Bedankt voor de lieve berichjes meiden! Ja het is een heerlijk jongetje! Alleen de ratelende eierstokken blijven.. tis nog zo raar af en toe...
Goodmorning girls Ik zit weer op na een korte nacht (kan echt niet slapen alone) Junaman kwam om half 5 thuis en is net gaan werken. En myn zus en mama komen zo gaan we alles poetsen ghehe (ik ben een poetsfreak dus alles is altijd spik en span) maar nu moeten de ramen en badkamer etc gedaan worden. Hope lykt me ook moeilijk een nieuwe liefde met kindje terwijl jezelf net gaat scheiden en midden in de mmm zat. Dikke knuffel Hoe is het met de andere?? Geen nachtbrakers vannacht?? Volgens mij gister dus echt voorweeen gehad ben benieuwd hoe het gaat today
Hope, dat is ook gek! Weet je nieuwe liefde over de MMM?? Juna, hoe voelen die voorweeen??? En hoe lang hebben die voorweeen geduurd? Kan ik me ff voorbereiden .
Nou ik heb echt heel de dag last gehad van menstruatiekrampen in mijn onderbuik, flinke bandenpijn + steken. Heb lekker lang onder een warme douche gestaan en in bed met een kruik. En dat heeft wat geholpen
@ ego bloeddruk was gezakt naar 130/85 dus op zich acceptabel. vannacht niet geslapen dus beeb en ik zijn erg moe. ctg was daarom niet actief waardoor ze me in de gaten willen houden nog. waarschijnlijk tot maandag blijven en hopen dat t nu stabiel blijft en er plek is voor thuismonitoring. ik hooo het zo want mis manlief zo erg !! Moet steeds huilen wil zo graag naar huis.. zucht..
Juffie, fijn dat je uit het zkh bent, nu lekker bijslapen! Ik had Maalox (apotheek heeft dat o.a.) kauwtabletten, dat was het enige wat mij hielp tegen het brandendmaagzuur, Huis tuin en keuken middeltjes werkten 1 minuut misschien, maar met die dingen ging het super, kocht een doosje per week ofzo. Kipjes jeetje meid.. gelukkig ben je nu onder goede controle Juna lekker genieten van je verlof meissie!!! DA hier ook een hartje met 6,3 weken.. ik duim, het komt vast en zeker goed. Dreamer jeetje zeg! Ik duim dat de placenta aan een andere kant gaat groeien! Bij mij zat die buiten de vruchtzak, maar toen kon het ook 2 kanten op, of de bm gooit alles eruit, of het wordt door het lichaam opgenomen, maar dat gaat heel langzaam.. Ik hoop echt dat het goed blijft gaan! Panter zit bij jou ook niet mee he.. goed dat je erachteraan gaat!!! Annaatje heerlijk he er even uit! Hielp mij ook altijd heel goed!
kipjes, hopelijk mag je snel naar huis meid. Ik hoop dat je vannacht beter slaapt. Hou je taai!! Fijn dat bloeddruk wat gezakt is. Houden zo!!
Kipjes mag je na huis?? Hoop ut voor je. Thuis lykt mij het beste dikke knuffel. Hoe is het met jou Kate?? En met jou Panter?? Denk je dat deze ronde weer afgebroken moet worden?? Of kunnen ze nu nog meds geven?? @ all hier totaal gesloopt ondanks dat myn lieve zus en mama ut meeste hebben gedaan. Ppffttt maar alles is gedaan heerlyk fris. Nu ffies rusten en dan lekker koken voor ze.
Aan deze poging is niks meer te doen, weer afbreken dus denk ik. Ben er echt schijtziek van dat gedoe. Vanmorgen om 8u op het werk kwam mn collega me vrolijk vertellen dat ze (weer) zwanger is. Gadverdamme!! Vind het niet eerlijk hoor....waarom heb ik nooit geluk? Ik merk dat ik wat tekenen van depressie ga vertonen de laatste tijd...maar dat kan niet want dan moeten we nog langer wachten...dus hou me maar groot.
