Dit weekend f fris neus halen,zit al week binnen En f naar schoonouders toe en maybe naar oma.die word bijna 90 jaar Dan ma di woe nog thuis en do weer half dagje aan arbeit En vrijdag was ik al lkkr vrij.
Zit me gruwelijk te vervelen hier in ut zkh. Net een heul vies zoetig drankhe op nlehhh nu een uur wachten mag ook niets eten of drinken klaaaaaaaaag klaaaaag ghehehe
Meiden!!!! Ik was jullie kwijt Hoe is het hier??? Met mij wel ok.. na de scheiding heeft mijn ex me 4 weken geleden 'uit onze koopwoning gezet' door het slot te veranderen dus ik heb helaas een advocaat erop moeten zetten Verder hier wel ok, sinds kort een nieuwe vriend die een klein jongetje heeft rondlopen van bijna 3... dus wie weet wordt ik ook nog stiefmama..
Hoi meiden, Hope, wat fijn dat je een nieuwe liefde hebt gevonden. Ik wens je veel geluk! Even een vraagje mbt mn hormoonwaardes. vandaag uitgangsecho gehad op dag 3 en bloed laten prikken. uitslag bloed: FSH 4.6 Oestradiol 93 Is oestradiol niet te hoog? Vind het zo'n vreemde uitslag want op freya vind ik pre ovulatiewaarden van 0,5 enzo. Wie weet raad?
Panter, Oestradiol kan een andere eenheid zijn dan ze op freya bedoelen, zit vaker verschil in tussen de laboratoria. Hope, fijn dat je een nieuwe vriend hebt, ik wens je alle geluk en liefde toe! Zonnestraal, zal mijn limburgse inslag zijn, maar bedoelde dat ze de laatste 4 weken pas een ritme heeft (dus vanaf 8 weken).. Ik ga 4 dagen werken om mijn opleiding af te maken en daarna waarschijnlijk 3, of ik moet een goed aanbod krijgen voor 4 dagen, maar dat zie ik dan wel.. Annaatje, ik gun jullie ook een kleintje om zulke dagen mee te vieren! Als ik er aan terugdenk is het bij ons tegenover jou en een aantal anderen heel makkelijk gegaan, ik gun jullie allemaal zo'n fijne zwangerschap en een heel mooi kindje!
Hope fyn om weer iets van je te horen.. Wat leuk een nieuwe liefde jammer dat je nu een advocaat in de arm moet nemen. Sterkte aankomende tijd. Xxx Panter sorry daar kan ik je niet meehelpen. Wat zij de arts zelf??
Panter, ik heb geen idee wat oestradiol is.. Hope, wat leuk een nieuwe liefde! Wel leuk ook om stiefmama te zijn lijkt mij. Wel minder dat je ex dit gedaan heeft. Nu lkkr genieten van je nieuwe vriend Monatoetje, das lief gezegd. Maar ik bekijk t maar zo,iui 5 zwanger miskraam Nog best snel zwanger geraakt want een normaal vruchtbaar koppel binnen jaar Hopen dat 2013 ons jaar word! Ik zag net op reclameblok dat as maandag een programma Komt, de man met 100 kinderen. Is een donor Fijne svond. Ik lkkr gtst kijken en the voice
Goedemorgen lieve meiden, @Panter al wat wijzer geworden? Helaas kan ik je niet helpen...zijn dit de onderzoeken? Wanneer heb je een afspraak in t zh om meer te weten te komen? @zonnestraal heerlijk dat het zo goed gaat meid!!! Lekker van genieten @Juna ik heb ook een gtt (glucose tolerantie test) gehad, ik moest vanaf de dag ervoor 22u nuchter blijven en dan de volgende dag bloedprikken dan zoet drankje drinken en dan 2u weer wachten in de wachtkamer en dan weer prikken...dus weet hoe het voelt Mijn mams is zwaar ziek en is een niet regelbare diabeet en is de laatste jaren erg hard afgetakeld...dus vandaar het onderzoek bij mij Maar ik ben een gezonde eter en sporter dus mijn glucose was perfect evenals mijn bloeddruk... Hoop voor jou ook dat je keurig zit!! @juffie heerlijk, lekker genieten meis!!! Wij gaan 2 tm 4 nov naar ons vaste hotel in Antwerpen, er nog even samen tussenuit...heb er nu al veel zin in @hope wat een tegenstrijdigheid...enerzijds de pijn en het verlies van een relatie en anderzijds de vlinders!! Jammer dat het zo is gelopen en dat je een advocaat hebt moeten inschakelen wel heerlijk dat je opnieuw geluk hebt gevonden en dat je mag genieten van een mannetje van 3 jaar