Geen enkele zaadcel gevonden deel 5!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door annaatje, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Spannend hoop dat er iets uit komt lykt me wel dat je gewoon na afd hoeft

2. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    @monatoetje; gefeliciteerd met jullie meisje! En wat een mooie naam zeg! Lekker genieten nu..

@da; kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent.. Komt vast goed! Ik zal aan je denken morgen. Knuffel! Vind 't ook een lieve actie van je! Benieuwd wat je mannetje ervan zegt :)

@zwangeren; druk aan het shoppen allemaal? Leuk he? Ik ben wel klaar nu.. We zijn alleen nog de laatste dingetjes in z'n kamertje aan het klaarmaken en dan mag ie komen! Wij hebben trouwens bruin met blauw en wit op zijn kamertje.

@Iluna; wat een supermiddel zeg! Dat het al zo snel werkt..top! Hopen dat het bij jouw meisje ook werkt Girl!

3. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    sweetlilly: hey hoe is het

all: had nog de huisarts gebeld, en b12 was goed en schildklier ook.. niet alles was binnen, maar wil sowieso de uitslagen van schildklier en b12 zien. maar mcv waarde ofzo was afwijkend.. iets met ontstekingswaarde ofzo.. maar heb voor vrijdag een afspraak om 8.00 kan de huisarts t me zelf even uitleggen

4. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    manlief is thuis... hij waar zijn die grote boxen dan.. dus ik zeg.. ja die vind ik te groot, dus ik dacht t geluid komt ook wel uit de kleine boxjes.. nou niet dus.. dus de grote boxen worden nu van de kast afgehaald.. en manlief gaat de zolder op opzoek naar t stekkertje....

5. annaatje

annaatje Fanatiek lid

18 okt 2010
    1.644
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vandaag hevig doorgezet. Op naar vakantie nu!
    Gisteren heb k t boek de babyplanner uitgelezen
    Echt zo herkenbaar ook omdat ze naar gent gaat en de man met t
    Vissersmutsje komt dr in voor

@kipjes hej weer gezellig terug als getrouwde vrouw :)

Een vriendin van mij haar kindje ,15 maanden heeft chromosomen onderzoek
    Gehad. Duurt 3 maanden uitslag. Hij heeft slappe spieren en loopt nog niet
    Best zielig.ben benieuwd wat uitslag is.

Ga zo alles trg leze

6. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Even ego: ben van de trap gevallen en bond en blauw :(.
    Was al gisteravond. Tot m'n man m'n pimpelpaarse kont zag. Kan er ook niet op zitten zo'n pijn doet ut. Naar de spoedeisende hulp geweest. Echo gehad. Ons mannetje doet het gelukkig goed!!!
    Ben erg geschrokken en ontdaan. M'n man ook!
    Nu ff bijkomen. M'n man gaat patatjes halen. Lekker!! Mag wel vind ik.

7. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    zonnestraal: oh dat is schrikken zeg! gelukkig is met je mannetje alles goed! maar lekker rustig aan doen!

annaatje: oke nu ongi dus, kun je wel weer door. wat zielig voor t kindje van jou vriendin.

8. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    jeetje wat schrikken... doe maar even rustig aan

9. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    @zonnestraal; och jeetje, ook al een valpartij... Voorzichtig aan doen hoor!!! Blij dat alles goed is met jullie kleintje..

@da; man het stekkertje nog gevonden? Anders was alle moeite voor niks, das ook sneu.. Ben benieuwd wat de ha zegt over je waardes! Met mij alles wel oke hoor. Blij dat de warmte beetje weg is hihi..

@annaatje; nou ja, dat geeft wel zekerheid. Wanneer heb je vakantie? Hopelijk kun je daar lekker van genieten. Het is je gegund!

@mona; hoe is het meid? Flink aan het genieten?

met mij alles wel oke. Heb steeds het gevoel dat beeb indaalt, menstruatiepijn in m'n onderbuik en steken in vagina (misschien dat een van de mama's dit herkent??) Ik hoop het!! Ik ben als het goed is wel de eerstvolgende hier die beebje krijgt toch? Spannuuund!!

10. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    ja hij had een ander stekkertje die ook paste, maar kwamen erachter dat we meerdere kabels missen, meneer dus meteen naar de bouwmarkt.. is nu net een klein kind die met ''nieuw'' speelgoed aan t spelen is..

11. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Zonnestraal wat eng joh...je mag de trap niet meer op hoor! Zet je bed maar in de woonkamer! gelukkig alles goed met beeb.

sweet, die steken heb ik op een ander forum over gelezen dat dat idd van indaling kan komen.

