben ook als de dood im dit wondertje te verliezen....brrr wat een rotgedachtes!!! Maar nu voel ik me weer goed was echt een fijn gesprek
Juna ik snap wat je bedoeld, ik ben heel dankbaar voor onze dochter en zoon op komst. Maar zwanger zijn is voor mij geen feest, bij ons meisje ging het nog wel maar deze zwangerschap pff het is elke keer weer iets Zit mezelf in de weg, ik wil vanalles maar dat lukt niet... en idd de schrik om de kleine te verliezen. Ik heb ook weer een mijlpaal bereikt gisteren 28 weken dus 3e trimester in ingegaan. Sorry ff klagen...
Indd nu zit alles tegen bailey en je kunt nu niet veel met julkie meisje wat ook steekt.....pfftttt klagen mag niet alles gaat over rozen dikke knuffel
Bedankt meid jij ook een dikke knuffel. Ja dat steekt echt, ons meisje is niet helemaal fit en wil steeds bij me zitten vandaag kon ik dat echt niet hebben met die hitte. Dan voel ik me zo'n slechte moeder dat arme kind kan er ook niks aan doen.
Lieverds ik ben vanaf morgen 1 weekje weg met mijn lief, even weekje lekker ontspannen samen. Dus zal me hier een week niet melden. Doei! X
@juna wat fijn dat t goed was. Ik kan t me zo goed voorstellen @ bailey met hormonen proberen ,welke bedoel je dan,clomid pregnyl... Gebruik nu alleen mutsenbollen.kun je met iui dan ook meer Eitjes laten springen @girl dat lijkt mij wel fijn geen pil te hoeven gebruiken Ik moet weer hele dag werken. Zooo weer geen zin Maar nog f 2 weken volhouden!
Juna, ik snap die onzekerheid wel hoor! Maar leuk is het niet! Fijn dat alles goed was bij de vk. Bailey, ook geen roze wolk zwangerschap hè meis . Dikke knuf. Annaatje, ik heb 4 'gestimuleerde' iui's gehad. Ik had dan 2 eitjes en 1x zelfs 3! Zo heb je wel degelijk meer kans op een zwangerschap!! Misschien de laatste poging iui een gestimuleerde voor jou? Ik spoot dan een beetje puregon, 50eh. Wat betreft de icsi, ik heb het korte protocol gedaan dus niet eerst de pil (gelukkig). En wat betreft de cryo's, dit kan afgezien van de pregnyl in eigen cyclus!! Juffie, veel plezier!! Lekker genieten!!
bailey: sneu dat je meisje niet fit is.. hoe is het verder met je? magische grens 28 weken!! yes juna: fijn dat alles goed was! ik heb dat ook altijd gezegd als ik weer zwanger ben ga ik echt genieten ervan.. maar ben er bang voor. annaatje: hier t lange protocol gehad met icsi en niet aan de pil gehoeven. dus dat zal per ziekenhuis ook wel verschillend zijn. ik heb 1x een gestimuleerde iui gehad, maar een cyste aan overgehouden. moest toen 35E gonal-f spuiten en had 2 eitjes.. naja 1 eitje en 1 cyste juffie: fijne vakantie.
de pil word alleen maar gebruikt om beter te kunnen plannen.... Hier de test bijna negatief...ik geloof dat het bijna achter de rug is. Kijk uit naar de zomer zonder behandelingen...even pauze....en dan zien we na de zomer wel weer.
here we go again---> http://www.zwangerschapspagina.nl/gezondheid/369378-wijntje-tijdens-de-zwangerschap.html
ja het hem laatst al gezien.. maar er is nu weer echt een mega discussie ontstaan.. en t gaat nu over roken ipv een wijntje. heb mijn mening wel gegeven.. maar goed.. stomme topics ook he... snap t nut niet van t openen ..
Zwaai zwaai nog steeds geen menstruatie.dinsdag gestopt met bollen. Alleen bruinverlies veel en af en toe rood bij t plassen Vanochtend tijdens t douchen kwam er een kei grote bruin,denk Oude bloed prop uit echt bahhh Fijn weekend
@even een ego berichtje vandaag een hartstikke onzekere dag...pffff....heb slecht geslapen, hard het hele huis gepoetst en huilbuien...niets voor mij Maar ik heb het allerliefste mannetje van de hele wereld...hij heeft voor morgen een echo gepland als kadootje dus ik mag eindelijk na ruim 3 weken weer naar ons kleintje gluren morgen om 11:30u...even kwartiertje heeeerlijk!!!
juffie fijne vakantie! bob lekker gluren morgen! annaatje ik heb wel de pil gehad voor de icsi.. maakte mij niet zoveel uit.. na al die jaren kon dit er ook wel bij. panter dikke knuf meis.. da irritant he die topics.. zit met een huilend meisje op schoot dus ik gaweer!