Geen enkele zaadcel gevonden deel 5!

Discussion in 'MMM clubs' started by annaatje, Jul 4, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

Aug 20, 2011
    4,507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Dreamertje met haar goede echo!! :D
    Nu moeten ze jou wel goed in de gate houden hoor!!! Maar gaat goedkomen. Helaas weer niet zorgeloos.

Vandaag niet gejankt. Maar gisteren wel :):):). M'n man en ik stoeien en ik krabte hem per ongeluk.....gaat dus weer he-le-maal nergens over.
    Mn man moet dan echt lachen om me ;).

Juna 36 weken!! Woeiiiiii!!!! :D
    En verlof, lekker relaxen jij!

2. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

Jan 21, 2010
    2,318
    0
    0
    panter spannend meid!! hoop dat je cyclus goed verloopt..

zonnestraal ja die hormonen die doen wat met je haha...

juna heerlijk verlof!! lekker van genieten...

3. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

Mar 7, 2011
    2,253
    26
    48
    Female
    @DA hier pas met 7 weken echo gehad en toen wel een knipper luchtje te zien dus hou hoop meid!! De termijn en de grote van de vruchtzak lopen perfect!!

@dreamer heerlijk meid goed nieuws!!! Yahoo :D

@kipjes jeetje heftig hoor meisje!! Ik denk aan jullie en hoop dat jullie mooie mannetje nog even bij mama in de buik mag doorgroeien...

@juffie fijn hopelijk ben je al thuis en kun je lekker thuis bijslapen :D
    Wel goed dat ze je zo goed controleren!!

@luie juna hahahaha heeeeerlijk lekker genieten!!

@zonnestraal met jou alles goed meid? Hahahaha na regen komt zonneschijn hihihi dat neem jij nu wel heel letterlijk :D Lekker laten gaan die tranen meid :D hihihi

@kiyeko hoe is t met jou??

@annaatje hoe ging het werken vandaag?
    Is het naveltje al weer bijna heel?

@Panter mmmmm raar toch dat je eitjes niet hard genoeg groeien nou ja dat is nog even afwachten natuurlijk maar meestal (soms helaas) is jouw gevoel juist...blijf hoop houden en keihard voor je duimen!!

@ricmar hoe is t op de wachtbank?

@lieve andere meisjes hoe is t met jullie????

@hier lange werkdag gehad net klaar met het geven van een workshop, was voor het eerst maar wow wat een positieve reacties!!! Heerlijk! Nu op de bank met manlief en morgen heerlijk vrij :D

4. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    DA 6 weken een hartje is uitzonderlijk, jette maakt bv niet vroeger een echo als met 7 weken!
    Komt goed meid als het vruchtzakje maar al overeen komt
    xxx

5. Monatoetje85

Monatoetje85 Bekend lid

Jul 6, 2011
    538
    0
    0
    Dreamer, fijn dat echo goed was, geen zorgeloze zwangerschap maar wel goed gecontroleerd!

Darkangel, hartje kan zo vroeg nog niet te zien zijn, duim voor een mooie volgende echo!

Juffie, hoe is het nu? Mocht je weer naar huis?

Kipjes, hoop dat bloeddruk goed gaat, fijn dat vruchtwater weer meer was! Duim ook voor jullie!

6. ricmar94

ricmar94 VIP lid

Dec 17, 2008
    11,713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    DA 6 weken is idd erg vroeg dat is ook de reden waarom mijn gyn het liefst pas met ca 8 weken een echo doet (ondanks eerder MK)

7. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

Jan 21, 2010
    2,318
    0
    0
    bob wat voor workshop heb je gegeven dan??

mona hoe is het met jou en je mooie meisje??

ook hoe is het met jou en je mooie mannetje??

ricmar jij in de wachtweken??

8. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

Mar 7, 2011
    2,253
    26
    48
    Female
    @girl ik werk als medewerker personele mobiliteit (vroeger heette dat reintergratie coach :))
    Omdat het zo slecht gaat met de kinderopvang door bezuinigingen, prijzenoorlog etc hebben we een workshop met gastsprekers voor de kinderdagverblijven georganiseerd "personeelsbeleid in crisistijd, geen kinderspel"
    Ik heb samen met een collega over loopbaanbegeleiding, outplacement en 2e spoor gepraat en verder waren er gastsprekers over marketing, een directrice van een kinderdagverblijf wat wel groeit en winst maakt met tips en trics, arbeidsdeskundige en biowetenschapper over de invloed van persoonskenmerken bij een sollicitatieprocedure en wat gevolgen dat kan hebben..super leuk!! Was de 1e x en de opkomst was super dus zeker voor herhaling vatbaar voor een andere doelgroep :D

Lang verhaal maar dat is wat ik doe :D
    Langdurige werkelozen, zieke werknemers goed begeleiden naar passend werk en het helpen en bijstaan bij reorganisaties...heel veel wet en regelgeving en weetjes en feitjes maar super gaaf! Ik ben dan voornamelijk van de sales kant...dus ik probeer onze dienst te slijten d.m.v. workshops, bedrijfsbezoeken, social media, acties, en aanbestedingen :D

Nou weten jullie ook een x waar ik 4 tot 5 dagen in de week uithang :D
    Hahaha...wellicht een hele andere baan dan wat er werd gedacht of niet kan ook natuurlijk :D

Hier wakker en ben ik alvast begonnen om thuis mijn workshop verslag te schrijven :D Ben vandaag "vrij" werk thuis met m'n mailbox open en telefoon aan hahaha...

@gister is er een vriendinnetje bevallen, hadden te horen gekregen met de 20 weken echo dat hun meisje maar 1 niertje had...en doordat hun geen verdere onderzoeken wilde omdat dan de baby kon overlijden in de buik was het afwachten hoe de kleine uk er verder aan toe was omdat dit kon wijzen op diverse afwijkingen...maaaar gelukkig is het kleine vrouwtje helemaal gezond verder en ze is zo cute!! Haar naam is N.anne J,ulia :D
    Super trots...krijg ik wel een beetje kriebels van hahaha

Hele fijne en heerlijke dag toegewenst lieve meiden!!

Dikke knuffel Bob xxx

9. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Dreamer sorry lieverd proficiat met de top echo!!!:D

Girl lief dat je vraagt en met jouw beauty??

Hier gisteren een reactie gehad van mijn ex s-familie dat ze niet geloven dat S een donorkindje i.
    Zij wisten wel ff hoe hij verwekt was hahahah.
    Alleen klopt hun hele berekening niet;)
    Wij logen en ook de papieren waren vals pffffff.
    Ben benieuwd hoelang het nog duurt.

10. juna86

juna86 Fanatiek lid

Nov 15, 2011
    1,784
    0
    36
    Oowhie OOK het staat zwart op wit kunnen ze niet lezen??

Ego: hier menstruatiepijntjes?? En verschrikkelijke bandenpijn?? Kont iemand dit bekend voor??

11. Zonnestraal77

Aug 20, 2011
    4,507
    2
    38
    Noord-Holland
    Ook, pfffff inderdaad kunnen ze niet lezen?!?! Wat een toestanden zeg! En wat ben jij een sterk wief!

Juna, jaaaaaa krampjes ('s nachts vooral) en bandenpijn. Steken onderin. Heb het gevraagd aan vk maar hoort bij dit termijn.
    Voorweeen lijken op menstruatiekrampen heb ik begrepen en vanaf ongeveer 34wk kun je die verwachten.

12. Zonnestraal77

Aug 20, 2011
    4,507
    2
    38
    Noord-Holland
    Bob, jij was weer vroeg zeg :$. Hoe bevalt het 3e termijn? :D

13. juna86

juna86 Fanatiek lid

Nov 15, 2011
    1,784
    0
    36
    Oowh okey Zonnestraal ppfftt weet af en toe niet meer wat ik moet.....zitten liggen lopen wuhahah

Hoe gaat ut met jou?????

Nieuw fototje in me album :)

14. Zonnestraal77

Aug 20, 2011
    4,507
    2
    38
    Noord-Holland
    Douchen schijnt te helpen Juna!!
    Dan moet ut zakken! Die krampen moeten niet regelmatig aanwezig zijn hè. (anders zijn het echte weeën).