Hier echo gehad, mooie lege baarmoeder. Mijn lijf heeft dus zijn best gedaan de zwangerschap eruit te werken, met succes.
    Nu op naar de volgende TP, dat word een secret mission om voor mij de druk zo laag mogelijk te houden.

12. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    @da; hahaha zo grappig, mannen en elektronica.. Succes dan vanavond, hij zal er nog wel ff mee bezig zijn :D

@panter; ga je toch voor een tp meid? Of was dat sowieso wel de bedoeling? Fijn dat je baarmoeder goed leeg is in ieder geval. Ik wens je heel veel succes met je secret mission en als dat rust geeft moet je dat zeker doen!!! Hele dikke knuffel meid!

@bob; ik zie dat je online bent; hoe issie met je??

@Kipjes; jij ook online :D Hoe is het? Je hebt nog helemaal niks verteld over je trouwdag, ben wel benieuwd hoe die was.. Heb je nog fotootjes die we mogen zien? Leuk!

13. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    panter: lekker een secret mission doen hoor als jij dat wilt!

ja mannen en electronica........haha..

14. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    we hebben in overleg met arnhme besloten toch een TP te doen. Zij achten de kans erg grot dat het gaat lukken met de kwaliteit embryo's van me.
    Dus dan doen we dat toch maar, geeft ook weer nieuwe hoop.

15. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    Zonnestraal meid wat schrikken! Gelukkig alles goed met jullie zoontje.

Sweet dat klinkt als indalen, maar zeker weten doe ik het niet onze meid is nooit ingedaald haar dikke billen paste niet in mijn bekken. Ja volgens mij ben jij de eerste die nu gaat bevallen spannend!

DA wat lief van je, haha ja mannen en hun elektronische spullen...

Panter lekker secret mission doen zet hem op alvast.

16. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    DAtje heeeel veeel succes en sterkte morgen meissie!!!!

@zonnestraaltje :$ voorzichtig hoor...auw!! Kusje op je bil!! Dat het maar gauw minder pijn mag doen...gelukkig was alles wel goed met jullie mannetje!!

@annaatje fijn dat het eindelijk heeft doorgezet!

@sweet ja jij bent nu de eerste volgens mij :D spannend!!
    Leuk dat alles klaar staat en is :D

@heb vandaag nog in de sale een gehele meiden outfitje gekocht...zouden we eigenlijk niet doen :D maar mijn vriendin is net bevallen en mocht het toch een piemeltje hebben dan geven we het aan haar en anders hou ik het lekker zelf hahaha...zo schattig vestje grijs met roze poedels erop :D
    Nou meiden hier al de hele dag hoofdpijn en niet lekker in m'n velletjedus ga lekker naar m'n bedje toe :D

Voor alle lieve meiden hier een dikke knuf en super lief alle reacties op onze echofotootjes :D

Vind jullie zo lief allemaal!!
    Xx

17. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @Panter....fluistert heel geheim en zachtjes *succes bikkel, ik hoop het zo voor jullie *
    Knuffel!!!!!

18. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Zonnestraaltje opletten hoor!!! Gelukkig is alles goed met jullie mannetje dikke knuffel

Panterrrr! Goed secret mission.....even misschien wat brutale vraag.....maar gaan ze eerst niet onderzoeken vanwege de miskramen??? Snap ook als je niet wil antwoorden maar in iedergeval een dikke knuffel en ik hoop kei hard voor een plakpanterbeeb

Bobbbb wa leuk kleertjes shoppennnnn
    Lilly jij bent indd de volgende spannend meisssss x

Da alvast succes morgen meis knuffel.....

Ben weer alles vergeten...echt niet normaal heb allemaal briefjes in huis liggen als ik bv droger aanzet en even uit als ik weg moet maar daarna wel weer moet aanzetten hahah
    Nou ik ga douchen en na bed morgen weer werken :(

19. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    we hebbn besloten geen onderzoek te laten doen. De kans dat ze wat vinden is heel klein, de kans dat er wat aan te doen is nog kleiner.
    Besloten de stress van het afwachten op uitslagen waar we niks mee kunnen dus te ontwijken.

20. sweet lilly

sweet lilly Bekend lid

27 okt 2010
    794
    1
    18
    Verpleegkundige
    vind het heel stoer van je panter en ik duim ontzettend hard voor jou en je man voor een plakbeebje!! Heel veel succes en dikke knuffel *over en sluit, 't is nu echt secret mission*

Deel Deze Pagina