Ik hoop dat de toekomst je heel veel moois mag brengen!!! En super gezellig dat je hier weer aanhaakt!! @DA tijd vliegt Weet je al wat meer wanneer mag jij gluren meis? @dreamer is het nieuws al iets tastbaarder geworden? Nog even en het is 4 okt!! Ik duim zo hard voor je!! @anaatje heerlijk dat je nog even mag bijkomen en dat je zo netjes heelt!! Je staat er ook positief in...ik hoop ook dat 2013 jullie jaar wordt En wie weet wat er eerder gebeurd en mogelijk is... @mona heerlijk dat jij zo lekker nuchter bent, kan ik nog veel van leren Super stoer vind ik je!! Heerlijk om te lezen dat jullie zo lekker je eigen draai hebben gevonden en dat Sjors nu al lekker door slaapt...heerlijk!! Ik geniet van jou berichtjes @hier, sta nu voor 50% ziek gemeld voor de aankomende 2 weken...dus ga iedere dag werken tot ong 13u...daarna naar huis en plat op de bank, doctors orders Op m'n werk reageerde iedereen super lief en ik leek gister wel een waterval de tranen bleven komen...ben normaal helemaal niet zo maar het was niet te stoppen...hahaha Zoooo fijn die hormonen... Geeft wel rust heb ik gemerkt, even aan de beeb denken en niet bezig zijn met de hele wereld... Ik ben normaal altijd in de weer voor andere en vind dat heerlijk! Ook ben ik samen met m'n broers en zus de mantelzorg voor m'n mams en ik ben de voogd van m'n broertje met down syndroom dus daar regel ik ook als voor en iedere vrijdag rijd ik hem naar z'n therapie en gaan we ergens chocomelk drinken saampjes...en ik werk 2x in de maand nog als vrijwilligster bij hem op de sociaal werkplaats Dus ik ben altijd in de weer en ik doe dit met heel veel liefde...maar nu heb ik de touwtjes los moeten laten...naar m'n mams hoef ik alleen maar te teuten want de familie neemt mijn dag over Iedere vrijdag m'n broer wegbrengen die gaat nu met de bus en 1x in de maand gaan we lekker saampjes en chocomelk drinken Verder zie ik hem 2 tot 3x in de week net zoals m'n andere broers en zus heb echt een klit familie...dus we zitten vaak op elkaars lip En het vrijwilligerswerk staat nu even in de koelkast... Heb dus eigenlijk alleen m'n werk en daarna rust... Manlief doet het huishouden, hij heeft gister de boodschappen gedaan en dat was top! Nu hopen dat de beeb ook voelt dat mama wat gas heeft terug genomen en dat ons kleine meisje goed gaat groeien en het tegendeel gaat bewijzen aan alle dokters...ze is wel sinds gisteravond lekker druk...manlief heeft meer naar m'n buik zitten kijken dan naar de tv omdat ze vanbinnen zo tekeer ging hahaha Ben blij dat ik zulke lieve mensen om me heen heb ben echt gelukkig met zoon support systeem zowel privé als hier op het forum!!! Dankjewel lieve meiden!!!! Nou ik ga de taart verder afmaken (gevulde vruchtentaart mmmmmm), hebben 2 jaar geleden een ander stel uit Tilburg leren kennen op de vakantie en die komen vandaag de hele dag gezellig hier heen, samen eten, drinken en kletsen En ik moet alvast de verse pasta maken en de lasagne voorbereiden dan hoef ik alleen nog maar de oven aan te zetten vanavond Fijne dag en een heerlijk weekend toegewenst!! Dikke kussen en knuffels xxx
Wat een rust!!!! Bobobob goed dat je rustig aan doet. Veel plezier vandaag xxx Junaaaaaa heeeeffftttt verloffff hihihi super leuke kafootjes van collegas en klanten gehad en nu ga ik boodschappen doen vanavond lekker goyrmetten met junaman xxxxxx
Bob, jeetje wat een drukte had je nog zeg . Wat goed dat je eindelijk pas op de plaats neemt!!! Het kan nu gewoon even niet, je lieve kleine meid gaat ni toch echt voor!! Maar hele goede beslissing, das voor Bezige Bob best lastig .... Junaaaaaaa verlof!!! Super!!!! En nu lekker jij ook in de relaxe-stand. Heb eergister een foto-shoot gehad, zal ff wat foto's in m'n album doen. Lieve andere meiden, hoe gaat het???
