ik heb net mailtje gestuurd naar zh dat deze cyclus wederom 40+ dagen word en ik vraag of het verstandig is in zo'n cyclus terug te plaatsen. zo ja dan hoor ik nog wanneer de volgende meting is, zo nee dan heb ik gevraagd om actie. Want dit is geen doen zo...schiet niet op.
Goed Panter want zo schiet het indd niet op. Heb gisteren je blog gelezen met tranen in myn ogen. Ik duim ontzettend hard voor jullie.
haha ja een tranentrekker he dat blog van me Allemaal ellende idd...maar goed hopelijk ooit een positief blogje. Al verlies ik de hoop onderhand wel...
Ladies ik haak vanaf hier in! Heb wel bijgelezen maar geen tijd gehad om te reageren. Ben druk op m'n met m'n overdracht, had iedere avond wel wat deze week (oa. pufclub en borstvoedingscursus) en nog steeds niet fit helaas. Maar komt allemaal wel goed. Nog 1 weekje werken en dan lekker genieten van m'n verlof! Kipjes dus toch naar het ziekenhuis! Fijn dat ze je goed in de gaten houden! Succes en sterkte! DA spannend hoor! Kan me voorstellen dat je nog niet gerustgesteld bent maar probeer moed te houden! Ik duim voor je op snel een kloppende bevestiging! Dreamer super zo'n mooie echo! Helaas niet zonder zorgen maar wens je toch een super mooie zwangerschap toe! Panter balen zeg dat het allemaal niet opschiet. Wat is nu het plan van je behandelend arts? En ja hoor nu ben ik het weer kwijt haha. Ohh het is echt ernstig joh die zwangerschapsdementie. Overal liggen briefjes in huis en op m'n werk. Ok ga m'n best weer doen! Bob was weer eens vroeg wakker en heeft ons weer blij gemaakt met een leuk verhaal. Super altijd om dat te lezen! Gaat goed met jou he. Fijn om te lezen! Hoeveel weken moet je nog werken? Tjee Ook wat kunnen mensen toch raar doen he? Fijn zo''n ex-schoonfamilie. Sterkte er maar weer mee! Al duidelijkheid over de rechtszaak? Juna en Zonnestraal! Bij jullie dus misschien al wel voorweeen? Spannend hoor! En wat een mooi buikje Juna! Super! Gaat nu echt beetje naar voren en naar beneden he. Leuk om te zien! En nu ben ik het echt kwijt! Sorry dames! Ik zal zo ff teruglezen en kijken of ik iets belangrijks over het hoofd heb gezien! Ik heb trouwens besloten inet naar het concert te gaan. Van organisatie te horen gekregen dat ze eventueel kunnen kijken of ze een zitplaats of iets kunnen regelenen maar dat ze niets kunnen garanderen. Tja daar gaan we het dus maar niet op gokken. Helaas pindakaas. Verder is denk ik de nesteldrang wel toegeslagen. Begin beetje met beetje steeds meer op te ruimen. Net ook alle badkamerkastjes uitgezocht. Kan ik toevallig nog iemand blijmaken met ovulatietesten? En heb ook nog een dicht doosje ampullen M. Volgens bij heb ik een keer gelezen dat je het niet zo mag aanbieden dus daarom type ik niet de gehele naam. Laat het maar weten in een pbtje. Ik ga ff snel boterham maken en ff teruglezen en dan misschien straks nog een reactie van mij! Fijne dag dames met deze storm!
ook jeetje wat een gedoe. het staat op papier!! meid hou je sterk!! jou mannetje al bijna weer 2 wat gaat het snel!! onze kleine meid gaat het ook goed mee!! ze doet ineens zoveel nieuwe dingen!! zo mooi allemaal... het gaat zo hard!! kipjes jeetje het zit niet echt mee.. gelukkig houden ze je goed in de gaten!! meid je zit bijna op de 36 weken, dus de kleine kan best komen!! doe het rustig aan!! panter jammer van de echo.. dus weer lange cyclus... balen!! hopelijk krijg je een goeie mail dat ze wat gaan doen.. hier wordt je knettergek van... juna spannend!! ik had alleen voor de tijd steeds extreme rugpijn en dat zette allemaal niet door... geen ervaring met steken... juffie vaag allemaal!!! nou doe het rustig aan!!! kiyeko dus druk aan de schoonmaak!! haha op het laatst wil je alles schoon hebben he haha.. hoe gaat het verder met je??