Vriendin van mij (die is bijna 39wk zwanger) had ut ook bij 34 wk. Is toen zelfs naar zkh geweest. Alles zat potdicht. Waren voorweeen zeiden ze.

15. juna86

juna86 Fanatiek lid

Nov 15, 2011
    1,784
    0
    36
    Ooh echt

Jah ik ben af en toe echt een muts en denk dan van neeee het is niet heftig genoeg ik bel niet maar als het vanmiddag nog zo eens zal ik toch maar bellen

16. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    haai dames,
    fm was weer teleurstellend. cd10 bms 6.8mm en foll allemaal kleiner dan 10
    dit word weer een lange, lange cyclus....:(

17. Juffie26

Juffie26 VIP lid

Oct 24, 2011
    10,011
    1,860
    113
    Sorry weer even ego.....net weer terug geweest naar het ziekenhuis. Gisteravond mocht ik opeens naar huis....niks geen nacontrole, mocht zo gaan. Moest zelf nog vragen om mijn antibiotica (amoxicilline/clavulaanzuur) o ja....nou die mee naar huis en ik mocht gaan....heel raar want had met de gyn afgesproken dat ik toch echt op nacontrole moest, was gisteren dus niet nodig.....
    Vannacht echt kotstmisselijk en ziek geworden van de antibiotica deze had ik al eens gehad vorig jaar en ook toen doodziek, ik dacht dat trek ik niet nog eens!
    Nou goed daar net weer aan de ctg, bloeddruk prima, geen harde buiken te zien, hartslag kleine ok alles ok eigenlijk.
    Toen bmh meten was zelfs meer dan 3cm nu ineens, en daarna over de antibiotica Uhm ja je mag stoppen want er is geen blaasontsteking of iets te vinden....'hun' wacht effe dus als ik niet gekomen was zelf dan had ik dus 10 dagen dat paardenmiddel voor NIKS genomen, ja dus! Hele rare gang van zaken daar, deze gyn vond het ook raar dat ik geen nacontrole afspraak had gekregen gisteren....nou goed naar huis niks aan het handje dus....ja waar die harde buiken vandaan kwamen konden ze me niet zeggen (jullie een idee?) ik denk zelf groeien baarmoeder? Kindje wat hard schopt? Geen idee....
    Nu moet ik 15 oktober dus wel weer terug voor controle.....we zullen zien. Verder nog steeds wel steken af en toe en soort van buikpijn/rugpijn ik denk dat het, het groeien is maar goed ben geen dokter....

Nou nu even slapen want vannacht weer niet kunnen slapen dus ben totaal gebroken nu!
    Reageer straks op jullie!

18. kipjes

kipjes Fanatiek lid

Aug 10, 2009
    1,188
    0
    36
    @ ego
    Nou meiden jullie zullen me hier vaak zien want ik ben vanmorgen in het zkh opgenomen. mijn bloeddruk was weer gestegen dus ze willen mij en de kleine nauwlettend in de gaten houden.

De vraag blijft dus of het beter is voor de kleine in of uit mijn buik.

19. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    kipjes wat spannend zeg, en wat naar dat je dit mee moet maken.
    Ik wens je veel sterkte, en laat goed op je passen.

Juffie, mss heb je het wel gewoon te druk en reageert je lijf dmv harde buiken om je te vertellen dat je het rustiger aan moet doen.

20. juna86

juna86 Fanatiek lid

Nov 15, 2011
    1,784
    0
    36
    Wat een nare berichten.

Panter pffffttt jou lijf wil ook niet snel meewerken zeg. Dit is allemaal in eigen cyclus toch?? Wanneer moet je weer terug??

Kipjes :( wat oneerlijk allemaal. Je hoort eigenlyk te genieten. Maar ook jij blihft maar aan het sukkelen. Maar je bent in goede handen nu. Hopelijk blyft jullie mannetje nog wel ffies zitten. Dikke knuffel.

Juffie gewoon lekker rustig aan doen. Hier ook veel last van harde buiken en dan weet ik al da ik te veel gedaan heb.

Share This Page