Geen enkele zaadcel gevonden deel 5!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door annaatje, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nice kado bob! :)

2. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Juna, fijn dat alles goed was bij VK en dat je hartje mag luisteren, onzekerheid is zo herkenbaar!

Kiyeko, fijn dat jullie kleintje is goedgekeurd! Geniet van 3d echo!

Bob, geniet van echo morgen!

Bailey, weer een mijlpaal gehaald! Balen dat je deze zwangerschap niet zo kunt genieten! Knuffel!

Welterusten iedereen! Hier nog alles rustig...

3. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @goedemorgen lieve dames,

Bedankt voor jullie lieve berichtjes, lag gister vroeg op bed was moe na het vele poetsen en gister was geen top dag met al die losvliegende hormonen :D
    Vandaag drukke dag voor de boeg; baby kijken :D, daarna kids b-day van m'n nichtje en daarna hebben we een afspraak bij 2 dealers om te kijken naar een nieuwe auto :D We gaan voor een mama auto kijken met vijf deuren, heerlijk!!

@mona nog steeds rustig hahaha...nou jullie dametje neemt het ervan binnen hahaha...
    Is het nog vol te houden? Slaap je wel nog goed deze dagen? Het is erg benauwd en dan zoon druktemakertje in je buik :D
    Lijkt mij zo erg dat wachten...ik ben al niet erg geduldig hahaha en als dan de kleine langer binnen blijft zitten dat zou niets voor mij zijn al heb je geen keus natuurlijk :D
    Maar alles groeit ook gewoon door, ben je niet klaar met de buik? Ik vind je een bikkel want je lijkt heel erg rustig nog en alsof je al rekening hebt gehouden met die dagen extra hahahaha
    Nou lieve Mona meisje iedereen om je heen is erg nieuwsgierig kom maar gauw je papa en mama ontmoeten :D

@annaatje niet leuk! Hoop dat het snel doorzet voor je meis...en kan me de angst goed voorstellen om als laatste stel over te blijven...iedereen binnen de familie en vriendenkring heeft bij ons ook al kids en vele weten van onze mmm...wij zijn de lease oom en tante :D De kindjes worden graag bij ons gebracht en we genieten daar beide van...ook kom ik uit een grote familie en zijn er nog heel wat neefjes en nichtjes onder mij omdat ik het oudste kleinkind ben dus ook daarvoor pas ik graag op...
    Maar het verdriet bleef/blijft omdat het niet van ons samen is/was...
    Ik wou dat ik tips had of het beter kon maken maken maar dat kan ik niet...probeer je gewoon lekker op elkaar te focussen en te genieten van elkaar...als je samen voor hetzelfde doel knokt dat maakt het verdriet en de teleurstelling dragelijk...dikke knuffel anna!!

@juffie happy holiday!!! Geniet ze met z'n drietjes :D

@Panter hoop dat de zomerstop een hoop rust met zich mee brengt en dat jullie beide een bewuste keus kunnen maken! Gaan jullie nog op vakantie??

@DA wanneer krijg je de bloeduitslag? Hoop dat er snel naar voren komt wat er is!

@bailey en juna snap heel erg goed jullie onzekerheid en het niet kunnen genieten...ik had gister zoon dag baal dan enorm van mijzelf en van m'n onzekerheid...en zeker als er verderop in de zwangerschap zoveel onzekerheid om de hoek komt kijken dan snap ik het helemaal...blijf het ook lastig vinden om comfortabel op die roze wolk te zitten:)
    Zeg weleens gekscherend zit er maar op met 1 bil...de andere bil station de startblokken...had de hoop dat dat zou verdwijnen maar helaas die onzekerheid en dat stemmetje in m'n hoofd komt ineens opzetten en dan ben ik zoooo bang...heel veel sterkte toegewenst en dan genieten we maar van die roze en blauwe momenten die er zijn :D

@Ook hoe is met jou en S? Hoe staat het ervoor in de rechtbank? Trek je het nog meis? Heftig hoor...denk aan je!!

@Kiyeko wat fijn dat alles goed was!!!! Wat een goede mijlpaal meid!! Super gaaf!! Nu op naar die volgende mijlpaal :D
    Zijn er nog plannen voor de vakantie omdat je toen nog erg twijfelde?

