Geen enkele zaadcel gevonden deel 5!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door annaatje, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @hier iets beter, gelukkig!
    Morgen mag ik naar de vk...ben benieuwd...want voel haar vandaag wel hoor maar het voelt doffer...denk zelf dat ze mss andersom ligt of dat ze minder ruimte heeft...
    Morgen weten we meer, krijg ook uitslag van gtt...en moet prikken voor rhesus en hb geloof ik...ook uitslag van de klier dus een goed dagje...

@annaatje gelukkig gaat het goed en dit is waarschijnlijk je ongi...bij mij begon deze ook eerder...

@juffie rustig aan doen hoor meid!!

@da hoe is t met je meid?? Ik denk aan je!!

@dreamer nog maar even ga je gluren...het is zo oktober :D

@bailey meldplicht :D is er al nieuws???

@toen was ik het weer kwijt...kan niet meer denken, denk ik :p
    Sorry lieve andere meiden...ik vind jullie heel lief allemaal maar ik weet het niet meer :)
    Nou ja dan maar een dikke knuf om het goed te maken *knuffel*

Oh en ik heb m'n bevallingsdatum zelf gepland :D Ik heb al een gesprek gehad met de buik hahaha...ik vind 12-12-2012 om 12uur wel heel mooi staan op het kaartje :D

Nou nu echt een dikke kus voor jullie allemaal xxxx

2. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Juffie: toen ik van de week vroeg of de vk je buik wel eens op meet zei je nee :p
    Mijn buik is niet groter geworden dan 26 cm.

@Bob: fijn dat je je weer iets beter voelt.
    Succes morgen!

@Juna: afleiding gehad van het werken?
    Nog maar 2 dagen werken tot je verlof toch?
    Morgen echo, spannend!

@Anna: gaat de goede kant op dus, gelukkig!

@Bailey: beebje zit nog netjes binnenboord!
    Het is nu al een grappenmaker haha.
    Hoop voor haar dat hij zich snel laat zien!

3. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Dreamer: ik dacht dat je de omvang bedoelde van mijn buik....daarop antwoorde ik nee, wist niet dat je de hoogte van de baarmoeder bedoelde I Sorry!
    Ben soms wat traag van begrip......zwangerschap hè......kan ik nu alles op gooien hih

4. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Hoiiiiii

Dreamer indd goede afleiding gehad super druk op ut werk......klanten denken dat myn collegas niks kunnen hahah. Morgrn npg half dagje en zaterdag dan nog......jihi hoe is het met jouuu????

5. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Bob: Leuk idee dat praten met je buik, zal hier ook eens een voorstel in de groep gooien! Gewoon luisteren naar mama kun je niet vroeg genoeg mee beginnen haha! Denk dat ik ook maar even vermeld dat ze aub dan niet te lang erover gaat doen. Hup, hup eruit ermee! Haha

6. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Haha Juna is hyperrrrrrr volgens mij :p

@Juffie: haha ik feliciteerde gisteren een vriendin van me met haar zoontje.. had alleen het verkeerde zoontje hahaha.
    Heb t ook op de zwangerschap gegooid :p
    Heel handig excuus :D

7. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    dreamer hoe was de echo?? was gisteren niet online dus niks gelezen.. zit beebje goed??

8. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Dreamer: ;) handig hè hih

Tandarts: volgende week woensdag naar de tandarts voor gaatje (doet pijn nu) te vullen met verdoving. Tandarts en de verlos zeggen allebei dat het echt geen kwaad kan. Dus ik vertrouw ze dan maar......;)
    Alhoewel ik het evengoed wel eng vind.

9. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Grappig: vriendlief ligt net met zijn hoofd op mijn buik tegen de kleine te praten, krijgt die ineens een klap tegen zijn gezicht met een voetje. Haha echt heel grappig, deed die nog eens en weer 'bam'
    Denk dat ze even met rust gelaten wil worden, was wel leukdie reactie van haar!

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Dreamer van harte met de goede echo.
    Beebje op de goede plaats voor 95% super!!!

11. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Indd dreamer i am very hyper hihih dadelijk eens even bevallingsverhalen kijken @ net 5 ( als ik het haal ) slaap al haast hihi begint om 5 voor half 11

En nee zie absoluut niet op tegen de bevalling ik heb er zin in :D laat maar komen

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Aaaaaaah juffie heerlijk heh.
    Waar is die tijd gebleven:)

13. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Grr, heel verhaal, internet weg!
    Opnieuw in het kort.

@Girl: 95% kans dat het beebje in mn baarmoeder zit :D
    Echo staat in mn album.
    Volgende week vrijdag weer echo en dan horen we het of het echt in mn bm zit of toch erbuiten.

@Juffie: leuk is dat he!
    Geniet er maar van.

@Ook: tnx lieverd.

14. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ dreamer
    Yeahhh goed nieuws !! Fijn om te lezen meis. Binnenkort weer een echo spannend.