Pfffttt indd Panter geloof goed dat je er schytziek van word!!!! En iedereen word maar zwanger maar probeer je groot te houden meis. Ik duim voor je dat dat lukt. Zodat je weer aan een nieuwe ronde kunt beginnen. Is een ander zkh geen optie?? Of ben je tevreden over rijnstate??
ik kan niet naar een ander ZH. ivm zaaddonor moeten we dan weer een lange wachtlijst op. Die tijd heb ik niet meer, ik word in januari 34. Kan niet meer 3 jaar wachten...
nee dat weten ze niet, zij zeggen dat het gewoon dikke vette pech is. Nou dat zullen we dan maar geloven nou? Beetje vertrouwen in de dokter is wel gewenst.
Even een ego-vraagje. Hebben degene die met zwangerschapsverlof zijn gegaan getrakteerd op hun 'laatste' werkdag? Ben in dubio of ik dat wil gaan doen. Ga sowieso in m'n verlof met de kleine en beschuit met muisjes langs. Maar dat duurt dus nog ff. Was ik ff benieuwd naar.
Ik heb dat niet gedaan kiyeko. Werk wel met een kleine groep maar de colkegas doen iets voor de zwangere hihi
Goedemorgen @panter vind het zo niet leuk voor je! Ik gun jouw heel graag een beebje Heb jij al een laparascopie en hys gehad? Maybe dat ze dan oorzaak kunnen vinden. @kipjes hopelijk snel naar huis naar je mannetje. @juna lekker gepoetst lees ik @all gister samen stad in geweest en heerlijk uit eten geweest.zit dr nog vol van hihi. Heerlijk 3 gangenmenu en heb wijn op,had ik f zin in,drink anders eigenlijk nooit en carpaccio mmmmmm Vandaag gaan we naar schoonmoeders frietjes eten en morgen krijgt ze haar Operatie...en.mn man is morgen jarig!we gaan als verrassing over tijdje naar guido weijers try out oudejaarsconference. Fijne week alvast,liefs annaatje
Oh ja mn navel ziet er goed uit.nog wat korstjes en sneetje Zie je nog maar geneest echt goed! Ga vd week weer fitnessen,zo'n zin in!
Panter, dikke knuffel! Kan me voorstellen dat je er schijtziek van wordt! Annaatje, fijn dat navel goed geweest, sterkte morgen voor schoonmoeder en alvast gefeliciteerd met je mannetje! Kiyeko, ik heb niet getrakteerd, ben wel in mijn verlof langs geweest. Kipjes, hoop dat je snel naar je man mag, fijn dat bloeddruk beter was! Bailey, fijn dat alles goed gaat met je klein mannetje! Knap snel op van de blaasontsteking en de bevalling! Juffie, fijn dat je weer uit zkh bent! Voor maagzuur kun je kijken voor Gaviscon, Antagel, Rennies, maar ook iets als omeprazol/losec. Hoop dat je er snel minder last van hebt!
Girl, wat gaat je meisje al snel! Nu al kruipen! Lijkt net gisteren dat ze geboren werd.. Maar onvoorstelbaar, ons meisje is vandaag ook al 3 maanden!
Annaatje dat klinkt heerlijk wat je allemaal op hebt hihih. Lekker genieten dat verdien je. Voor je het weet is het nov sterkte morgen voor je schoonmoeder. Monatoetje 3 maandjes alweer. Waar blijft de tijd?? @ all gisteren tijdens ut eten zegt Junaman ineens doe he ogen eens dicht. Kwam ie aan zetten met een michaelkors tas aaaaaaaaahhhhhhh!!!!!!! Een hele mooue vind iknzelf hihih maar vond het ook zo lief lekker zitten janken. Daarna nog barbies baby gekeken zegt ie oooo ik denk ook dat ik ut moeilijk krijg wil je feen pyn zien hebben aaaaahhh en weer janken haha