Geen enkele zaadcel gevonden deel 5!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door annaatje, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    bob ik hoop dat alles goed is.

all zwaai!!

2. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @hier weer thuis...geen bedrust gekregen maar moet het voor de aankomende 2 weken zeer rustig aan doen.
    Minder werken, niet lang lopen, geen zware huishoudelijke taken etc.
    Beeb zit onder de p50 lijn (dacht ik) met het vruchtwater dus het is weinig.
    Verder is ze klein maar nog niet zorgwekkend om volledige rust opgelegd te krijgen maar dus wel voor de aankomende 2 weken...daarna weer echo en dubbele controle...ook hebben ze me helemaal lek geprikt, urine ingeleverd en ctg.
    Moet proberen in de middag wat meer te slapen...
    Beeb maakt zelf vruchtwater aan en als dat minder is dan normaƔl dan kan het zo zijn dat de beeb het niet naar haar zin heeft of dat ik rustiger aan moet doen...ze weegt wel 1070gram dus dat is wel weer een dikke plus...
    Nu proberen echt rust houden en kijken of ons meisje dan wat harder wil groeien...
    Heb wel harde buiken en ben helemaal leeg...pffffff dit hakt er echt in...ga nu chillen...

@kipjes ach meis het zit jullie ook niet mee zeg!!! Balen meid!!! Hoop dat jullie mannetje nog binnen blijft zitten en dat het voor jou ook allemaal goed komt!! Ik denk aan jullie!!

@DA wel goed nieuws!!! Lekker in je holletje blijven zitten met je plakbeeb :D

@lieve andere meiden, ik vind jullie zoooooo lief!! Dankjewel voor al jullie lieve berichtjes en steun!!

Dikke knuffel xxx

3. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    hoi dames haak weer even in

kipjes sjezus het is jullie ook niet gegunt eh. ik hoop dat jullie prins nog eventjes veilig blyft zitten goed dat je alvast de tas hebt ingepakt en indd misschien maar even maatje 44 aanschaffen just in case. ik duim voor jullie!!!!

bob ook al zulk rotnieuws neem goed je rust meis en 1070gr voor deze tijd lijkt mij prima toch?? dikke knuffel

annaatje fyn dat de hechtingen eruit zijn en dat je nog wat extra daagjes vry bent, lekker rusten...... en op na november!!!!

DA ik doe een wave voor jou 5 weekjes jeeej!!!! gelukkig geen bloed meer gehad ook voor jou duim ik dat alles goed mag blijven gaan het is jullie zo gegunt.

Dreamer hoe issie??:D:D

bailey hoe issie daar aan die kant?? kleine man nog aan boord??

kiyeko en zonnestraal hoe gaat het met jullie dames??

rest im forgotten sorry!!!!! zwaai zwaai naar jullie

hier opgelucht met het nieuws dat alles goed is nog even bloed afwachten maar ik heb verder helemaal geen klachten dus verwacht geen zwsuiker beeb loopt al heel de zwangerschap voor............gyn echosopisten mogen me dan wel niet geloven 1 nov uitgerekende datum ik weet toch heel zeker dat ie 16 feb is terug geplaatst hehehe:D

4. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Bob neem je rust, andere dingen kunnen nooit belangrijker zijn dan de groei van je uk.. Dikke knuffel voor nu

5. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Bob, knuffel! Doe maar rustig aan!

6. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Bob: Neem je rust goed! Laat de boel maar lekker de boel! Alles voor jullie kleine ukkie! Gelukkig gewicht best goed toch?
    Echt meissie hou je goed rustig!!

Ego: Meiden ik lees dinsdag weer bij.
    Ben van vrijdag tot maandag lang weekend naar zee, schoonvaders wordt 60 dus gaan met hun naar een huisje lekker aan zee even waaien.

Fijn weekend allemaal!
    Bob en Kipjes ik denk aan jullie vind het echt heel rot.

7. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Juffie, geniet van je weekendje weg!

8. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Kipjes, ik zou maatje 44 wel in de tas doen meis!
    Hoop dat ze nog ff een groeispurt maakt.

Bob, jaaaaaaaaa bezige Bob....rust nemen jij!! Je beeb is op zich goed op gewicht, dus doet het gewoon goed. Maar zal nog beter gaan als mams rustig aan gaat doen!

