Zonnestraal had heel verhaal geschreven en toen was het weg, rot mobiel! Reageer binnenkort even in een pm.. Mona gefeliciteerd met jullie meid! Lekker genieten en laat alles maar over je heen komen! Ben je thuis bevallen? Bob wat leuk hè? Wij hebben ook een echo op dvd.. Hoe zou het met liev zijn?
zo ben weer thuis... fles(je) 2 is bijna leeg haha... was vet gezellig.. zo vaak drink ik niet, dus was wel ff lekker haha.. gaan misschien zo nog even een film kijken.. mona: ben echt blij voor je! wat een verrassing zeg!
Help! Weet niet of dit kan Vanaf dinsdag geen utro meer gepakt maar nog steeds geen bloed Alleen bruine rommel. Is dit wel goed en is dit nu al mn menstruatie ik weet t f niet meer Al die andere keren na t stoppen met bollen kwam t op dag 3,4 Zit nu al op dag 6
Mona!!! Hahahaha zo doet mevrouwtje zeer rustig aan en laat ze niets merken hahaha en zo is mevrouwtje er Wat gaaf en wat goed!! Gefeliciteerd Mona en Mona man met dit geweldige nieuws Welkom kleine Sjors op deze wereld meisje!! Ga lekker genieten en jeetje wat een snelle bevalling hahaha Daar teken ik ook voor Nogmaals gefeliciteerd en geniet ze meis!!! Ben super blij voor jullie!! *pinkt een traantje weg* hahaha stomme hormonen!! Vind het super!!!! Dikke kus en knuf voor gezinnetje Mona
@lieve reacties dankjewel...zou wel leuk zijn wat extra roze hier tegenover dat vele blauw hihihi Wachten nog even 4 weekjes af dan weten we het zeker... Maar hebben gister beide met een grote glimlach rondgelopen van oor tot oor We houden beide nog niets aan en hebben ook nog tegen niemand wat gezegd maar de vlinders waren heerlijk aanwezig gister hahaha Nu de 23ste afwachten...ben super benieuwd!! Over 4 weekjes mogen we los en dan ben ik echt niet meer te houden hahaha
@juffie happy holiday!!! Geniet ervan meid! Xxx @kiyeko wat een mooie fotootjes @mevrouw sunshine ik ga nu naar beneden fotootjes maken en zal ze er zometeen opzetten Eerst wel even wat eten want ik heb honger hahaha
mona gefeliciteerd met jullie meisje!!! wat een leuke naam ook!! geniet er lekker van met je man samen... ben je thuis?? of ben je thuis bevallen...
En DA, hoe voelt je hoofd? wat een lieve man heb je... Anna, ik zou ook ff testen... Mona, van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje! Wow wat een snelle bevalling, maar 5 uur. Was het wel goed te doen? Hoe gaat het nu met jou/jullie? Heel veel geluk voor jullie samen en hartelijk welkom Sjors, kleine wereldburger. Kiyeko & Bob gefeliciteerd met de fijne echo's. Juna, ik baal af en toe ook van het beperkte aanbod jongenskleding. Op MP heb ik al wel wat leuke dingetjes (ook nieuw) in kleurtjes gevonden. Ik zie ook niet waarom jongetjes alleen maar donkere kleuren zouden kunnen dragen. veel plezier nog met shoppen. Een erg leuk merk (ook nog biologisch) vind ik trouwens loud & proud. Die hebben ook kleurtjes voor jongens en veel unisex. Bailey gefeliciteerd met de 28 weken. Kan me voorstellen dat je bij die mijlpaal alvast opgelucht bent. Was ik ook toen ik met 24 weken even dacht dat ons kleintje te vroeg zou kunnen komen. Ik duim dat het laatste trimester het mooiste wordt, met wat meevallers voor de verandering. En erg verlaat maar toch nog een flinke knuffel voor panter. Het is gewoon niet te begrijpen....laat staan eerlijk. Hoop dat jullie steun aan elkaar hebben en zo tot de voor jullie juiste beslissing komen. @ zonnestraal, fijn he dat getrappel in de buik. waarschijnlijk herken je straks de bewegingkjes als de kleine op je buik ligt. @ ook, hoe is het met jou? Lukt het nog je rust te vinden na al die rotstreken van je ex? @ kate, hoe is het met jou/jullie? Heb je al wat meer ritme gevonden? *zwaai* iedereen die ik vergeten ben. Bij ons is iedereen verkouden, ik nog het minst waardoor ik het minst tijd overhoud om bv hier te reageren. En onze kleine man heeft een flinke eczeem uitbraak gehad met het warme weer, nu ook jeuk. Dus direct maar naar een homeopaat gegaan en gisteren een middel gekregen, wat hopelijk heel snel zal werken. Ondanks het jeuken en krabben blijft hij er vroliljk onder - gelukkig maar. En volgende week hebben wij eindelijk vakantie! Fijne zondag iedereen.
