geen enkele zaadcel gevonden!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Lotje2, 2 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    helaas zit het nu ook allemaal niet mee.
    ik heb momenteel heeeeeel slecht/ geen contact met mijn ouders.
    na de vakantie stuurde ze me als het ware een jaloers mailtje dat ik niet genoeg tijd voor haar had.
    terwijl ik ook 5 dagen werk enz.
    ik zit dus nu ook nog ff niet lekker in mijn vel.
    ik weet dat het offtopic is sorry.
    maar het draagt natuurlijk nergens goed aan bij.
    heb me ook uit eigen wil bekeerd momenteel, en voelde me heel goed.
    maar als ze dat ook nog eens wisten dat flipten ze helemaal.
    mis turkije toch zo had ik nooit verwacht:(

2. mari

mari Fanatiek lid

9 jun 2007
    1.078
    0
    0
    noord-holland
    lotje2: wat fijn dat jullie daar al zo snel terecht kunnen. ik hoop dat het snel raak is voor jullie.

Lana: ik hoop dat het voor jullie ook snel beter gaat. vervelend dat het contact met je ouders zo slecht is. zeker nu jullie in een moeilijke situatie zitten. mag ik vragen waarvan je je hebt bekeerd?
    ik hoop dat je er wel over kan praten met je partner.
    veel sterkte!

3. mari

mari Fanatiek lid

9 jun 2007
    1.078
    0
    0
    noord-holland
    pfff....maandag is het zover, dan gaan we naar a'dam. ik ben benieuwd.
    ik laat het jullie weten hoe het gegaan is

4. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    ik heb me van het rooms kahtoliek naar het islamitisch geloof bekeerd.
    veeeeeeel succes maandag!

5. Lotje2

Lotje2 Actief lid

28 feb 2008
    362
    0
    0
    Lana, weten je ouders dat je KID gaat doen of niet? echt heel erg jammer joh dat het contact slecht is met je ouders. Is dat iets van de laatste tijd?

Mari, spannend maandag! Heb je trouwens al gedacht aan belgie of Duitsland voor TESE. Ze zijn daar verder met TESE/PESA dan in Nederland.

Ik heb een dezer dagen mijn ovulatie. Ik heb folikelmetingen gehad in Nederland en mijn eitje is vandaag 17 mm. Ik hoop dat hij wacht met springen tot na het weekend. Ik kan in het weekend namelijk niet terecht in de kliniek. Ik hoop uberhaupt dat alles rond is nu. Ik heb nog geen concrete toezeggingen gehad dat we deze cyclus konden beginnen. Heel irritant allemaal.

6. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    lotje2 nee meis dat weten ze niet.
    anders kreeg ik weer duizenden vragen en daar had ik ook geen zin in.
    de situatie is al bij al mijn relaties geweest dus tja deze kon helaas niet uitblijven wat moeten we heh.

wat spannend voor je meid hoop dat je snel voor de eerste kid kunt gaan

7. sabrine

sabrine Actief lid

11 jun 2007
    362
    0
    0
    Hoofddorp
    Na een tijdje weg geweest te zijn ..(even een pauze) ben ik er ook weer om jullie te volgen en jullie op de hoogte te houden over onze molen..

Liefs sabrine

8. mari

mari Fanatiek lid

9 jun 2007
    1.078
    0
    0
    noord-holland
    18 augustus zijn we naar a'dam geweest.
    we werden het hemd vh lijf gevraagd.

erna moesten we een afspraak maken met de verpleegkundige.
    ze willen dit ik nog 1 keer bloed laat prikken op de 3e dag van me cyclus voor bepaling van hormonen en bloedgroep. mijn man moet ook bloedprikken voor hormonen en 2 keer zijn zaad inleveren tussen de eerste en 2e keer moet 2 weken tussen zitten.
    dan moeten we eind oktober weer terug komen om alle uitslagen te bespreken.

9. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    lotje, heb je al een positieve test gehad, ben erg benieuwd, hoop voor je dat deze cyclus mee kan doen.

10. mari

mari Fanatiek lid

9 jun 2007
    1.078
    0
    0
    noord-holland
    lotje2 ik ben ook erg benieuwd hoe het nu met jullie is.
    en lana hoe gaat het nu met jullie?

11. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    lotje, ben erg benieuwd hoe het nu met je gaat.
    laat je snel iets van je horen?

12. Lotje2

Lotje2 Actief lid

28 feb 2008
    362
    0
    0
    Meiden, lief dat jullie zo meeleven.

Ik had die zondag een positieve test. De maandag daarop (inmiddels een week geleden) gebeld met duitsland en we konden meteen komen voor de insiminaties. Op weg daar heen was alles goed, alleen in de wachtkamer kreeg ik omdat het voor ons volledig anoniem is ineens zo verschrikkelijk mijn twijfels (ik moest echt mijn best doen om daar niet te huilen). Samen met mijn vriend heel sterk overwogen om het niet door te zetten maar omdat we vonden dat we het niet konden maken om zomaar rechtsomkeerd te gaan toch maar gewacht tot we binnengeroepen werden door de arts. Ook daar (rondom de insiminatiestoel) onze twijfels geuit aan de arts. Aan de arts o.a. gevraagd of ze wel een goede match hebben gemaakt en of de donor wel minimaal donker haar heeft (mijn vriend heeft heel donker haar namelijk) maar de arts kon nergens antwoord op geven omdat hij de matching zelf nooit doet maar door een of andere laboratorium muts wordt gedaan. Dat vind ik heel erg, maar goed.
    Daar flink zitten twijfelen dus, maar omdat we al zovergekomen waren (en ik echt niet meer kan wachten!) het toch maar laten gebeuren.

Eenmaal thuis kwamen de tranen. Zooo erg. Ik wil niets liever dan zwanger worden, maar toch ben ik er verschrikkelijk bang en verdrietig onder.
    Maar goed het is gebeurd en nu is het afwachten. Ik zit nu dus (voor het eerst echt!) in de wachtweken. Volgende week maandag is denk ik mijn NOD. Heel spannend!

Lisa, spannend joh. Het komt nu ook voor jou wel heel dichtbij! Succes donderdag!

Mari, ook voor jullie spannend! Waren deze onderzoeken nog niet eerder gedaan bij jullie? Of wil dit ziekenhuis gewoon zelf ook testen.
    Je zou ook duitsland kunnen overwegen, daar gaat alles razend snel. Ik weet zeker dat jullie daar (met de uitslagen uit NL) heel gauw terecht zouden kunnen voor een TEZE. De arts in duitsland zei ons ook dat ze in duitsland veel meer kans maken iets te vinden met zo'n operatie dan in NL omdat de technieken daar beter zijn. Het enige nadeel is alleen dat je een operatie daar vermoedelijk niet vergoed krijgt. (Al vallen de kosten voor die operatie wel mee hoor geloof ik.) Als je meer info wilt over die kliniek laat maar weten.

13. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    lieve lotje,
    ik kan me heel goed voorstellen dat het een heel erg dubbel en gemegd gevoel brengt.
    zo lang naar toe geleefd en dan is het moment daar, je wordt met je neus op de feiten gedrukt bij de inseminatie (donorzaad).
    laat je tranen lekker gaan, ik hoop dat er voor jou en je vriend een hele mooie zwangerschap uit voort komt. heel veel succes met deze wachtweken meid!
    knuffel

14. mari

mari Fanatiek lid

9 jun 2007
    1.078
    0
    0
    noord-holland
    lotje: wat een moeilijke situatie. eerst lijkt het allemaal zover weg en dan komt het zo dichtbij. kan me goed voorstellen dat je twijvelde, jammer dat die arts niet wist waar ze op geselecteerd hebben.
    heel veel sterkte met de wachtweken. ik hoop ondanks dit alles dat je straks een positieve test in handen hebt.

