Geen enkele zaadcel gevonden deel 5!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door annaatje, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @DA bruinverlies is oud bloed meid...en de eerste 8 weken heb ik ook echt ongi krampen gehad...soms zo erg dat ik ook dacht het is klaar...maar een vrouwenlijf zit maar raar in elkaar...probeer vertrouwen te houden meid hoe moeilijk dat ook is....ik hoop dat jullie beebje gewoon zich goed aan het vastzetten is!
    Dikke knuf xx

2. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Bailey gefeliciteerd en ga lekker genieten...

Da ik snap je ongerustheid, probeer positief te blijven al snep ik hoe moeilijk dat is voor nu een knuffel..

3. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
  4. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @Ook ik heb pas geleden ook een programma gekeken man was donor had ook ruim 100 kids waarschijnlijk en hij deed ook donorschap op de natuurlijke manier, dat vond ik echt een beetje vreemd...ik ben heel ruimdenkend maar dit was voor mij echt een stapje te ver :D

5. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Op natuurlijke manier ben je voor de wet verwekker,ipv donor

6. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Word ik wakker heb ik toch trek in beschuit met blauwe muisjes :p :D

@Ricmar het komt vanavond weer op tv om 23:00u op Ned. 1,2 of 3...het is echt heel bizar...ik kreeg er rillingen van...prima dat je mensen wilt helpen en met donor zijn is niets mis maar deze man hield er zijn eigen werkwijze op na en dan buit je toch (is mijn persoonlijke mening) het verdriet van stellen uit...hij kreeg er niets voor betaald maar met sommige vrouwen al een jaar lang sex iedere maand...nou ik weet dat mijn man dat niet had gewild (ik zelf ook niet hoor :D)
    Het is een heel bizar programma...en eigenlijk maakt deze man, het echte donorschap ten schande vind ik...
    Maar goed ieder z'n ding....

Nou meiden rise and shine :D
    Dikke kussen en knuffels xx

7. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Is dat een Nederlandse donor die al eerder negatief in het nieuws was? Gelukkig heb ik een donor die niet zo denkt...

8. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bailey gefeliciteerd! Fijn dat alles goes gegaan is

Kiyeko beterschap!

Da ik denk ook dat bruinverlies geen kwaad kan. Wanneer kreeg je echo
    Duim voor je

Ik ben nog 3 dagen vrij.Ga zo lekker op mn gemakske huis beetje poetsen
    Ik verwacht vandaag mn menstruatie maar heb zon idee dat t nog wel f duurt
    Vanaaf komt ander vriendinnetje langs die is 24 weken zwanger nu.
    Wat vinden jullie van dit: het boek van jip en janneke te geven
    Of is zoiets pas leuk als kindje ouder is...

9. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb dat programma ingesteld voor vanavond
    Maar vind het goed dat die dit doet maar idd seks met sommige vrouwen
    Hmm dat vind ik vreemd en zou dit zelf nooit doen
    Bij iui ivf icsi denk ik nooit,goh van wie zou dit zijn,maar wij zien
    Het echt als onze zaadjes :) :)
    Het enigste wat ik vooral in het begin had,was als ik in de stad liep
    Dat ik dan dacht: hmm zou hij zaadjes doneren.maar daar denk ik nu nooit meer aan.het is echt ons kindje!

10. kiyeko

kiyeko Actief lid

24 aug 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ben wel op m'n werk maar helaas nog niet fit. Hopelijk gaat het snel over. Donor staat nog op de harde schijf. Moet ik dus nog zien.
    En Jip en Janneke boek doen!!! Dat is zo leuk om te krijgen!

11. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Even.ego over voedingskussen vd babydump is dat net zo groot als vd hema? Want heb nog een extra hoes nodig?

12. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ja dat vond ik ook erg ver gaan.
    Hij is uit Maastricht die donor.

Maar krijg wel kriebels de laatste tijd wat wij als wensouders maar voor een kritiek krijgen ook van donorkinderen.
    Al snap ik ze hoor, het is niet fijn natuurlijk als je je andere afkomst niet kent.
    Maar ik wil het S wel idd ook al vroeg gaan leren hoe en wat.

13. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Haai Dames :D,

Ik heb dat programma gezien ja. Ik vind persoonlijk dat die kerel alleen maar aan de wensouders denkt en niet aan de donor-kindjes.
    Dat de wens enorm is bij stellen die onvruchtbaar zijn snap ik natuurlijk heeeeeel goed!!
    Maar ik vind wel dat je niet alleen aan jezelf moet denken maar even in de schoenen moet gaan staan van zo'n kindje.
    Daarom, donorschap prima! Maar mag van mij met wat meer regels ter bescherming van vooral de donorkindjes.
    Ik vind om ze te beschermen zijn er wel grenzen nodig.