Mevrouw Sunshine, vind ik wel wat hahahahahaha!!!! Nou komop met die foto's!!!! Mona, jouw hoofd staat er nu niet naar....maar ben erg benieuwd naar Sjors (echt een leuke naam). Sjors, hoe zie je eruit lief meisje??? Vast prachtig!!! Iluna, wat fijn je weet te lezen. Bandietjes eczeem, arme schat....gelukkig blijft hij er vrolijk bij!!! Gelukkig voor zijn mama en papa ook!! Annaatje, ik zou ook een test doen. Juna, wat stom hè die jongenskleding..... Maar heb genoeg hoor . Van Lief hebben ze leuke kleertjes voor jongetjes....
Ik vind Sjors echt een leuke naam!!!! wat snel grgaan Monatje what a suprise......ben benieuwd hoe het gaat.... Iluna en Zonnestraal ik vind dat ik ook leuke stoere kleertjes heb alleen is het zo oneetlyk verdeeld hahah en iluna ach wat zielig voor jullie bandietje!!! Bob kom op met de fotos hahah . Anna doe nog eens een testje!
bob: oh fijn dat je genoten hebt van de echo! en een meisje!! geweldig man! (oke onder voorbehoud dan haha) ben benieuwd over 2 weken of het dan nog steeds zo is!   juna: haha lekker shoppen hoor! en idd lekker proberen te genieten!   girl: oh lekker alvast een autostoel, en al helemaal afgeprijsd haha, scheelt weer, die dingen zijn best duur volgens mij! oh een nieuwe fiets? wat voor eentje? een mama fiets?   bailey: drinken is aardig gelukt en de zenuwen, nou zolang ik er nog even niet aan denk is t wel oke.. vroeg aan manlief, ga je na de hsg nog werken? zegt die ligt eraan hoe laat we klaar zijn... uhm.. nee schat dat is t verkeerde antwoord... zeg maar even ligt eraan hoe jij je voelt.. haha.. heb even duidelijk gemaakt dat als ik me niet goed genoeg voelt hij dus niet gaat werken.. kan me niet schelen dat die geen snipperuren mee heeft hoor.   mona: ben ook echt benieuwd naar je verhaal! en naar een foto! haha leuk man autocorrect op de telefoon zie nu net dat ik gisteravond monatoetje, monstertje genoemt heb whahahaha   annaatje: waarom bel je t ziekenhuis niet even en leg je t voor, dat het gewoon te lang duurt voor de menstruatie op gang komt, misschien kunnen ze even met een echo kijken naar eventuele cystes o.i.d   iluna: mijn hoofd is in orde haha, heb zelden last van een kater! balen dat iedereen verkouden is zeg. hoop dat het middeltje wat je gekregen hebt van de homeopaat snel helpt! wel fijn dat je mannetje er vrolijk onder is, dat scheelt een hoop!   ik vind s.jors ook echt een kei mooie en stoere naam! super verzonnen! zo ben weer bij geloof ik. all: heb spierpijn! denk van t scheppen van gisteren!