bij ons worden de onderzoeken nog een keer gedaan omdat ze zeggen dat elk zh weer ander apperatuur heeft. en andere technieken.
    wij weten toch wel dat er geen zaadjes zijn. is zo vaak onderzocht, maar toch willen ze het nog een keer doen.
    staat die kliniek zo goed aan geschreven? ik geloof dat ze in nijmegen ook goed zijn daarmee. maar wij zijn doorverwezen naar a'dam.

15. Kissiefur

Kissiefur Lid

24 jun 2008
    5
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Midden Nederland
    Ik heb misschien nog hoop voor je Mari!

Mijn mannetje heeft 4 testen gedaan. Allemaal negatief, geen zaadcellen gevonden. Ook wij waren er erg van slag van. Totdat een collega mij op een magnetiseur wees. Wij zijn er bij één geweest en die heeft mijn man behandeld. Je gelooft het of niet, maar sindsdien is er een heleboel veranderd. De magnetiseur kan helaas niet iedereen helpen, maar wij hebben het idee dat het wel heeft geholpen. Ik ben nog niet zwanger, dat nog niet. Maar we zijn er ook nog maar 1 maand geleden geweest. Volgende week vrijdag moeten we naar het ziekenhuis. Als het kan ga ik vragen of een zaadtest uitgevoerd kan worden en dan ben ik héél benieuwd naar de uitkomst....

Er zijn een aantal magnetiseurs in Nederland en wie niet waagd wie niet wint! Ik denk wel dat je er open voor moet staan en er zonder hoop héén moet gaan, dan valt het altijd mee, als het jullie wel helpt!

Liefs kissiefur

16. Lotje2

Lotje2 Actief lid

28 feb 2008
    362
    0
    0
    Mari,
    ik geloof echt dat ze in Duitsland en Belgie verder zijn dan in Nederland met TESE. Tot voor kort was het in Nederland nog verboden. Ze zijn er in Duitsland en Belgie gewoon al veel langer mee bezig en hebben er daardoor meer ervaring in. Verder vertelde de arts in duitsland mij dus dat hun technieken beter zijn.
    Maar vraag het anders gewoon even in Nederland. Ik kan vermoed dat ze wel eerlijk antwoord zullen geven.

Kissiefur,
    wat een apart verhaal joh! Wat is er sindsdien dan bij jullie/ je man veranderd? En ik ben inderdaad ook heeel erg benieuwd naar jullie volgende zaaduitslag.

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

Lotje,
    Begrijpelijk zeg...wat je allemaal verteld. Dat bewijst maar weer dat het niet niks is zeg, KID.
    Ik hoop dat jullie na de positieve test (we blijven wel optimistisch) kunnen genieten van het wondertje wat eraan gaat komen.
    Hopenlijk groeien jullie er zo naartoe dat de KID niet meer zo op de voorgrond zal zijn.

Dit wens ik natuurlijk iedereen toe!

Elmo

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    lotje kan me voorstellen dat het een heel dubbel gevoel is.
    ik duim voor je dat de test snel positief is en dat je je dan heeeeel erg blij zult voelen.
    mari opnieuw alle onderzoeken dat is minder:(
    xxx

19. mari

mari Fanatiek lid

9 jun 2007
    1.078
    0
    0
    noord-holland
    kissiefur: ik ben benieuwd of dat werkt.
    ik zal in iedergeval 31 okt vragen hoe het zit met de behandelingen in het buitenland.

hoe is het verder met iedereen?
    hier gaat het wel, ondertussen zijn we wel moe van al die onderzoeken.

20. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    lotje, hoe is tie.
    jij mocht vandaag toch testen?
    ik hoop dat je met goed nieuws komt meid.

Deel Deze Pagina