geen enkele zaadcel gevonden!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Lotje2, 2 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    dikke knuffel dreamer,
    ik ben al heel erg blij voor je dat de afspraak toch al vervroegd is.
    Maar snap precies wat je bedoelt.
    Hier gaat dat precies hetzelfde.

visje ik wens je nog veel geduld en succes tot de uitslag nu.

2. visje2007

visje2007 Bekend lid

19 jan 2009
    702
    1
    0
    Haiii.. ben ik even weer..

Dreamer; nee de inwendige echo is nu voor mijn mannetje bedoeld. Ik heb al een inwendige gehad, en dat was in 1e instantie allemaal goed.
    Maar omdat er nu geen zaad is gevonden gaan ze ook nog inwendig kijken naar prostaat en zaadblaasjes... Arm mannetje van me... hij ziet er erg tegenop. We houden ons maar voor dat het voor een goed doel is maar toch is het inderdaad niet eerlijk dat een ander het 'zomaar' voor elkaar heeft en wij niet...
    Ik herken je gevoel maar al te goed..die verdrietige momenten heb ik ook! Iedereen- en juist in je nabije omgeving- wordt zwanger en zijn van plan.. Zo is mijn collegaatje alweer zwanger en dat na 1 keer ongie te zijn geweest! Zij wist al van mij en maakten toen nog grapjes; straks zijn we samen zwanger etc etc.. Nou en dan heb je dit!
    Helemaal niet samen zwanger! Eerst maar hopen of we uberhaupt zwanger kunnen worden!
    Als je je ei kwijt wilt kun je me altijd een pb sturen hoor..klets maar lekker van je af; dat doe ik ook.. en het helpt enorm!
    Dikke knuffel voor je!

Lana; dank je wel! Ik houd jullie op de hoogte..
    ohhhh ik kan niet wachten tot ik weet waar we aan toe zijn, dit onzekere maakt me af en toe helemaal gek!

liefs mij.

3. Sieb

Sieb Actief lid

1 aug 2008
    127
    0
    0
    Woonbegeleidster
    Oss
    Ik herken het helemaal. Allemaal mensen die heerlijk zitten te vertellen dat ze maar 2 maanden hebben geprobeerd en toen zwanger. Zit ik daar, kan nog net mijn tranen inhouden. Ik vin dook echt dat wij aan de beurt zijn. Maar ach onze tijd lieve dames komt echt hoe dan ook!

Mijn cyclussen kunnen niet op de dag af gepland worden dus de gyn van Geertgen stelde voor om 1 keer tijdens mijn gewone cyclus IUI uit tevoeren en daarna direct over te stappen naar hormonen. Ik heb toen zelf gevraagd of ik niet direct aan de hormonen mocht. Ik had het gevoel dat als ik tussen cyclus dag 10 en 20 alke dag naar Geertgen moest rijden, ovulatietesten moest doen zoveel stress op zou leveren dat ik liever direct aan de hormonen wilde. De gyn liet mij de keus en begreep mij helemaal. Echt heel fijn. Dus dames aan deze kant van de computer eindelijk actie over ongeveer 1 a 2 weken! Vin dhet heel spannend maar ben ook ontzettend opgewonden. Hopelijk gaat het allemaal vrij snel en moeten we niet weer heel veel teleurstellingen verwerken!

Liefs van Siebie

4. Lotje2

Lotje2 Actief lid

28 feb 2008
    362
    0
    0
    Meiden, ik heb ongelofelijk nieuws!
    Gisteren heb ik nog heel erg zitten huilen omdat ik er stellig van overtuigd was dat het niet gelukt was. Vandaag zou ik lekker met mijn moeder gaan winkelen voor de afleiding.
    Vanochtend een test gedaan om af te zijn van alle valse hoop en hij was gewoon POSITIEF !

nog een gedaan en ook positief! echt niet normaal kan het nog steeds niet geloven.
    normaal test ik altijd als mijn mannetje er bij is maar vanochtend niet omdat ik toch zeker wist dat het niet raak was.
    hij komt zo thuis en ik kan niet wachten om het hem te vertellen!
    ik heb een slappetje gekocht met daarop "ik love papa" en heb het heel onopvallend laten inpakken. Ik ben zo benieuwd naar zijn reactie! :) :)

5. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    goh meis van harte gefeliciteerd,
    eindelijk is het dan zover!
    ga je lekker melden bij ik ben zwanger.
    en maak een prachtige banner aan.
    Hoe heeft je vriend trouwens gereageerd?
    liefs lana

6. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Whaaaaaa gefeliciteeeeeeeerd :D
    Wat gaaf zeg :D
    Dus de 7e ronde heeft geluk gebracht?
    En 7 staat ook voor geluk, kan het toevalliger?!