Juna, gelukkig alles goed met jou en beeb. Ik heb 3 okt een extra groei echo. Mijn beeb zal ook zo'n spekbeeb als de jouwe zijn :D.

DA, lieve schat...je bent gewoon echt zwanger!! :)

Monatoetje, hoest met Sjors? En met jou? Vanaf wanneer na geboorte Sjors had je een beetje een ritme??

Bailey, pfffff je mannetje mag komen hoor! Hoe voel je je?? Zwaar nu hĆØ?!

9. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Juffie, lekker genieten meis!!

10. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Hihih spannend Zonnestraal 2 dikkies hahah we wachten maar af we zullen het pas zien als ze er uit zijn :D

eel plezier juffie

Mona hoe is het? Ben je alweer aan het werk??

11. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemorgen

Elke ochtend ben ik vroeg wakker van de jeuk op mn buik.
    Ze zegge toch ook als t jeukt ,dan geneest t toch?
    Heb gister voor t eerst mn kleren weer aangedaan en mn buik is echt
    Superdik nog.als je me ziet zou je denken die is 4 maanden zwanger
    Hopelijk verdwijnt dit snel anders krijg ik op t werk weer te horen: ben je zwanger

Zwaai zwaai meiden en fijn weekend

12. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Goodmorning

Annaatje ja dat zeggen ze als het jeukt gaat het genezen lets hope so!!!! Bummer van je dikke buik hopelijk word het minder en begint je echte zwangerebuik snel met groeien.....

Hier eindelyk weer eens goed geslapen thank god ondanks het veeeeeeleeeeee plassen hihihi

13. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Jeuken = genezen Annaatje!

Juna, lekker meis!

DA, waarom krijg jij als MMM-meisje niet gewoon een vroege echo??
    Hoest met je?

14. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Annaatje, balen van jeuk en dat je buik nog zo dik is, trekt wel weg maar heeft wat tijd nodig.

Juna, ik mag maandag weer beginnen met werken, heb er wel zin in, maar vind het ook wel spannend!

Zonnestraal, met mij en Sjors gaat het prima! Een echt ritme heeft ze eigenlijk pas sinds een week of 4, maar sinds het doorslapen van 2 weken geleden is dat ook weer wat veranderd..
    Ons ritme is nu: opstaan rond half 7 (ook ivm werk vanaf volgende week), dan drinken en aankleden, daarna nog wat knuffelen en spelen in de box, vaak valt ze dan in slaap tot de volgende voeding rond 11 uur, daarna leg ik haar na verschonen en even knuffelen in bed, om 3 uur weer voeding, daarna verschonen-knuffelen-spelen, om 6 uur weer voeding en dan weer om 7-half 8 en daarna na voorlezen naar bed.

15. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Juna, wat fijn dat je lekker geslapen hebt! Nog leuke weekendplannen

Zonnestraaltje, yeahhh laat t dan maar veel gaan jeuken hihi

16. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Monatoetje wat gaat dat snel maandag weer werken! Ga je 3 dagen werken
    lijkt mij ook moeilijk na bevalling weer aan de slag maar ze zeggen ook dat werken ook weer fijn is.wat leuk om te horen dat met sjors alles goed is
    Lekker genieten,vooral dadelijk met sint kerstperiode dat lijkt me zo leuk met zon kleintje drbij

17. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Spannend om weer te gaan werken mona fyn dat sjors het goed doet. Wat vliegt dat verlof zeg.

Annaatje rustig weekendje voor de boeg. Morgen laatste x werken en savonds lekker filmpje kijken met junaman. We zien elkaar weinig ivm zyn werk dus even genieten. Wat zyn jou plannen???

Indd DA waarom krijg jy geen vroege echo??

Bob en kipjes beetje kunnen slapen???

Zonnestraal hoe issie?

Zo hond is al uitgelaten er is al gestofzuigt nu struken ghehe

18. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Annaatje, snel herstellen jij maar wel rustig aan blijven doen! Je hebt genoeg te verwerken!

Mona, sinds 4 weken?! Das best vlot hoor! Knap hoor! :)
    En ze slaapt al door, wat heerlijk!
    Hoe vind je het om te gaan werken? Hoeveel dg ga je werken?

19. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Hier alles goed Juna :D.
    Hoest met jou? Lekker uitgeslapen???? :D

20. juna86

juna86 Fanatiek lid