Bobje, goed zo,f gas terug en aan jezelf denken Juna yoehooeeeeeeeee verlof. Altijd leuk he cadeautjes krijgen @zonnestraal leuke foto's en mooie buik hoor heb je. @all gaat goed hier. Heb lekker gedouched met zon speciale pleister Ohh wat kan douchen heerlijk zijn.mn man zegt dat wondjes dr goed uitzien Hij heeft foto van mn navel gemaakt hihi,ik vond t nu te vies eruitzien om te kijken. Vanavond komt vriendinnetje op bezoek die 20 weken zwanger is.altijd gezellig!
@ bob Jwetje wat een drukte had je zeg !! Goed dat er nu een hoop van je overgenomen is en je even kan uitrusten. wel doen dan he ?? Want je klinkt alweer druk met koken en van alles haha. @ juna yeahh geniet lekker van je verlof ! En wat lief dat je cadeautjes hebt gehad.past er nog wel wat bij in de babykamer ?? Hihi @ annaatje fijn dat je weer hebt kunnen douchen en dat het wat beter gaat. Nog ff lekker rustig aan doen de komende dagen. @ ego vandaag weer de hele ochtend in het zkh gezeten. bloeddruk was nog te hoog en voelde me niet zo heel best dus toch weer urine en bloed gecontroleerd en ruim 2 uur aan de ctg. alles zag er goed uit. moet goed op zijn bewegingen letten morgen ( voel hem minder dan normaal ) en dan maandag weer dezelfde onderzoeken. Ik hoop dat we donderdag met de groeiecho meer weten en dat er een plan gemaakt kan worden. want die onzekerheid is slopend. ik let nu op alles en ben de hele dag supernerveus. Verder sinds gister ineens een hele dikke vette rode streep op mijn buik aan de onderkant. Jammerrrrr maar helaas.. hihi
Och Kipjes, die onzekerheid is killing hè!! Wel fijn dat vandaag alles goed was met je beebje. Maar wat een spanning voor jou en Kipjes-man! Pfffff!! Hoop ook dat ze met een plan komen! Dikke knuffel!!
Kipjes toch,pff die onzekerheid is niks. Ik hoop ook dat ze donderdag een plan Hebben. Een dikke anna knufff voor jouw!
@ zonnestraal, anna bedankt meiden. Die onzekerheid is zeker killing.. probeer altijd positief te blijven en dat doe ik nu ook wel. maar zit er echt ff doorheen en ben moe. Donderdag weten we of hij gegroeid is en of het vruchtwater is afgenomen. dan hebben we ook een afspraak met de hoofdgyn die ook de overstimulatie toen onder controle hield. hopelijk kunnen we dan idd een plan maken. Zelf in ieder geval overal rekening mee gehouden. kolf in huis, box neergezet en 2 pakjes mt 44 gekocht. Thuis is alles nu klaar.
Kipjesssd grr wat naar al die onzekerheden........het is jullie allemaal niet gegund je moet donderdag maar gewoon eisen dat ze met een plan komen. Zonnestraal wat een mooie fotoshoot superrr. Nou meiden ik en junaman hebben myn verlof goed verwelkomt hihihi lekker gebakplaat nu lekker douchen en bankhangen Dreamer en DA hoe gaat ie aanstaande mami's????
Kipjes dikke knuffel!! Vind het zo oneerlijk vooral voor de mama's zoals wij dat we ook nog ( waarschijnlijk) een sh*t kraamtijd hebben. Want die is gewoon niet zoals je gedroomd had. Ik hoop toch dat hij tot 37 weken blijft zitten of kan blijven zitten. Zonnestraal ik ga eens naar de foto;s kijken! Juna yes zwangerschapsverlof geniet er lekker van hihih!
Eerst even lekker ego... Zijn vandaag voor een extra echo naar de kliniek geweest. Had weer diezelfde pijn als bij mn BBZ. Dus gebeld en we moesten komen. De echo ging erin en de arts stelde ons meteen gerust. Ons wondertje zit IN mn baarmoeder Sterker nog .. we hebben het hartje al zien kloppen!! En dat met 5+6, echt supervroeg dus! Wel heb ik vocht naast mn baarmoeder, dat veroorzaakt die pijn. Ik moet nu rustig aan doen. Niet makkelijk met een dreumes Maar ohhh wat zijn we blij Echo staat in mn album!