iluna jou kereltje eczeem. bah vervelend zeg!!! wat heb jij voor spul ervoor?? hier ons meisje ook eczeem en krabt als een gek van de jeuk(heb hormonenzalf en ben er niet zo blij mee) en blijft ook maar lachen!!! en dan ook nog een tandje erbij dus alles tegelijk... da ja heb een mamafiets!!! bevalt goed... ze mag alleen nog niet mee op de fiets helaas... in oktober pas.. ja was mooi in de aanbieding de stoel dacht koop hem nu anders kan ik straks na de vakantie duur betalen en het kost inderdaad genoeg.. ga jij nog weg nu je vakantie hebt?? of lekker dingen zoals tuin en in je huis doen?? meiden dikke knuffel!!!
girl: ja das altijd balen he dat je een tijdje moet wachten tot je met de kleine mag fietsen, ik heb ook een mamafiets nee wij gaan niet weg, we gaan lekker rommelen in huis en tuin..
Zoooo fotootjes staan erop Batterij van de camera was leeg even opgeladen en vanaf de dvd de fotootjes gekopieerd... Ga zo richting vrienden en lekker daar eten...erg veel zin in Fijne dag lieve meiden! xx
@ mona gefeliciteerd met jullie meisje. Veel liefde geluk en gezondheid samen toegewenst. @ bob mooie fotos meis. @ anna anders even een testje doen nog ?? @ juna voor jongens is er idd minder te vinden. in de wat duurdere boetiekjes gelukkug wel meer stoere dingen te vinden. maar wel jammer.. @ dreamer hoe is het ? @ all sorry ben net een zeef. probeer t hier weer op te pakken. Hier klaar met het kamertje qua verven en behangen. nu kinderwagen aan het wassen hihi . volgende week komen de meubels. spannenddd. Verder veel bandenpijn en flink pijn in mijn bovenbenen en heupen. en sinds een paar dagen lekkende borsten. Vannacht twee nare dromen gehad en dus verkeerd wakker geworden. voel me vandaag een beetje down. Verder doet ons beebje het goed. volgende week hebben we weer een echo in het ziekenhuis om nogmaals te kijken naar zijn beentjes en nierbekkens. ik zie er best tegenop. hoop zo dat alles goed is..
hoi meiden! alles goed hier? juffie--> fijne vakantie! mona--> gefeliciteerd met de geboorte van sjors geniet er lekker van! da--> erg lief van je man met je puzzel! leuk van die spontane dingen panter--> heel veel sterkte ik hoop dat je het een plekje kan geven. bob--> leuk hoor een meisje zodra het zeker is lekker shoppen hier gaat alles goed ik ben een tijdje niet meer geweest had eerst een giga dip en daarna heel druk met de bruiloft dus nu even snel doorgelezen maar niet alles kunnen onthouden dus sorry als ik iemand vergeten ben ben echt een vergiet nu.
Kipjes daar ben je weer lekker aan ut genieten van de witte broodsweken? Heetlijk al geschilderd en behangen wat voor iets heb je?? En indd de duurdere dingen zijn vaak echt leuk.....hier komen ze volgende week pas ut kamertje stucen en texen etc....6 aug kom alles binnen kamertje box kinderwagen eigelijk alles kan niet wachtennnn......spannend weer die echo hoop dat alles goed is met jullie mannetje
Noppies en z8 hebben wel leuke en gekleurde jongens kleding. Even via google de officiële sites met web shop zoeken.
@ juna babykamer is lichtblauw met lichtgrijs geworden. heel lief. Ooh bij jullie schiet het ook al op dus. leuk vooruitzicht ! @ katek precies !! Toevallig afgelopen weekend een outfit van z8 gescoord. errug schattig.
Ikkuh, hoe is het met jou??? Ging ff klote door slecht nieuws??? En nu qua behandelplan??? Vlinder, en jij??? Hoest met jou? En qua behandelplan??? Kipjes, al lekkende tietjes, hihihihi!!!! Ennuh, plaats je foto's van kamertje....ben heul beniewd!!! Wij zijn ook druk bezig....wordt erg mooi denk ik .
Mona wauw van harte gefeliciteerd zeg! Dat is ook snel gegaan hihih lekker genieten nu!! BOB een hamburgertje dus een meisje leuk zeg! Maar kan me voorstellen na Kipjes haar verhaal dat je wat voorzichtig bent nu hahahah
kipjes leuk het kamertje al klaar!! ben benieuwd hoe die is geworden dus foto's!!! die echo komt helemaal goed meid!!! snap wel dat je beetje zenuwachtig bent ervoor... ook hoe gaat het met jullie 2tjes?? trek je het nog een beetje.... da ook leuk toch in huis en tuin bezig... heb je wel alles straks weer naar jullie zin... meiden met de beebjes hoe is het met jullie en beebjes?? hoe is het met de zwangeren?? hoe is het met de rest met de behandelplannen?? en de rest hoe is het met jullie??
Goedemorgen lieve dames, Het weekend zit er weer op *zucht* Vandaag weer werken...dinsdag lange dag om een groot outplacement traject op te zetten in Amstelveen... Nou ja zo gaat de week snel en ik kom nog eens ergens Meiden werk ze, geniet ze (vooral voor Mona en Mona man en hun pasgeboren kleine meisje ) en maak er een heerlijke week van lieve dames!! Hier nog 7 weken werken en dan vakantie!! Kijk er zo ernaar uit hahaha... Lekker genieten lieve meiden!! Dikke knuf xxx
@ girl, heb je even een pb gestuurd. Bandietje heeft een middeltje gehad en sinds gisteren ziet het er veel rustiger uit en verdwijnen zelfs wat plekjes. @ Bob, mooie echo!
Vlinder hoe was de bruiloft? Kipjes grijs met blauw hebben wij ook voor de babykamer. Ik duim voor goed nieuws met de echo. DA geloof goed dat het spannend is, ik was ook super zenuwachtig voor de hsg. Idd als je er even niet aan denk gaat het goed. Ik was blij dat mijn vriend vrij was de hele dag, ondanks dat het erg mee viel.
Grappig hier doen we ook grijs met blauw en wit Bailey alweer bijna 29 weken zwanger wat vliegt de tijd
zucht! ik dacht laat ik eens even mijn lieve begripvolle kant van mezelf zien aan manlief.. uitleg: manlief heeft een stereo uit t jaar 0 mega groot ding, gekocht van zijn eerste loon toen hij begon met werken. (hij werkt daar nog steeds) ik wou dat ding weg doen, maar hij vind dat het ding heilig is, en mocht absoluut niet weg, want hij wilt hem nog steeds aanluiten.. ik zij toen jaaa daaag hoef dat grote ding niet de woonkamer in, sindsdien staat die stof te happen op de kast in de slaapkamer. nu vandaag mijn lieve begripvolle kant: ik denk goh laat ik die lelijke stereo eens van de kast afhalen, opbouwen en aansluiten. kan die mooi in de tv kast staan, manlief blij, en ik want hij staat niet in t zicht. na veel sjouwwerk, stof en zweet ik dat ding in elkaar in de kast.. en wat mis ik... de stekker! baalmomentje!
morgen moet ik om 11.50 ik dacht dat ik nog iets thuis gestuurd zou krijgen met uitleg, en hoe wat en waar.. maar heb niks gehad.. neem aan dat ik gewoon naar de afdeling moet waar ik normaal ook heen ga..