Meis, maak als de wiedeweerga een mooie zwanger banner aan :D
    Hoe reageerde je vriend idd?

Whaaaa echt super zeg :D
    En oh oh oh wat zijn wij nu met zn allen jaloers :)

7. mari

mari Fanatiek lid

9 jun 2007
    1.078
    0
    0
    noord-holland
    lotje, gefeliciteerd!

mijn man wordt 17 april geopereerd voor tese.

8. jeanne

jeanne Lid

14 mrt 2009
    30
    0
    0
    hoi dames, ik weet hier helaas ook alles van. wij hadden ook geen zaadcellen. wij zijn nu een jaar verder en hebben besloten om geen tese te doen omdat wij maar 1 poging zouden hebben en deze kans had maar 1% van slagen. we hebben deze week de 2de poging kid gehad. nu dus maar afwchten.....

liefs

9. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ohhhh Mari wat fijn dat jullie nu een datum hebben zeg! :D
    Spannenddddddd.
    Ik ga met je mee aftellen meis :D
    En keihard duimen dat er zaadjes gevonden worden bij de TESE!
    En dat de overige uitslagen goed zijn.
    Spannende tijd meis :D

@Jeanne: welkom hier!
    Bij welk ziekenhuis/kliniek zijn jullie bezig met kid?
    Of doen jullie het via zelfinseminatie?
    Wij hebben ook besloten om de tese af te zeggen en voor kid te kiezen.
    Alleen is het voor ons pas kortgeleden dat we dat besloten hebben (maandje)
    Wij wachten nu op goedkeuring bij het MCK en hopen dan in november aan de slag te kunnen.
    We hebben een apart topic over KID.
    Ik zal het zo even omhoog schoppen, misschien kan je je daar ook bij aansluiten?

@Lotje: geloof je het al meis? :D
    Mamma Lotje, hoe klinkt dat?
    Super he :D

10. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    lotje meid wat een geweldig nieuws.
    GEFELICITEERD!
    nu kun je lekker gaan genieten, meis het is je zo gegund.

liefs lisa.

11. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    hoi meiden,

ik heb een druk weekje achter de rug. Dacht weer eens te lezen hoe het hier allemaal gaat, zie ik gewoon dat Lotje zwanger is!

Wow, super! Van harte gefeliciteerd meid! :D
    Dat is pas echt goed nieuws! Ik hoop echt voor je dat vanaf nu alles goed gaat en je over 8 maanden een gezonde baby in je armen hebt!

Mari,
    fijn dat jullie nu een datum hebben voor de tese. Waar worden jullie geholpen, nijmegen, amsterdam of belgië? Ben erg benieuwd naar je ervaringen en ik hoop voor je dat ze veel zaadjes kunnen vinden!

Sieb,
    wat fijn dat je gyn je de keus heeft gelaten om gelijk met hormonen te starten. Kan het me helemaal voorstellen dat je het niet ziet zitten om zo in onzekerheid te zitten. Ik help je hopen dat het allemaal vrij snel gaat!

Dreamer:
    af en toe klagen mag best hoor! Ik denk dat je verhaal voor iedereen hier super herkenbaar is. dikke knuffel voor je!

visje... dat wachten ook steeds he! Over 2 weken de uitslag, dan hebben wij onze eerste afspraak in het ziekenhuis. Kunnen we samen zenuwachtig zijn!

liefs, star

12. Lotje2

Lotje2 Actief lid

28 feb 2008
    362
    0
    0
    Ik kan het nog steeds nauwelijks geloven. Toen ik vannacht wakker werd rende ik meteen naar de wc om te kijken of het nog echt waar was, maar ja.. gelukkig nog steeds niet ongi.

Mijn mannetje wist het blijkbaar al omdat ik hem zo vrolijk had opgebeld :( Blijkbaar had hij het daardoor meteen door omdat ik volgens hem maar om 1 ding zo vrolijk kon zijn.
    Hij reageerde niet zo enthausiast als ik had gehoopt, maar ja, zo is hij nu eenmaal.

Vind het trouwens wel een beetje een dubbel gevoel hebben hoor om hierover te schrijven aan jullie. Want ik weet hoe ontzettend graag jullie die ook willen.
    Ik hoop echt dat jullie dit nieuws ook zsm mogelijk mogen meemaken!
    Houd moed!

liefs lot

13. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    nou meis babbel lekker hoor.
    we komen je hopenlijk allemaal snel na.
    Maar je hebt het zeker verdient!

