Geen enkele zaadcel gevonden deel 5!

Discussie in 'MMM clubs' gestart door annaatje, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ik drink het normaal ook nooit, maar kreeg brood en melk etc niet weg en je moet juist wat eten om je niet nog zieker te voelen. het zijn fijne stukjes fruit in verschillende smaken. bij de Jumbo staat het bij de groente en fruit afdeling in het koelvak

2. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    DA, oeps misselijk! Niet leuk, wel een goed teken! ;)
    Hoe laat echo? Spannend hè meis! Duim me suf voor goed nieuws!

Dreamer ook echo!! Showen aan ons :D. Jij werd ook misselijk niet??

Bezige Bob en panter, wat heerlijk jullie creativiteit! Had ik dat ook maar ;). M'n man is wel heel crea-Bea, die is zojuist begonnen met een opleiding tot meubelmaker. Maar heeft al veel zelf gemaakt. Eettafel, tuintafel en laatst een steigerhouten buffetkast, prachtig issie! :D
    Trots op hem!!

Juffie, wat schrikken meis!! :$
    Hoest nu? Beetje kunnen slapen?

Kate, wat heerlijk om te lezen jullie liefde voor elkaar van je meisje en jij :).

Bailey, jeetje wat een verhaal zeg! Bij jou gaat het nooit normaal geloof ik :(. Maar nu lekker genieten van je gezin!! Ben ook heeeeeel erg benieuwd naar de naam ;). Pb please :D.

Annaatje, bah weer werken meis! :(
    Ben je wel beetje bijgekomen?? En mentaal ook??

Nou was ff uit ut hoofd, zo via mobiel ook nog...
    Iedereen fijne dag vandaag! Rustig aan en echo's zo snel mogelijk melden hier!

3. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Juffie: oei nu al harde buiken en bmm aan het verstrijken is niet goed! Maarre .. Bailey had dat ook en die is over de 40 weken gegaan, dus het kan goedkomen :D
    Hoop dat je naar huis mag meis!

@Kipjes: vraag in het zh even of je een rondleiding op de couveuse afdeling mag. Zo weet je waar je misschien/waarschijnlijk een tijdje zal verblijven. Wij vonden dat wel prettig iig, zo wisten we wat ons te wachten stond.

@Panter: lekker aan de freubel, heerlijk!

@Anna: succes met werken!

@DA: gaan we samen bang zitten wezen voor spugen?
    Hier ook kotsmisselijk!

@Bailey: echt heel slecht dat ze niet gehandeld hebben toen ze de uitslag binnen hadden! Gelukkig is jullie mannetje er niet ziek van geworden.

@Bob: heerlijk, het laatste trimester!
    Geniet er nog maar van.

@All: ahoh .. ik ben gisteravond mn Utro vergeten.
    Kan dit kwaad? Moet ik nu vandaag een dosis proberen in te halen zeg maar, dus 4x doen?
    Of maar zo laten?

Verder vannacht van 3-6 kotsmisselijk wakker gelegen en nu nog steeds misselijk. Zo voelde ik me bij mn dochter vanaf 3 weken al, dus vrees dat me nog wat te wachten staat de komende weken. Straks maar meteen Emesafene aan de gyn vragen, want de misselijkheid is hier de hele dag door.
    En ben zenuwachtig voor de echo!

4. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Dreamer, ik ben ook wel 's de utro vergeten. Kan echt geen kwaad!!
    Ik denk aan je hoor vandaag!

Pffff die misselijkheid van 1e trimester vergeet ik nooit meer :(.
    Heb overigens nooit hoeven kotsen ;).

5. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Kipjes, DA, Dreamer ik denk vandaag aan jullie. Dat jullie alle 3 goede echos mogen hebben. Hier gelukkig nooit misselijk geweest.

Juffie hopen dat je na huis mag.

Bob ik doe een vreugde dansje voor jou.

Hier ook een wave voor mezelluf :p precies 36 weken. En ik kan terug kijken op een hele fijne, mooie zwangerschap. Ondanks de rotte onzekerheid.

6. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    dreamer: niet inhalen, gewoon verder gaan met de utro. ja we gaan samen misselijk wezen...nu gaat t wel..ben even in bad gegaan.. en t is een beetje gezakt gelukkig.

wij gaan rond 9 uur weg.. 10.10 hebben we de echo

7. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Net weer ctg gehad, buik is rustig maar de beeb niet, ze blijft tegen dat ding aan het schoppen wat een herrie over dat aparaat haha.
    Bmh is niet meer gemeten zullen ze straks denk ik wel doen? Gisteravond was die nog steeds 3 cm en de gyn vroeg zich af of ik dat van nature al zou hebben, maar goed dat weten we dus niet.
    Vannacht helemaal niets geslapen, toen ik eindelijk wat wegdommelde vanmorgen braken bij het meisje langs me de vliezen, dus hup weer wakker. Hoop dat ik lekker naar huis mag dadelijk/straks...?

Meiden die vandaag echo hebben ik duim voor jullie!

8. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    nou we zijn weer thuis.. ze kon een vruchtzak zien die overeen kwam met 6 weken... maar verder geen hartje.... dus ben niet echt gerustgesteld...

9. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    :( DA pfftt snap dat je niet gerustgesteld ben. Wat zei de arts zelf<?? En wanneer mag je terug??

10. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ da
    vervelend dat je zo misselijk bent. ik heb er ook heel veel last van gehad. ik kon altijd heel moeilijk spugen en ik was er panisch voor. maar spugen tijdens de zwangerschap heb ik anders ervaren dan ervoor.

Droge biscuitjes eten voor je opstaat en melk hielp ook bij mij.
    Succes straks !

@ dreamer
    jij ook succes strakkies !!

@ juffie
    hopelijk mag je snel naar huis.

11. kipjes

kipjes Fanatiek lid

10 aug 2009
    1.188
    0
    36
    @ da

kan me voorstellen dat je gehoopt had een kloppend hartje te zien en dat je niet gerust bent nu.
    Maar soms is het nog iets te vroeg. Bij ons zagen we het bij 6 wk 3 dg dacht ik maar was ook moeilijk te zien hoor.
    Wanneer is de volgende echo ?

@ ego
    nou wij zijn ook weer thuis. groei niet gemeten omdat er 2 weken tussen moet zitten. vruchtwater wel weer toegenomen dus de kleine doet het prima. ctg goed . bloeddruk weer hoger dus zorgwekkend. Reden tot opname maar ze gaan me nu iedere dag checken en heb bloeddrukverlagers om t stabiel te houden. dit om te rekken met een week tot max 2 weken. maar die kans is klein.

12. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Arts is geweest, vandaag gewoon die dingen doen die ik thuis ook zou doen, rondlopen weet ik veel wat zo gewoon mogelijk. Dan wilde ze morgenvroeg weer kijken ik dacht neeeeee.....
    Dus toen ik vroeg of ik dan niet thuis mocht slapen zei ze dan kijken we vanavond om 18:00uur nog eens en als het dan rustig is, en de bmh verder niks veranderd is mag ik thuis slapen en dan weer morgenvroeg terug. Als ik maar thuis kan slapen.
    3 cm is niet verontrustend ze denken zelfs dat het gewoon altijd al zo geweest is en het bij mij hoort, bij 2,5 cm worden ze pas zenuwachtig maar goed dat is niet tot nu toe.
    Hopelijk blijft het rustig in mijn buik en mag ik in ieder geval thuis slapen.....

DA: Kan me voorstellen meis dat je niet gerustgesteld bent, wanneer moet je terug? Bij mij was er toen ook nog niets te zien, bij ons klopt het hartje 'ineens' met 6 weken en 3 dagen geloof ik. Dus het is niet heel vreemd, wat zei de gyn?

13. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Kipjes okay goed nieuws en slecht nieuws dus.
    Hopelijk kunnen ze je bloeddruk stabiel houden, en blijft die nog twee weken zitten. Is jullie mannetje verder wel goed op gewicht en zo? Ingedaald?
    Meisje langs mij was net zo ver als jij, gisteren opgenomen i.v.m. Zwangerschapsvergiftiging, vanmorgen om half 7 haar vliezen gebroken en nu is ze aan het bevallen....kan snel gaan.

14. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Juffie wat fijn dat je thuis mag slapen, hopelijk gaat hte door anders lig je weer naast een snurkert hihi.

DA, met 6wk geen kloppend hartje is niet zo raar hoor. Meestal gaat dat pas met 6.5 weken kloppen toch? Het feit dat alles overeenkomt met de termijn is toch al goed.
    Ik duim door, volgende keer wel kloppend hartje!!!

Kipjes wat maak je het spannend. Hopelijk blijft kleine nog even warm in je buik en krijgen ze je bloeddruk onder controle.

Hier morgen weer FM, maar heb er weinig vertrouwen in.

15. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    DA, vruchtje van 6wk, das super meis!!
    Voelt nu niet zo, snap ik wel. Maar tis gewoon ff te vroeg voor kloppend hartje!! Die gaat deze week kloppen, misschien morgen wel!
    Wanneer weer echo?

Juffie, fijn dat je naar huis mag!

16. Zonnestraal77

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Noord-Holland
    Kipjes, das wel goed nieuws zeg!! Alleen klote van je bloeddruk! Maar beebje doet het goed!! ;)

Panter, ik duim hoor!!

17. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @DA: hier vruchtzakje met niets erin en 4 dagen later vruchtje met kloppend hartje, dus hou hoop!

@Kipjes: super dat het vruchtwater gegroeid is!
    Zou rusten toch helpen?
    Wat is je bloeddruk nu?
    Aan de bel trekken als je rare pijn hebt die je niet vertrouwd!

@Juffie: hoop dat je vanavond thuis mag slapen!

@Panter: welke cd zit je?

@Zonnestraal: al moeten huilen vandaag? :p

@Juna: nog een weekje en dan mag hij komen!

@All: echo was super :D
    Beebje was 5,4 mm en hartje klopte duidelijk.
    We houden 26 mei aan, wat de termijnecho ook gaat zeggen.
    En ik krijg extra groeiecho's ivm groeiachterstand van ons meisje.
    Ook is mn bloeddruk nu al te hoog, dus geen goed begin...
    Met 10 weken al bloedprikken ivm HELLP zodat ze alles goed in de gaten kunnen houden.
    Gaat dus wederom geen zorgeloze zwangerschap worden, maar word heel goed in de gaten gehouden, dus komt vast goed!
    Echo staat weer in mn album.

18. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    dreamer jeeh super een goeie echo!! mooie echo ook trouwens..
    het zal misschien niet een makkelijke zwangerschap worden, maar je beebje zit in iedergeval goed en je wordt super goed in de gaten gehouden!! moet zeker goed komen meid!!

da fijn dat de echo precies klopte met 6 weken, maar volgens mij gaat het hartje iets later pas kloppen ik had bij 6w en 5d echo en toen was er hartaktie.. wanneer mag je terug voor echo??

juffie jeetje harde buiken.. hopelijk mag je snel naar huis en gaat alles goed zodat je niet te vroeg gaat bevallen...

kipjes goed dat het vruchtwater weer goed was alleen balen van je hoge bloeddruk.. gelukkig doet beebje het goed!!

nou rest van de meiden dikke knuffel!!

19. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Dreamer, top van goede echo!! Bloeddruk minder, maar kan dat ook niet van de spanningen komen?

Hier trouwens morgen cd10, dus ook niet gek als er niks te zien is. Vorige cyclus op cd11 al bms van 8mm. We wachten af.

20. juna86

juna86 Fanatiek lid

15 nov 2011
    1.784
    0
    36
    Dreamer gefeliciteerd met je goede echo. En fyn dat ze alles goed in de gaten houden.

Kipjes fyn dat vruchtwater meer is geworden. Dat is alvast meegenomen. Nu je bloeddruk nog. En duimen dat ie nog ffies blijft zitten.

@ All; hier alles goed heerlyk aan het genieten van myn verlof word er een beetje lui van gheheh......beeb begint me nu echt zeer te doen.....dat ie maar snel komt :p

Deel Deze Pagina