nee heb niet meer gewerkt.. ben deze week lekker thuis!! ja vind het spannend morgen, hopelijk kan ik vanavond slapen, maar ben er bang voor. moet je trouwens een lege of volle blaas hebben? of maakt dat met een inwendige echo niet uit..
DA, morgen echo, spannend! Duim voor je! Kipjes, fijn dat ctg goed was! Jij ook morgen echo, spannend! Zonnestraal, hoe was echo?
@ da uhmm.. ik dacht lege blaas. volgens mij alleen bij de tp een volle blaas maar weet het niet meer zeker.
DA, morgen echo....ik duim!! Hoe laat? En goedzo deze week lekker thuis meis! Kipjes, fijn een goede CTG. En buikkie lekker gegroeid!! Je mannetje doet ut gewoon goed!! Dreamer, zijn wel de goede berichten misselijkheid. Maar tis afschuwelijk! Tot week 14 last van gehad . Panter, hoest met je? Echo, nou wat we al wisten....we krijgen een groot kind. Zit op het uiterste lijntje nog net niet over de lijntjes. Ze doen hier verder niks mee. Heb wel weer m'n glucose laten bepalen, maar dat zal wel goed zijn. Vruchtwater was goed. Hij weegt nu rond 2800gram .
Zonnestraal, een groot kind! Als ie maar niet een dikke kop heeft Mooi dat alles verder wel goed is, en je geen suiker hebt. Hier gaat alles goed, voel me niet helemaal fit maar ben nog lekker vrij tot vrijdag. Zit heerlijk te frutselen op de bank....ben mezelf aan het leren haken met dank aan google en you tube. Tis nog prutswerk maar ik ga het wel snappen denk ik. Dan wil ik een babydeken gaan haken als ik straks ooit wel een kindje mag krijgen, heb ik wat te doen tijdens een evt verlof. Nudus hard aan het oefenen met proeflapjes. Voel me wel een vreselijke muts zo haha maar ergens heeft het ook wel weer wat.
Oohhh zonnestraal fijn dat alles goed was hier ook een grote baby wel ver buiten lijntjes hihih maarja never mind als ik hem uitdraag schatte ze hem op ruim 8 pond suiker was hier ook goed 5.4 panterrrr leuk haken
Sorry even ego: voel de kleine vandaag veel minder als normaal....net toch maar even verloskundige gebeld en gevraagd of dat normaal was...ze zei dat het normaal gesproken dan is dat de kleine gedraaid is en dat je het daarom minder voelt. Vanmorgen en straks nog wel wat gevoeld maar voelt minder sterk als anders...dus tja ik weet het ook niet...ze belt me zo terug om te kijken wat we afspreken.
@ zonnestraaltje wat fijn dat alles goed is!! @ panter leuk joh haken!! ik deed vroeger toen ik thuis woonde weleens zon sjaaltje breien tijdens GTST hihi lijkt mij ook wel leuk om dat te leren doen @kipjes succes morgen! @ juna dit is gewoon t forum van grote baby`s fijn dat suiker ook goed was. Geniet je al van je zwangerschapsverlof @ juffie kan me indenken dat je graag wil weten hoe dit zit. Ik heb geen idee of dit normaal is maar goed dat je ff de verloskundige hebt gebeld da@ duimt voor goede echo @ monatoetje hoe is het met kleine Sjors ik heb vandaag wat boodschapjes gedaan want mn koelkast was zowat leeg en ff boeket bloemen besteld voor schoonmama die a.s. maandag geopereerd wordt. enne ik heb een Viva abonnement en daar stond een leuke bel winactie in. Ik dacht ach jah vooruit we gaan eens bellen en wat denken jullie: ik heb het boek Verslaafd aan jouw gewonnen en een tefal multicooker actifry family. Ik had echt ff zoiets van ejjj heb een keer geluk met iets heb in totaal voor de 2 prijzen 4 keer gebeld,ach jah je moet iets he als je thuis zit hahahahaha. Leuke is mn man wou altijd al graag zon tefal actifry cooker maar we vonden het altijd veels te duur
annaatje die is zo fyn van tefal gefeliciteerd met je prijzen eindelijk weer eens geluk meis is jullie van harte gegunt. juffie hopelyk mag je langs komen
@annaatje hahaha lucky you!! Leuk wat winnen @juffie ik heb haar vorige x 4 dagen echt minder gevoeld en dat was echt een groeispurt...het kan zijn dat ze anders liggen, groeispurt...de vk zei tegen mij als je haar maar voelt dan is het goed...en ik moet zeggen na die 4 dagen trapt ze me nu al 5 dagen helemaal bont en blauw hahaha dus ze heeft het dubbel en dwars ingehaald Als het een groeispurt is maakt je borst dan maar nat hahahaha @hier maxi cosi binnen gehad vandaag en ik heb zoon leuke Tiny love mini kinderwagen mobiel gekocht...we hadden al een grote voor boven de box en nu van de zelfde serie een mini mobiel @dreamer succes morgen en overmorgen ben zo benieuwd!! @DA m'n tenen en vingers staan gekruist voor je hier!!!!! Laat hè wat weten als je bent geweest? Ik hoop dat je nog een paar uurtjes slaap mee pakt!! @Panter hahaha hier freubel ik al een tijdje met vilt...maak vogeltjes, uiltjes en beestjes ervan...ik vind het heerlijk hihihi Dus ik snap dat haken wel Ze zeggen dat als je ouder wordt dat je ook nostalgisch word dus we worden gewoon theemutsen Lekker genieten van je vrije tijd!! @juna aan t genieten van je verlof?? En ook al een lekker mannetje!! 