Ieder zijn mening, dit is de mijne :).

14. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Ook, wij vertellen het ook vroeg. Sterker nog, m'n man heeft gisteren dat boekje 'wereldwondertje' voorgelezen tegen m'n buik aan :p.

15. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Volgens mij zijn wij de enigste hier die het niet gaan vertellen aan het kind.
    we wisten dit meteen al toen we voor donor gingen.tegen degene die we het vertellen van de mmm zeggen we alleen dat mn man verminderd vruchtbaar is.maar ik respecteer iedereens wens hoe daarmee om te gaan

Fijne dag meiden

16. kiyeko

kiyeko Actief lid

24 aug 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Annaatje momenteel is ons standpunt ook dat we het niet vertellen.
    Maar wie weet. Niemand kan de toekomst voorspellen.

17. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Annaatje, 2013 wordt hoop ik jullie jaar ja! Jip en Janneke is een heel leuk idee om cadeau te doen!

Bob, dankje :), goed dat je je rust neemt (slapen is niet nodig om te rusten)

Juna, geniet van je verlof, het vliegt voorbij ;)

Zonnestraal, mooie foto's, wat een mooie buik!

Kipjes, hoop dat onderzoeken vandaag ook laten zien dat alles goed is! Spannende tijd zeg zo, wat een onzekerheid!

Dreamer, fijn dat echo goed was, hoe is het nu met de pijn?

Bailey, gefeliciteerd met je zoontje! Geniet ervan!

OOK, knuffel!

foute donor: gelukkig denkt onze donor ook niet over zo een kindje verwekken, moet er niet aan denken

18. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

6 jul 2011
    538
    0
    0
    Net even bijgelezen, lag alweer achter.. Druk weekend gehad: zaterdag genoten van Soldaat van Oranje met mijn vader, Sjors en manlief mee naar Rotterdam en die zijn daar bij mijn schoonzusje gebleven terwijl wij verder gingen naar Katwijk.. Ontzettend gebaald van wegwerkzaamheden, want daardoor terugweg Katwijk-Rotterdam van 2,5 uur ipv half uurtje op de heenweg..
    Gisteren thuis nog wat gerommeld en heel goed gesprek met manlief gehad over ons tweetjes, want dat rommelde sinds de komst van Sjors ook een beetje..
    Nu alweer een halve werkdag erop zitten en Sjors vanochtend na wat traantjes bij gastouder achtergelaten..

19. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Hoi allemaal,

Ik zwaai even naar iedereen *zwaai!*

DA, van mij krijg je een megadikke knuffel *KNUFFEL!!!* omdat ik zo ontzettend hard hoop dat alle spanningen straks ongegrond blijken en je beeb het hardstikke goed doet. Maar wat een stress dat bruin & bloedverlies. Bruin is niet erg, helderrood met krampen is minder goed nieuws maar dan heb je nog steeds 50% kans dat het goed afloopt. Hou hoop, en vertrouw je lichaam. Ik duim voor je.

20. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @mona graag gedaan meid :D

@panter dik knuffeltje voor jou!! Weet jij al wat meer over de uitslagen?
    *zwaait ondertussen terug naar panter*

@hier ga ik een goede beurt scoren bij manlief, ik maak zn favo kostje bob's boerenkool...hij is nu vanuit zijn werk de maxi cosi en de tiny love kinderwagen mobiel aan het ophalen dus omdat hij zo lief is ben ik nu een beetje extra lief voor hem :):D

@staat ook een nieuw buikfotootje in mn album...

@annaatje leuk zo'n boek juist!!! Gewoon doen :D

@donorschap ik vind deze meneer niet echt respresentatief voor andere donoren....met goed en juist donorschap is helemaal niets mis...maar deze meneer buigt de regels helemaal naar zijn hand en denkt niet aan de gevoelens van de stellen en van de kindjes....brrrrr...

@dreamer bij jou alles goed daar op die roze wolk?

@DA gaat het goed met jou meid...

@kiyeko ik hoop dat je je snel beter voelt, beterschap!!

@al mensen die het kraampakket in huis hebben...ahhhhhhhh:$ zat wel een leuk boek in over veiligheid...heb het net doorgelezen staan super handige en leuke tips in...maar jeetje wat een maandverband en dan kom ik nog te kort...brrrrrr...krijg er een beetje de kriebels van hahahahah

Nou meiden ik ga weer naar mn aardappels...dikke knuffel voor alle lieve meisjes hier!!!

xxx

Deel Deze Pagina