Nou, dat voelt ook heel heel gek!! Weird gewoon! Tis nu eindelijk rustig . Ik hoop dat jij ook lekker slaapt met dit goede nieuws. Ik snap jouw slag om de arm wel, maar dit plakbeebje heeft een goed plekje uitgekozen en blijft daar lekker zitten!!
Dames heb een gaatje tussen mijn kiezen, al een paar dagen tandpijn.....nu wil ik de tandarts wel bellen maar zonder verdoving wordt hier geen gaatje gevuld....maar mag dit wel nu ik zwanger ben? Ben zooo bang dat dit slecht is voor beebje.
Nou ik heb een kaartje voor de nachttrein bemachtigd. Ben klaar en klaar wakker. Ben maar naar beneden gegaan. Kopje tjee gezet en nu beetje internetten. Heb al paar mensen lastig gevallen door paar woordjes te leggen bij Wordfeud maar verwacht weinig reactie terug op dit moment hihi. Pijn is lastig te omschrijven en zit echt ter hoogte van m'n lies en dan naar binnen zeg maar om m'n onderbuik heen. Het is nu gelukkig wel minder maar ook niet zo gek want heb paar uur plat gelegen en dus niet belast. Maar zal straks wel eens vragen wat het is. Merk dat het zorgen maken beetje is begonnen. Ben meer bezig met de bevalling. Hoe kondigt het zich aan, hoe zal het gaan, hoe ervaar ik het, is m'n man wel op tijd, wie bel ik als m'n man weer ik het waar in Nederland zit voor z'n werk, heb ik aan alles gedacht, hoe zit het met de navelstreng etc etc. Teveel vragen spoken er de laatste dagen door m'n hoofd. Vooral die laatste. Met 3D echo had ze mooi parelsnoer om dr nekje en vond ik het die navelstreng wel schattig om zo te zien. Maar nu denk ik wat als die er nog zit? Misschien wel nog meer om haar heen gedraaid door haar actieve geschopt en bewegingen? Ook straks maar eens voorleggen aan de vk. Ach komt allemaal wel goed. Zal wel fase zijn.
Mijn tandarts wou laatst gewoon foto maken ter controle. Doet hij 1x per jaar. Het mag volgende de richtlijnen gewoon idd maar hij had zoiets van ach waarom nu. Doen we volgende keer wel. Dus gewoon ff bellen met de assistente juffie en vragen naar de mogelijkheden en evt risico nu je zwanger bent en dan afweging maken.
Dames ben ook wakker, of ja nog steeds wakker eigenlijk..... Heb geen oog dicht gedaan. Het begon gisteravond al met buikpijn ( net zoals als je menstruatie door moet komen) heel de nacht buikpijn gehad, niet heel pijnlijk maar wel zeer vervelend dat ik er niet van kon slapen. Behoorlijk zorgen gemaakt maar ja wat moet om 03:00 uur midden in de nacht....op een gegeven moment naar de wc geweest en dat scheelde wel iets, toen trok het wat weg. Maar ik heb totaal geen moeite met naar de wc gaan, kan iedere dag zonder moeite dus verstopping kan het niet geweest zijn, dus dat is vreemd. Nu ga ik straks maar ff wat urine naar de ha brengen misschien blaasontsteking? Maar ja buikpijn is nu weg dus dat zal wel niet. En bel dadelijk ook naar de vk kijken wat die zegt. Misschien groeien baarmoeder? Banden? Bekken? Geen idee..... Ons meisje was in ieder geval behoorlijk druk vannacht. Sorry voor mijn lange ego bericht.
Heb vk gebeld, ze vond het niet vreemd klinken ze wist wel bijna zeker dat het te wijten is aan groeipijn/bandenpijn. Maar voor mijn eigen gemoedsrust wilde ze toch dat ik even langskwam voor zeker te weten. Dus vanmiddag 14:10uur naar de vk en in de tussentijd rusten. Nou gaat dat rusten ook niet helemaal lukken want moet om 10:00uur bij de tandarts zijn voor mijn gaatje te vullen......ik ben zo'n schijthuis maar goed tandpijn is ook niets....verdoving mocht gewoon maar zonder adrenaline erin. Duimen jullie voor me om 10uur.....