@al de andere dames een enorme knuf en kus!!!
    En vanaaf laat ik weer wat van me horen :D
    Nu nog even chillen in m'n bedje :D
    Een heerlijke dag voor jullie allemaal toegewenst!!!

Xxx

4. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Moggûh Lady's!!

Bob, wat heb jij toch een lieve man! Een verrassings-echo, zo leuk!!! Geniet van het moment dat je Bob-beeb ziet en stop ff wat foto's in je album :D.
    Die onzekerheid is bij mij minder geworden.....dus het kan!! Vanaf het moment dat ik m'n beebje kan voelen en ik voel 'em.....dan denk ik oh daar is hij en het gaat goed met hem!!!
    Het is een heerlijk gevoel en daardoor kan ik echt genieten! Zodra jij Bob-beeb voelt wordt de onzekerheid minder want ook jullie beebje gaat jou geruststellen :).

Mona, waar blijft je meisje! Ben zo nieuwsgierig!! Gaat het nog goed met je?

Kate, hoest met jou? Hoe vond jij de 1e week na de bevalling?? Ben ik benieuwd naar. En bv gegeven? Hoe ging dat? En hoe vind/vond je dat?

Annaatje, ga je een gestimuleerde iui aankaarten??? Dikke knuf voor jou lieve schat!!

Kiyeko, jullie meisje goedgekeurd super!!!! :D

Nou uhm, hier gisteravond mijn beebje druk in de weer en ging langs de placenta schoppen (aan de zijkant dus, placenta ligt voor) en das niet normaal :$. Hij wordt later een voetballer! Een goeie!! ;):D:cool:

5. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    zweet!

zo net een berg stenen ingeladen.. en naar de stort gebracht! manlief is nu de tuin aan t uitscheppen..moet echt veel uit.
    ben ik blij dat we maar 1 schep hebben haha..

6. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    oh ik weet trouwens niet precies van de uitslag van t bloed, bel maandag wel ff de huisarts op, volgens mij wou de huisarts ook een nieuwe afpraak maken, zodat als er iets niet goed is we meteen door kunnen..

7. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    oh manlief heeft nog een schep geregeld... haha.. moet an de arbeid!!

8. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    oh oh...schandalig.. is er gewoon niemand geweest in de tussentijd!

nou ik ben kapot! zo even douchen, en dan straks fam. bbq..

9. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat is t rustig hier! Ik heb bank hang dagje
    Nog steeds geen menstruatie. Dinsdag al gestopt met bollen
    Heb alleen superveel bruinverlies. Lijkt wel grote schoonmaak voordat
    Ik bloed zie

@da mmm lkkr bbq. Ik heb al wraps gemaakt voor vanavond
    Ga lekker lezen want mn boek de babyplanner is binnen

Xx

10. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    zie net dat ik verbrand ben... oh en aangezien wij toch een maandje overslaan, is manlief de bob vanavond! :D

11. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Zo daar ben ik weer :D
    Echo was fantastisch hebben het op een dvdtje laten zetten en de dame van het echo centrum heeft tot wel 5x gezegd dat het hoogst waarschijnlijk een klein dametje is wat in m'n buik groeit...ga er nog niet helemaal van uit hoor maar over 2 weekjes weer een echo en dan hopelijk een bevestiging van weer een meisje en dan 2 weken later 20 weken echo en als we dan weer een bevestiging krijgen dan weten we het wel zeker :D
    Maar echt wat was het mooi om te zien...
    Zo erg gegroeid en de 3D was prachtig ondanks dat het nog zo klein is...
    Ze liet ook het hamburgertje zien de dikke strepen waaraan ze kon zien dat het een meisje is...wij hebben het ook gezien maar na het verhaal van kipjes wachten we wel op de extra bevestiging :D
    Zal morgen kijken of ik wat fotootjes in m'n album voor de liefhebbers kan zetten...hebben maar 2 fotootjes en de rest staat op de dvd :D
    Net thuis hebben we de dvd nog een x bekeken hahaha
    Zo sorry voor m'n lange bericht maar zoooo blij :D

12. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Ik haak weer even in Bobje wat een leuk kado.....:D en een meissie hihi ben benieuwd als het niet veranderd :p leukkkkk zeg

DA lekker genieten van de bbq na ut harde werk hihi

Annatje raar dat de ongi niet doorzet...ik heb icsi gedaan met pil wist niet dat het anders kon hahah heb ut niet als lang ervaren vond alles snel gegaan moet ik zeggen......succes meissie

Hier lekker nu weekend!!!!!! Voel me super na ut gesprek en afspraken met de vk.....voor hoelang ut ook mag duren. Probeer echt wat te gaan genieten. Heb me shopverbod ook maar de straat uitgestuurd en dus gister alweer kleertjes geshopt hahah.....nu ga ik me klaarmaken en na een feestjeeee fyn weekend.