Jammer dat hij niet zooooooo enthousiast was, maar je zegt zelf hij is niet altijd even enthousiast.
    Dat zegt misschien al veel.
    :)
    geniet lekker
    en maak die banner aan!:D

14. Lotje2

Lotje2 Actief lid

28 feb 2008
    362
    0
    0
    Lana, dank je wel! en voor je pb-tje.

Ik denk dat ik die banner idd ga aanmaken, al twijfel ik om nog tot morgen te wachten. morgen ga ik voor de zekerheid nog een keertje testen. Het is nu nog zo onwerkelijk.

15. jeanne

jeanne Lid

14 mrt 2009
    30
    0
    0
    wij zijn nu een klein jaartje bezig sinds dat we het te horen kregen.
    wij zijn nu bezig bij barendrecht, deze kliniek is volgens mij de enigste die nog anoniem donor zaad op voorraad heeft. hier was ook geen wachttijd. hier hebben we nu 2 pogingen gehad. het inbrengen laten wij thuis doen door de huisarts.
    we hebben ons ook laten inschrijven bij leiderdorp hier is de wachttijd 8 a 9 maanden. 26 maart krijgen we te horen hoelang het nog duurd. we hebben ons hier ingeschreven omdat hier de kosten iets gunstiger is en ze doen het met iui zodat de slagingskans groter is.

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    graag gedaan lotje.
    we vroegen het ons allemaal zo af.
    schijnbaar heeft het toch een heel klein beetje geholpen dan de afleiding?
    xxx

17. visje2007

visje2007 Bekend lid

19 jan 2009
    702
    1
    0
    Haaii allemaal,
    ik ben ook even drukdrukdruk geweest laatste dagen en ga onze verhalen maar eens weer lezen ;)

Jeeee... wat een kippevel bij het verhaal van Lotje!
    Gefeliciteerd meis, en geniet er van! Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn.. en schroom je niet om met ons je gevoel te delen, ik ben wel nieuwsgierig naar je verloop van je zwangerschap hoor! Knuffel voor jullie ;)

En Mari; succes met jullie operatie! Mijn mannetje krijgt hopelijk ook uitslag dat er wel ergens zaadjes zitten... Sterkte jullie!

En Jeanne; welkom en heel veel sterkte met jullie onderzoekjes..

We houden elkaar op de hoogte en vind vooral steun hier..
    Vind ik ook....

Dikke knuffel voor jullie allemaal..!

ps.. hoe maak je die tekstjes onderaan je berichtje? en die banners... hmmm ik krijg het niet voor elkaar :( haha.. blond?

18. Lotje2

Lotje2 Actief lid

28 feb 2008
    362
    0
    0
    Meiden hoe gaat het hier?

Sieb, jij gaat binnekort starten met de insiminaties! wat ontzettend spannend! Zijn je cyclussen erg onregelmatig dat je clomid gaat slikken?
    Ik heb dat ook gehad, maar bij mij kwamen die onregelmatige cyclussen echt door de stess.
    Sieb en Jeanne, jullie dus allebei begonnen. Hoop echt zo dat jullie me binnenkort volgen met een positieve test. Zou zo leuk zijn!

Ik vind het nog steeds heel erg onwerkelijk! Ik heb ook eigenlijk geen symptomen, alleen gisterenochtend even zo misselijk dat ik bijna moest overgeven :) Was daar zo blij om.
    Vanochtend weer een test gedaan om te controleren of het hcg gehalte gestegen was, maar de streep was gelukkig heel duidelijk! Vind het zo spannend!

19. maartje1

maartje1 Lid

22 jan 2009
    10
    0
    0
    Hoi allemaal

Ja het is een tijdje geleden maar ik moest even een beetje afstand nemen. Mijn vriend en ik zijn begin van deze maand in nijmegen geweest voor een tese behandeling en je gaat het niet geloven maar wij hebben vier rietjes vol met zaadjes in de vriezer liggen. Mijn hemel wat spannend is zoiets zeg. Mijn vriend is en blijft stoer maar ik niet ik was echt een nerveus wrak. Maarja alle spanning is het waard geweest en nu aan de slag met icsi. Ik ben zo blij dat we verder kunnen :)

Voor lotje van harte gefeliciteerd, geweldig nieuws.

Ik ben nog niet helemaal weer bijgelezen maar dat komt wel weer ik houd jullie op de hoogte en sterkte met alles.

liefs maartje

20. star81

star81 Actief lid

14 sep 2008
    418
    0
    0
    Maartje, dat is super goed nieuws zeg!
    Ben heel blij voor jullie dat er zoveel zaadjes gevonden zijn :D
    Kan me wel heel goed voorstellen dat je zo nerveus was hoor! Gelukkig zijn alle spanningen niet voor niets geweest. Wanneer start je met de icsi?
    liefs, star

Deel Deze Pagina