Juffie ik duim voor je. Succes bij tandarts en verloskundige vanmiddag @all fijne dag.ik heb weer gezellig een tv en leesdag vandaag Knuff
Ben net terug van de vk voor standaard controle en hier was het antwoord idd ook bandenpijn/ groeipijn. Dus tja gaat vanzelf over. Verder alles goed. Ze was weer wat meer tussen m'n bekken gezakt en zoals verwacht gedraaid. Ruggetje ligt niet meer rechts maar nu links. Ik had een flexibele buik en veel ruimte nog dus ze kon nog lekker actief doen. Ze heeft van boven naar beneden gemeten en dat was nu ongeveer 32 cm. Geen idee eigenlijk wat ze dan meet. Boekje meegekregen over pijnbestrijding. Ja zegt ze wij kunnen masseren, douche, kruik etc etc en als je echt iets tegen de pijn wilt moeten we je overdragen naar ziekenhuis. Ik dacht echt van massage en warmte kunnen idd wel verzachten maar ik zie dan niet als pijnbestrijding hahaha...Trouwens om half 6 toch nog maar weer ff m'n bed ingekropen en gelukkig nog 2 uur kunnen slapen. fijne dag dames!!
Annaatje, voel je je weer wat beter vandaag?? Lekker tv dagje en rustig aan doen meis! Juffie, is vast groei buik en baarmoeder!! Fijn dat je je meisje zo goed voelt! Kiyeko, erg hè die bandenpijn. Had er vannacht last van en eergisteren nacht ook. Buik groeit inderdaad, beeb dus ook!! Bob, hoest met die stomme griep?? Hier wakker om 06u ivm een druk mannetje die het leuk vind z'n voetjes in m'n ribben te stoppen . Maaaarrrrr, niet zo benauwd meer halleluja!! Nog 7 weken!! Kan niet wachten!!
Volgende week woensdag moet ik pas terug naar de tandarts.....ze hadden nu geen tijd.....laten ze me daarvoor helemaal komen!! Dus nu met tandpijn een weekendweg......
@zonnestraal gaat goed met me.ik neem terug wat ik na de operatie zei,dat ik t nooit meer zou doen maar daar kom ik op terug.zou t weer doen,eerste paar dagen was echt verschrikkelijk maar nu gaat goed gelukkig. Lig lekker op bank met pepernoten. Maar voor jouw nog 7 weken.ik denk dat tijd echt voorbij is gevlogen Nog ff en dan zn jullie met zn drietjes!
Oh das klote Juffie!! Annaatje, oh gelukkig dat je er nu zo instaat! En wat is nu de verdere planning? Qua iui of IVF?
@zonnestraal dat horen we in november. Ik ben net naar t toilet geweest en had helder bloed in mn broekje en Wat bij t afvegen.mn menstruatie verwacht ik zondag,maandag pas Heb nog cb testen gedaan vandaar Maar zou door laparascopie en hys het nu eerder kunnen komen??
Kan heel goed hoor Anna. Alles is nu mooi doorgespoten en schoongemaakt dus misschien verlaat het wel iets eerder je lichaam. Helemaal omdat het helder bloed is verwacht ik idd dat het menstruatiebloed is.
Ben bij de vk geweest, ze hebben alles nagekeken en niks 'geks' kunnen vinden. Ze vroeg of het aanvoelde net als weeën, ja heb geen idee wat weeën zijn, nee zijn menstruatie krampen. Dat is dus zeer waarschijnlijk te wijten aan het groeien van buik en baarmoeder. Omdat ik van mezelf heel slank ben, is mijn buik wel wat gespannen omdat ik weinig vel heb om te rekken haha. Maar zei ze als je zwanger bent mag je daar best rekening mee houden, dus mag nu een uurtje iets doen, en dan 20 minuutjes zitten om je lijf rust te gunnen. Maar goed ik ben meer iemand die denkt 'ach dat kan best, en dit ook nog wel' niet dus. Baarmoeder was netjes 2cm gegroeid (1cm per week) dus prima. Ben weer gerust. Ze zei wel dat ik nu elke dag 'leven' moet voelen, ik meende dat, dat pas later was. Nou goed ga jullie moet langer lastig vallen, ga ff lekker op de bank.
Hoe groot was je baarmoeder dan nu Juffie? Fijn dat alles goed was verder! En herken het hoor dat je denkt ach dit kan nog wel! Maar tja het moet toch een keer tussen onze oren komen en met pijn doe je het snel genoeg merk ik al! Have fun op de bank
Kiyeko: Mijn baarmoeder was nu 22cm hoog. Ja ik zal maar braaf luisteren nu......dus rustiger aan doen dan maar.