geen enkele zaadcel gevonden

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by juf80, Sep 9, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. juf80

juf80 Lid

Nov 8, 2009
    65
    1
    8
    juf
    zeeland
    Hallo lieve dames,

Ik heb vandaag te horen gekregen van de huisarts dat in het sperma van mijn man geen enkele zaadcel te vinden is.
    Onze wereld stortte even in, maar we hebben nu een verwijzing voor het univisitair ziekenhuis in Antwerpen.
    Wie kan mij vertellen wat ons te wachten staat? Zijn er überhaupt mogelijkheden?
    Ik zag dat er al een topic deel 3 was over geen enkel zaadcel gevonden, maar dat was zo'n groot topic en ik kon er zo op het eerste gezicht niet direct vinden wat ik zocht. Vandaar hier mijn noodkreet.

Ik reageer nog heel impulsief, het nieuws heeft ons nog maar net overvallen, maar wil zo graag meer informatie...

Alvast bedankt voor je reactie!

2. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Weet niet goed wat ik moet zeggen, kan me voor stellen dat jullie even in storten .
    Je hebt al in deel 3 geen zaad sel gevonden gelezen zie ik.
    Maar meis daar schrijven alle meiden die dit mee maken.
    En jou zeker wel kunnen helpen.
    Geen enkele zaadcel gevonden Deel 3! ‎
    Kan je alleen maar een knuf geven en meer helaas niet.

3. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

Dec 25, 2008
    5,486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Wat een nieuws zeg...kan me voorstellen dat het jullie overvalt.

Ik heb geen ervaring, maar wil jullie een dikke knuffel geven en veel sterkte wensen. Volgens mij loopt 'ons wondertje' ook in België, misschien kan je haar eens opzoeken. Zij schrijft ook in dat topic, Ze zullen je zeker willen helpen daar!

Liefs

4. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

Aug 20, 2011
    4,507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Lieve juf, ik stuur je straks een pb. Ben nu niet thuis. Maar mijn man en ik hebben vorig jaar hetzelfde meegemaakt. Dat je nu het gevoel hebt van ongeloof en onmacht en heel veel verdriet ken ik!! Ik schrijf bij geen enkele zaadcel gevonden deel 3, heb heel veel steun aan de dames die daar schrijven. Je bent van harte welkom daar ;).

5. nana1980

nana1980 Fanatiek lid

Aug 27, 2010
    1,044
    1
    0
    NULL
    NULL
    hier ook een lotgenoot.....weet precies hoe het voelt; KL*TE......als je vragen heb, stuur me dan een pb!

sterkte!

6. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

Jan 21, 2010
    2,318
    0
    0
    meid het is zwaar klote als je dit krijgt te horen. dikke knuffel!!!
    maar kom gezellig kletsen bij het 3de deel daar zit ik met nog veel meer meiden die allemaal ongeveer hetzelfde meemaken en waar je veel info weg kunt halen.

Share This Page