Bailey, fijn dat met jou en je zoon alles goed is na zo'n heftige bevalling! Slordig van die bacterie, maar gelukkig zonder gevolgen.. Sterkte met herstellen en geniet!!!
Meiden even ego. Ik lig in het ziekenhuis.....vanmiddag daar heen gestuurd i.v.m. Kindje minder voelen, dus daar aan de ctg gelegen, met de beeb was alles goed, maar op de ctg was te zien dat ik zeer regelmatig harde buiken had en dat was niet goed....baarmoederhals gemeten en die bleek iets te kort...was 3 cm. ze zagen liever 4 cm net weer aan ctg gelegen was nog hetzelfde en ook weer bmm gemeten en was ook hetzelfde gebleven. Maar moet vannacht dus hier blijven. Wel hebben ze iets van een ontsteking in mijn urine gezien dus krijg antibiotica, blaasontsteking denken ze.... Morgen weer ctg dan zullen we wel weer zien...?
Juffie heh bah dikke knuffel meid, doe het rustig aan heh!! Bailey nogmaals van harte gefeliciteerd!! Maar wat een achterlijk ziekenhuis daar dat ze je niet gewaarschuwd hebben en het kon zo gevaarlijk zijn. WIl je ons evt de naam ook niet pb' en je "kent" ons dat we geen kortbijzijnde kennissen zijn. xxx
Zonnestraal ik heb ook bij barbie gejankt hoor.. hihi.. Kipjes hoop dat je beebje nog wel even blijft zitten! Rustig aan meissie! DA succes morgen!!!
Panter haken is superleuk. Je kunt ook beestjes haken etc he.. heb ik ook een tijdje gedaan. Juffie spannend he als je het kindje even wat minder voelt. Had ik ook altijd veel last van. Goed dat je hebt gebeld! Onzekerheid is killing.
Juffie, laat maar goed op je passen. Schrikken hoor!!! @ haken, ben mezelf het aan het leren mbv you tube. Echt leuk, heb al een bloem gehaakt en een sneeuwster. Nu is de wol bijna op...dus binnenkort maar eens naar de winkel gaan. Ach, dan heb ik ook wat om handen en hoef ik me ook niet te vervelen.
Annaatje super leuk dat je hebt gewonnen!! Juna bij mij schatten ze haar ook op een dikke 8 ponder maar uiteindelijk woog ze maar 3700 nogwat.. ze was best klein en licht zeker gezien het termijn van 42 weken.. Schijnt dat icsi kindjes vaak een lager geboortegewicht hebben. Ben benieuwd hoe dat straks bij jullie is. Bailey gefeliciteerd met jullie zoon! Maar wat een verhaal hey.. ik heb dat vaker gehoord van die bacterie.. zouden ze echt beter naar moeten kijken. Hoop dat hij er alsnog niet ziek van wordt. (of kan dat niet) Lekker genieten van jullie kleine! Hoe gaat grote zus er mee om?
Juffie probeer rustig aan te doen meis, je bent nu in goede handen, ze controleren je constant. Maar ik weet hoe je je voelt.. pff OOK you read my mind.. ik dacht ook al, misschien kan Bailey het in een PM sturen.. Ben zo benieuwd!
@ bailey jeetje wat heftig allemaal !! En belachelijk dat ze niks gedaan hebben ! Nu lekker genieten van je gezinnetje. dikke knuf. @ panter ik was toen aan het breien geslagen. wilde ook even iets om handen hebben. alleen ging het moeizaam met mijn schouder. Was wel heerlijk om te doen. ff gedachten op nul hihi @ juffie jeetje wat schrikken. heb je zelf niks gemerkt van de harde buiken ? Gelukkig doet de beeb het goed. hopelijk snel weer naar huis. sterkte ! @ ego Ga nu lekker naar mijn bedje. hopelijk kan ik wat slapen. morgenochtend heel vroeg al aan de ctg. maak me wel een klein beetje zorgen aangezien mijn voetjes nu zo dik zijn dat lopen pijn doet. en gister waren ze nog normaal... hopelijk hoort het er gewoon bij. truste meiden !
Hey meiden, Ze houden me goed in de gaten hier, maar vind het maar eng die regelmatige harde buiken pfff hopelijk is het morgen weg.... Heb daar thuis eigenlijk niks van gemerkt, nu let ik erop en merk ik het wel. Ik hoop dat het snel over is, wil naar huis! Naar mijn mannetje. Slaap lekker allemaal!
Nou tot nu toe geen oog dicht gedaan......meisje naast mij snurkt behoorlijk kan zo echt niet slapen vreselijk irritant! Morgen wil ik echt naar huis, hier wordt ik niks beter alleen maar doodvermoeid!
@juffie jeetje dat is schrikken...hier ook klaar wakker om kwart over 5 Gelukkig houden ze je goed in de gaten en hopelijk mag je thuis rustig bijkomen en bijslapen vandaag! Veel sterkte meid en een dikke knuf!! Xxx
Sorry moest ook even dit delen...mijlpaal 28 weken, derde trimester Het komt echt steeds dichterbij Echt ontzettend gezegend dat ik al zoon eind ben gekomen...even een trots momentje... @DA en dreamer succes vandaag en direct spammen die mooie foto's! Alles staat hier in de kruisstand op naar goed nieuws!! @Panter...zal wat haaksels en breisels en freubels vanavond in m'n album zetten...is super leuk om te doen...ik heb van die freubel boekjes gehaald en ben net zoals jou gewoon begonnen Wel je 1e creatie showen hier graag Meiden dikke knuf xxx
@all ook ik kan nieg slapen.zo gaan werken na 2 weken en heb eigenlijk geen zin. @juffie och meisie toch. Kan me voorstellen dat je lekker naar huis wil.Hoop dat alles goed is vandaag!knuff @kipjes en da denk aan julie vandaag @bailey wat slecht dat ze niks verteld hebben maar gelukkig is alles goed met jullie beebje.Lekker genieten Fijne dag xx
juffie: oh dat is schrikken, hopelijk mag je snel naar huis toe! bailey: wat slecht zeg van die bacterie! all: hier kotsmisselijk. ben een poging aan t doen een boterham te eten...maar t lukt niet echt.. heb 3 hapjes op.. blegh ik kan/wil niet spugen... heb daar een lichte fobi voor...maar goed. dalijk maar even douchen.....