mona ja het gaat hard he.. jullie meisje al 3 maanden!! het wordt steeds leuker!! juna wat lief!!! panter dikke knuffel!! kipjes hoe gaat het met jou?? juffie hoe is het met jou nu?? de rest dikke knuffel!!
@ ego medicijnen werken en bloeddruk is stabiel 130/85 dus ik ben heerlijk onderweg naar huis. nog nooit zo blij geweest !! Lekker in mijn rigen bedje bij mijn man heb hem zo gemist !! Pff nog wel elke dag controle en ctg.
Kipjes: wat fijn lekker weer naar huis. Hier gaat het wel ok, heb vooral 's morgens veel harde buiken, rest van de dag valt het wel mee.... Ze hebben me wel onzeker gemaakt in het zkh nu let ik er de hele dag op, en krijg je ze nog vaker denk ik.... Voor mijn gevoel heb ik dat altijd al zo gehad, en is ook en is ook familiekwaaltje mijn beide nichtjes, mijn moeder en ik nu hebben het allemaal gehad. Bmh was gisteren zelfs nog wat langer dan 3cm dus ik denk dat het wel meevalt....al ben ik nu wel steeds weer onzeker en denk im steeds als ik maar geen harde buiken krijg, constant aan mijn buik voelen pfff... En ik was juist begonne met genieten...
kipjes gelukkig mag je lekker naar huis!! kun je lekker in je eigen bedje slapen juna rustig aan doen!! niet te veel aan denken.. (is makkelijker gezegt dan gedaan)
Annaatje, ik heb hystero & laparo gehad in januari dit jaar. Alles was goed in mn buik en eileiders doorgankelijk. Kipjes, wat fijn dat je naar huis mag!!!!
Net weer terug geweest naar zkh hele dag menstruatiegevoel en harde buiken, ctg laat zien dat het wat onrustig is, nogmaals naar blaasontsteking gekeken was het niet, bmh 3,97cm ook goed mooi lang zei ze. Gisteren nergens last van gehad, vandaag weer wel. Niemand kan me zeggen waar het vandaan komt?? Heel vreemd.... Nu weer thuis op de bank en dan komen ze evengoed.... Snap er niks meer van....
Juffie, maakt onzeker hè.... Doe maar rustig aan! Hoop dat ze nog ontdekken waar het door komt! Knuffel!
Juffie neem je rust, hebben ze urine ook al op kweek gezet of doen ze alleen een stripje er in? Anders zou ik dat in zh bespreekbaar maken.. een bacterie kan harde buiken veroorzaken en sommige bacteriën kunnen zelfs schadelijk zijn voor beeb bij bevalling en dan moet je ab hebben
Goodmorning Lady's!!! Heb zo'n leuk weekend gehad!! Zaterdag naar de pedicure, een uur lang . HEERLIJK!! Schubben, massage, velletjes weghalen en een kilo eelt per voet en mooi gelakt. Gezellig samen met m'n beste din . Daarna verjaardag. Zondag naar strandtent Timboektoe @ Wijk aan Zee. Zo knus met m'n man! Geniet zo van hoe gelukkig nu zijn! Zo'n verschil met een jaar terug...praten we veel over. Ben zo dankbaar!! Kipjes, wat heerlijk dat je naar huis mocht! Lekker geslapen meis?? Juffie, wat een stress hè meis! Had precies hetzelfde hoor met 25wk. Elke groeispurt heb ik harde buiken. Dat herken ik nu. Maar vanaf 30wk kon ik pas weer iets meer genieten, want dan levensvatbaar enzo. Die stress is k*t!! Ricmar, hoest nu met jou?? Monatoetje, alles goed met jou en Sjors? Wordt wel tijd voor een nieuwe foto van Sjors vind ik . DA, wijffie hoest met jou? Wanneer heb je weer een echo? Dreamer, wanneer jij weer een echo?? Dikke knuf meis!! Juna, Kiyeko, Bobje, waar zijn jullie??? . Gaat alles goed?? De rest, dikke knuffel!!