@ juffie wat vreemd allemaal. gelukkig gaat het beter. ff rust nemen nu. @ panter wel hoop blijven houden hoor lieverd. lijkt makkelijk gezegd maar wij hebben ook 5,5 jaar geknokt en ik deed een test ervan uitgaande dat die weer negatief was zodat ik kon stoppen met de utro omdat de overstimulatie me zo ziek maakte. en lig nu toch hier te wachten tot ik mag bevallen. dus er is hoop !! had het ook absoluut niet verwacht. @ all bedankt voir de lieve reacties meiden. het is weer lekker stressvol en zal ff moeten wennen hier maar komt vast goed. @ juna wel ff melden hoor meis. je weet het nooit. liever een keer te veel bellen.
Girl gaat hard he ineens. De kleine al lekker aan het kruipen of misschien nog wel meer? Geen idee eigenlijk wat ze met 8,5 maand moet kunnen hihi. Hier alles goed. Kleine is gezakt dus m'n buik komt wat naar voren. Bandenpijn is er vooral als ik vanuit zittende/liggende positie moet staan en dan de eerste paar stappen maar daarna gaat het wel weer eigenlijk. Voel me verder nog super goed en geniet echt van m'n zwangerschap. Heel stom maar heb helemaal geen stress en onzekerheid. Kijk wel echt uit naar m'n verlof. Lekker nog ff chillen en relaxen en laatste dingetjes regelen.
@Kipjes: die overweging maakte ze bij ons toen ook elke keer. Kan wel zeggen dat ons meisje buiten de buik 2x zo hard groeide als erbinnen. Het is een vreselijk moeilijke periode geweest, maar dus wel ergens goed voor. Hoop dat dat je iets vertrouwen geeft. Hoeveel gram schatten ze hem nu? Wat is je bloeddruk? Sterkte! @Panter: ben benieuwd wat ze op je vraag reageren! Snap sowieso niet dat ze niet allang aktie hebben genomen. Sterkte meis. @OOK: ontkenningsfase! Sterkte, je moet hard vechten, dikke knuffel. @Juna: voorweeën zitten vaak in je onderbuik, echte weeën over je hele buik. Lekker warme douche nemen helpt vaak wel of lekker kruikje. @Juffie: lekker dan, AB voor niks nemen. Rare gang van zaken, maar gelukkig is er dus niks aan de hand! @Kiyeko: maak maar goed gebruik van je nesteldrang. Daar heb je straks geen tijd meer voor @All: Hier goed nieuws en heeeeel slecht nieuws. Goede nieuws is dat ons beebje is gegroeid van 5,4 mm naar 8,7 mm in 1 dag. Maar het slechte nieuws is dat ik dus een bloeding IN mn baarmoeder heb (en niet naast zoals ik dacht) Als de placenta zich aan de kant van de bloeding gaat ontwikkelen, dan kan dat dus niet en gaat ons beebje dood Ik ben er zo ziek van! Heb ook veel pijn, want mn baarmoeder groeit 3x zo hard als moet door die bloeding. Vrijdag weer een echo en dan weten we hopelijk meer. Gaat een hele, hele lange week worden...
Lieve meiden, we hebben al zoveel achter de kiezen.....en dan gaat nog steeds niks van een leien dakje . Vind ik STOM!!! :x Kipjes, ben blij dat je in het ziekenhuis ligt....ze moeten je goed in de gate houden meis!!! Maar zo vreselijk dat je amper hebt kunnen genieten van je zwangerschap!!! Hoop dat dat anders is als je je mannetje in je armen houdt. Panter, wat een kutzooi!!! Zo krijg je geen vertrouwen in je lichaam en laat je de moed zakken. Please eitjes....GROEI!!! Heb ook ff je weblog gelezen....wat een rugtas vol jij en Panter-man. Gun jullie zo erg een plakbeeb!! Dreamer, ik heb hier geen woorden voor!!! Kan die bloeduitstorting ook weggaan? Dat heb ik wel 's gelezen namelijk. Dat bij een volgende echo dat hematoom door het lichaam opgenomen is. Ik hoop dat zo!!! Girl, gelukkig ook goed nieuws.....blij te lezen dat het zo goed gaat met je meisje en dat je lekker van haar geniet!! Kiyeko, ook heerlijk om te lezen dat jouw zwangerschap zo lekker verloopt!!! Lekker genieten!! Op naar je verlof!!! Juffie, rustig aan doen meis!!! Ik had ook een ziekenhuis-opname met 25 weken. Bloedinkje....waarschijnlijk gesprongen vaatje. Nu merk ik met het groeien van de baarmoeder gewoon veel harde buiken enzo. En daarbij een heel druk mannetje in m'n buik....dat dat het geweest is. Nou meiden, als ik jullie zo lees mag ik echt niet klagen. Dus bij deze....doe ik dat ook niet .