@ juffie
    die buikpijn die je had kan ook van je darmen komen. als je bm groeit gaan je darmen ook weer verplaatsen. daar kun je pijn van hebben ondanks dat je geen last hebt van je stoelgang. heb ik ook gead in die periode.

@ juna
    lekker gewerkt dus ?? Nog ff en dan gaat je verlof in :)
    Succes morgen bij de echo !

@ bevalling
    ik zie er wel tegenop hoor pff. ben niet heel erg angstig maar ben wel een planfreak en tjah een bevalling is lastig te plannen haha.

@ da
    hoe is het ?

@ ego
    morgen weer een groeiecho en afspraak gyn. ben alweer zenuwachtig. verder nog steeds ziekkies bleghh. merk duidelijk dat mijn weerstand minder is want verkoudheid blijft lang hangen.

15. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Kipjes: verkoudheid is niet leuk! Beterschap meis!
    Ja daar zit inderdaad wat in wat je zegt, wat moest op gegeven moment naar toilet en toen trok het wat weg. Wat het ook geweest is het is weg nu.....

16. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Kipjes, succes bij groeiecho en gyn!

Juffie, verdoving bij tandarts kan geen kwaad, succes volgende week! Doe maar lekker rustig aan!

Bob, veel succes bij vk vandaag! 12-12-12 op kaartje zou inderdaad super zijn!

Zonnestraal, fijn dat benauwde weg is!

Kiyeko, fijn dat alles goed was bij vk!

Voor de rest een dikke knuffel en een fijne dag vandaag!

17. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @mona goedemorgen, lekker vroeg :D
    Jij ook een heerlijke dag toegewenst!!

@juffie hahaha...tja als ze er eenmaal is wind ze papa zo om haar vingertje :D

@juna heerlijk nog 1,5 dag werken :D Heerlijk meis je hebt het verdient!!

@kipjes succes vandaag meis!! De duimen draaien, ik kan me de zenuwen goed voorstellen! We gaan gewoon voor goed nieuws!! Succes!!

@Ook hoe is t met jou meid??

@bailey pssssssttt al nieuws??

@dreamer hihihi was z'n broertje jarig dan? Heerlijk! Hoe voel je je nu?

@hier 27 weken op 27 september :D staatslot kopen :D
    Klein beetje de zenuwen vandaag...voel me nog niet topfit en ons meisje is nu al 5 dagen echt minder bewegelijk...dus maakt Mien stresskip zich weer zorgen...gisteravond is ze eventjes drukker geweest maar nu voelt het weer doffer en verder weg aan...
    Manlief zei gister een beetje beteuterd, dat zwanger zijn is ook niet echt leuk want we maken ons steeds zorgen...en ik heb dat ook wel een beetje, bij de mmm meisjes is het niet echt een gezellige roze wolk...het is een witte wolk met roze momenten...
    Zal ook blij zijn als er is en dat wij haar kunnen vasthouden, en waarschijnlijk begint dan weer andere stress :D

Fijne dag lieverds!!!
    Xxxx

18. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mn hechtingen zn dr net uitgehaald. Bah wat een vies gezicht was dat
    Vooral bij mn navel. In mn navel zaten dr 3 en dat jeukt gruwelijk
    Maar de assistente zei dat t dr goed uitzag.
    Zit nu eilandpleister op die ik nog tijdje dr op moet laten en heb vd douchepleisters gehaald. Ben benieuwd hoelang t duurt voordat mm naveltje
    Dr weer mooi uitziet.daarom is f rust goed nu :)

Fijne dag meiden

19. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Net werk gebeld en ga 4 okt weer werken.dus f heerlijk goed relaxen nog :)
    En uit rusten. Kan ik mooi al jullie berichtjes teruglezen!

20. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @ego....wederom krijgen we nu een echo om de groei te meten...heb een te klein buikje, ben te weinig aangekomen en met minder leven voelen en een klein kindje willen ze nu alles goed onderzoeken....
    Ik moet zo terug komen om 14u dan maken ze bij de vk een extra echo en daarna door naar het zh voor een extra meting bij de gyn.
    Dus vele grote kindjes hier...hier een te klein kindje...
    Ze gaan nu bekijken of de placenta goed werkt, genoeg vruchtwater en de doorbloeding goed is van de navelstreng....
    Heb net even heel hard gehuild en dat lucht wel even op...
    Manlief komt zo richting huis....pffffff....ben zo bang....
    Vk heeft ons wel op het hart gedrukt dat als ons meisje nu komt dat ze het wel alleen kan...niet dat we daar nu vanuit gaan maar het bied enigszins een geruststelling....
    Iedere x weer die onzekerheid en weer de angst:(

Nou ik ga hier nog even mijn zinnen verzetten en hopelijk is het snel 2 uur....zal een lange middag worden met de vk en de gyn in het zh want ben er tussen geprakt dus dat is wachten, wachten, wachten

Dikke knuf meiden xxx

Deel Deze Pagina