Oowh mona ik zet in op 10 juli hihi

13. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Oh wat super Bob! En een bob-meisje! Wat leuk!!!!!! :D
    Ik wacht de foto's af....liefst vanaaf nog :p. En je kunt altijd nog van dvd'tje een foto maken. Maar wat is zo'n echo mooi om te zien hè!!!!

Juna, wat fijn dat je je beter voelt!! Lekker van genieten!!
    Wij vandaag ook weer wezen shoppen :):):).
    Het zou verboden moeten worden, hahahaha!!

14. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Kiyeko wat fyn dat alles goed was met jullie meissie......en heerlyk dat shoppen indd moeilyk met maten ik koop gewoon vanalles wat hihi.....wat voor luiertas heb je???? Ik vind dat moeilyk (ben heel lastig met tassrn en kleding) wil ook dat het bij de kinderwagen staat hahah ga zo even kykje nemen in je album

Zonnestraal hahah indd zou verboden moeten worden maar ut is te schattig allemaal wel vind ik dat jongens echt het moeten ontgelden qua kleding heel oneerlijk 6 rekken met meidenkleding en 1 rek jongens pfff

15. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    kiyeko wat een mooie echo's!!! en vooral dat er gezwaaid wordt...
    die mix mama tassen heb ik er ook 1 van heb ik hier op zp gewonnen en bevalt echt super... past heel veel in voor een hele dag!!!

bob wat leuk dat het zo mooi was!!! genieten he!! en wat leuk een meisje!! nou hopen dat het echt een meisje is haha... wij hadden pretecho was toen duidelijk volgens haar een meisje.. maar met 20 weken echo toch nog maar een keer gevraagd en toen hadden wij het ook duidelijk gezien dat het een meisje was... dus was blij dat het klopte want we hadden de naam letters voor op haar kamer al klaar haha...

juna fijn dat je je beter voelt!!!hopelijk kun je genieten...

iedereen is wel druk met shoppen geweest vandaag ofnie?? hahaha...
    wij hebben ook weer nieuwe dingen geshopt... en afgelopen week erg veel spullen gekocht hihi.. alvast een nieuwe autostoel was erg afgesprijds nu.. en dan een nieuwe fiets... en nog allemaal leuke dingen voor ons zelf...

nou meiden fijn weekend allemaal!!!
    hier heerlijk genieten van me vakantie!!

16. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    Bob wat fijn dat de echo goed was. Spannend nog even en dan weten jullie zeker of het een meisje is.

Juna veel plezier vanavond. Lekker geshopt heerlijk. Wij vinden jongenkleding ook heel lastig alles is zo donker dat is even wennen hier.

DA drinkse vanavond. Hoe is het met de zenuwen voor de 10e?

17. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Bob, fijn dat echo zo leuk en mooi was!

Juna, fijn dat gesprek met VK je gerust heeft kunnen stellen, zijn ze voor..

Darkangel veel plezier vanavond!

Voor iedereen fijne avond!
    Wij zijn vannacht verrast door de start van de geboorte van ons dochtertje Sjors, 5 uur later konden we haar eindelijk vasthouden en ze doet het prima!

18. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    Wauw Mona dat is snel gegaan! Van harte gefeliciteerd met jullie dochter wat een leuke naam heeft ze! Hoe gaat het met jou en je man? De kleine meid maakt het goed?

19. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Mona gefeliciteerd en ga lekker genieten,,

20. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Mona wat leuk! Alles goed gegaan?
    Gefeliciteerd lekker genieten nu!

Hier lekker op vakantie.
    Iedere avond voor slapen gaan luisteren we even naar onze beeb, heel kort en snel. Mijn nichtje had het ook gedaan zal geen kwaad kunnen. Ik vind het heerlijk daarna gerust slapen.

Liefs Juffie

Deel Deze Pagina