kiyeko ze gaat de meeste tijd nog achteruit.. af en toe kruipt ze iets vooruit.. nu leert ze heel veel om op de knietjes te zitten als ze in de gaten krijgt dat ze dan goed kan kruipen zal ze wel snel worden haha.. dreamer jeetje wat is het wat.. ik hoop dat het allemaal goed komt!! en dat jullie dit wondertje in jullie armen mogen sluiten!! dikke knuffel en sterkte!! zonnestraal met jou ook alles goed?? ja we genieten er echt van!! ze is ook erg ondeugend haha maar wel heel lief!!! ze lacht bijna de hele dag...
@ dreamer ik vraag me wel af waarom ik hier ben nu hoor.. ze hebben maar 1 x extra mijn bloeddruk gemeten dus lig hier maar te vervelen. voel me op zich ok. Bloeddruk was vanmorgen 140/100 en nu 130/95. Normaal heb ik altijd 120/60. De kleine werd vorige week geschat op 1900 gram. maar voor mijn gevoel is hij wel weer flink gegroeid. donderdag staat een groeiecho gepland. Bij jou zit het ook echt niet mee he. pfff wat een nieuws. ik duim keihard dat de placenta op een andere plek komt te zitten.
Kipjes sterkte daar in het ziekenhuis, ik verveelde me daar ook dood....hopelijk blijft je bloeddruk binnen de perken! Maagzuur: wie heeft een gouden tip, heb onwijs last van maagzuur wat kan ik daar tegen doen?
Lieve allemaal wat een tegenslagen lees ik toch... Het is niet eerlijk, ik zou willen dat ik iets kon doen. Dikke knuffel voor iedereen. Hier loopt alles goed met de kleine man, grote zus is al helemaal aan hem gewend alsof het nooit anders geweest is. Ik heb een flinke blaasontsteking heb nu een kuur dus komt goed. Ik gun echt iedereen een dit geluk hier, vind het lastig om vol enthousiasme te schrijven terwijl er ook veel verdriet onmacht en onzekerheid heerst.
Lieve meide moet nog f 2 dage bijlezen. Werken is goed gegaan gister. Vandaag wezen shoppen met mn ma en heb Zoveel gekocht.heerlijk! Was weer echt mezelf en f niet aan ziekenhuis denken Knuffel meiden
hier maandag naar arnhem, ze willen zelf ven kijken naar mijn slapende eierstokken. Ik ga daar toch aandringen op clomid. laatste TP is verdorie alweer 4 maanden geleden...
Jeetje wat een verhalen hier weer Voor iedereen een dikke knuffel!!! Wat balen...life sucks sometimes!! Echt niet eerlijk:x
@hier ook erge last van maagzuur en ik heb antagel gehaald bij de apotheek...is een viezig pepermuntachtig drankje maar het werkt als een trein... Ook pittig eten, koolzuur, citrus en chocola laten staan dat scheelt de helft... Vanille vla en warme melk willen soms ook helpen maar bij mij haalde dat niets uit en ik lag nachten wakker door het brandend maagzuur... Succes en sterkte! Xx
Panter fijn dat ze toch even willen kijken. En indd je moet gewoon aanblijven geven waar jij je prettig bij voelt. Zo schiet het niet op voor jullie. Kipjes hoe issie daar?? Nog een arts of iets dergelyks gezien?? Rest zwaai zwaai Juna zit alleen op de bank. Junaman is een avondje stappen leuk voor hem, doet ie nooit en wilde nu weer bij my blijven maar nee hup hup nog lekker genieten. Ik vermaak me wel hihih
Juna, haha leuk! Juffie, losec!!! Bij de kruitvat heet dat Losecozan of zoiets. Elke ochtend een tabletje van 20mg doet wonderen! Antagel, droge toastjes, rennies, hazelnoten hielpen niks! Letten op wat ik eet ook niet! Losec mag van de vk. Kan geen kwaad.