8 pond vind ik nog wel mee vallen toch...is voor een mannetje normaal toch? @zonnestraal lekker hoor zoon bol moppie! Heerlijk meid!! En ik vind zoon kleintje met van die lekkere armpjes en beentjes waar een beetje spek op zit zo schattig!! @kipjes gelukkig is er iets meer rust in de tent...balen van je bloeddruk maar ja wie zou hier nou geen hoge bloeddruk van krijgen...hoop dat jullie mannetje nog lekker bij mama binnen blijft zitten!! Ben benieuwd morgen, spannende dag meid!! Maar ja je bent nu al zoon eind en ik vind jullie zo sterk dus dat komt wel goed morgen Heel veel sterkte en veel succes morgen!! Zooooo nu ben ik even leeg hahaha...ik ga hier alvast aan de kokkerel...ga een aardappel schotel maken met spekjes, chorizo, ui en crème fraiche mmmmmm en dat is toch lekker Fijne avond lieve meiden!! Xx
ben heerlyk aan het genieten bob hihih lig nu lekkwr te chillen op de bank.....nou 8 pond hebben wij nog niet gehad beide fams niet hihih zelf allebij 6 ponders lijk me lekker bob wat je gaat maken ikkuh ga lekker zuurkool met spek maken
Thanks juna en bobje @bobje ik vind dat jij altijd zo gezellig en leuk kan typen!! ik ben altijd kort van stof. Eet smakelijk ik ga nu kokkerelen Ps het giet hier joh in brabant niet normaal.Heerlijk,kaarsjes aan Mn minni pantoffels en mn huispak aan
Juna, fijn dat bloeduitslag goed was! Zonnestraal, een wolk van een baby dus Panter, leuk dat haken! Annaatje, leuk dat je zoveel gewonnen hebt! Hier regende het vanochtend heel erg, echt herfst! Met Sjors gaat het prima. Juffie, wat zei verloskundige?
Lieve allemaal, Zoals dreamer heeft laten weten ben ik zondag bevallen van onze zoon. Zijn naam vermeld ik liever niet ivm herkenbaarheid. Zaterdag overdag begon het al lichtjes te rommelen met wat bloedverlies, ik dacht dat dit wel eens het begin kon zijn van de bevalling. S'avonds nog lekker gegeten en rond 19:30 begonnen de weeen sterker te worden. Ben gaan douchen, daarna weeen om de 5 minuten. ZK gebeld we mochten komen, daar aangekomen aan de ctg de weeen leken te stoppen... Ik mocht toch blijven en dan zouden we in de ochtend verder kijken hoe het ervoor stond. Ik moest maar gaan slapen, mijn gevoel zei dat ik niet kon gaan slapen. Uiteindelijk hebben ze toch gekeken of ik ontsluiting had, om 01:30 had ik 3 cm. Nog altijd hielden ze vol dat het nog lang ging duren de weeen werden steeds heftiger en pijnlijker maar ctg sloeg niet echt uit door de rugweeen. Om 03:30 had ik 6cm en zijn de vliezen gebroken, de weeen volgende elkaar in hoog tempo op. Om 04:45 mocht ik gaan persen en om 05:10 was daar onze zoon. Heb een flinke knip omdat hij zijn been langs zijn hoofdje had en in nood kwam. Het personeel in het ziekenhuis was erg verbaasd over de snelheid en boden hun excuus aan dat ze het verkeerd in hadden geschat. Ook kwamen ze.erachter dat ik drager ben van de gbs bacterie, die zit in mijn blaas hierdoor waarschijnlijk al vroeg problemen met de harde buiken toen met 22 weken. Voor mij kan dit geen kwaad maar de kleine kan er erg ziek van worden, en ik moest dus eigenlijk antibiotica krijgen maar heb dit dus niet gehad. Al die tijd was dit bekend maar nooit iemand heeft ons dit verteld erg slordig! Kan er nog boos om worden! Dit stond wel gewoon in mijn status maar is niets meer mee gedaan. Gelukkig is de kleine man niet ziek geworden. Verder.verloopt alles nu prima, volop aan het genieten met het hele gezin. Ons meisje doet het super goed ben zo trots op haar. Het is een heel verhaal geworden hopelijk is het een beetje duidelijk te lezen. Knuffel voor iedereen.
Bailey wat een verhaal. wist je zelf ook niet dat je de bacterie had?? idd erg slordig... maar gelukkig is alles oke, ga lekker genieten van je gezin
bailey, heftitge bevalling dus. wat slordig ook dat ze die bacterie over het hoofd hebben gezien. gelukkig niks aan de hand met je zoon. geniet van je gezin!!!
Nee ik wist van niks, er is toen wel een kweek afgenomen en als er iets zou zijn zouden we dat horen. Ik heb met 22 weken in het ziekenhuis gelegen ivm aanhoudende harde buiken en bloedverlies en toen kwamen ze erachter. Maar ons dus niks verteld...
Jeetje bailey wat snel gegaan maar wat erg van die bacterie...gelukkig is jullie kleine mannetje ongedeerd gebleven... Ga heerlijk genieten van je prachtige gezin!!! Prachtig verhaal, lief dat je dat met ons wilde delen!! Dikke knuf!! Xx