*snel na het eten weer de laptop aangezet* Meis, ik hoop dat jullie met een supergevoel het weekend in kunnen!
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ze hebben zaadcellen gevonden!!!!!!!!! OOh wat geweldig. ja sorry meis ik moest het kwijt!!! van harte gefeliciteerd meis!!!!!!
hallo meiden, wat lief dat jullie zo meeleven... kan ik van mijn vriendin niet zeggen, ze heeft helemaal niks van zich laten horen. geen sms, e-mail berichtje niks en ik heb al weinig vriendinnen... maar de operatie is goed gegaan. om 8.00 geopereerd...duurde iets langer omdat ze ook nog wat kalk zagen zitten en de cellen die er zijn gevonden zijn naar de patholoog gestuurd. ( die waarvan ze dachten dat het kwaadaardige cellen waren) dus dat is nog afwachten.. maar ze hebben wel bruikbaar zaad gevonden! hij zei 4 strootjes...maar we waren zo onderste boven dat we waren vergeten te vragen wat nou strootjes zijn. hij heeft nog wel wat pijn, maar heeft gelukkig pijnmedicatie mee gekregen. 7 mei moeten we terug komen om alles te bespreken. lieve meiden heel erg bedankt voor jullie steun! ik zal ook zeker jullie verhaal blijven volgen en contact houden
nou wat een stoute vriendin! noemt zich dat nu vriendin echt word er niet goed van. Maar genieten jullie nu maar lekker van het goede nieuws . 4 rietjes is al behoorlijk wat hoor. toevallig ook iets van de johnson score gehoord Wens hem veel beterschap. heerlijk wat een lekker nieuws hihihi
Wat suuuuuuper meis En ze gebruiken meestal een strootje per keer. Dus je hebt minimaal 4 ICSI kansen! Ik ben echt superblij voor je meis Ohh wat een opluchting zeg! Nou, zorg maar goed voor je mannetje. Hij zal wel trots zijn Veel beterschap voor hem! En nou ga ik duimen dat jullie snel op kunnen voor de ICSI
bedankt voor jullie steun! nog steeds niks van me vriendin gehoord. ik heb maar een mailtje gestuurd dat ik toch wel wat teleurgesteld ben. ik vraag altijd hoe het met haar is... ik ben zelfs toen zij moest bevallen midden in de nacht bij de bevalling geweest, terwijl ik om 7.00 weer moest werken en we zelf al in de mmm zaten. hij heeft niks gezegd over een johnsons score. hij had niet veel tijd want hij liep al achter op schema, maar hij wilde ons toch het goede nieuws vertellen en meteen een nieuwe afspraak maken. ik zal ook nog even langsgaan bij jullie kid topic, ben heel benieuwd hoe het allemaal gaat.
nou vind dat echt niet netjes hoor van je vriendin! zou me sterk afvragen welke vriendin dat wel niet is!! hier steeds meer zenuwen ook voor de 20 mei wat zal hij zeggen van de uitslagen, zal hij opnieuw een poging tese doen. misschien de grote? ik lees steeds meer verhalen waarbij de 2e tese ineens stukken beter waren. eentje de eerste keer 8 zaadcellen en de 2e tese 300!!! 8 strootjes. Nou mag me niet blij maken met een dode mus maar ja toch stiekem hihi
ik heb inmiddels wat gehoord van haar. ze vertelde dat ze ook al 2 priveberichtjes had gestuurd via hyves. maar ik heb niks ontvangen lana, ik hoop dat het positief is, ik ga voor je duimen!
Wel heel apart dat je ze allebei niet ontvangen hebt dan... Zo leer je je vrienden kennen he. Dat is ook voor ons de reden dat we het geheim houden. Al die extra teleurstellingen kan ik er echt niet bij hebben! En je zal toch altijd wel een keer teleurgesteld worden door iemand en dat doet echt zeer. Gaan jullie het gesprek bij het MCK nog door laten gaan Mari? Ik ben echt zooo blij voor jullie he Wanneer hoor je dan wanneer jullie starten met ICSI? Ook met dat gesprek? Lana, ik ben echt heel benieuwd of ze een 2e TESE gaan doen meis! Hier doen ze alleen grote TESE's juist denk om dit te voorkomen. Had je al besloten wat je met de afspraak voor KID gaat doen? Ik moet eerlijk zeggen dat ik het toch altijd even slikken vind als iemand een geslaagde TESE heeft gehad. Bij een negatieve TESE is het echt van ja, zie je, we hebben de juiste beslissing gemaakt! En bij een positieve is het toch van, hmzz, zou het echt niets voor ons zijn? Maar 2 seconde erna weet ik weer dat het echt niets voor ons is. Gelukkig voelt de weg die we nu bewandelen heel goed, al zal het altijd moeilijk blijven al je zulke dingen hoort denk. Kreeg van de week trouwens de opmerking: jij hebt brede heupen, kan je goed kinderen mee baren! Ik wist niet waar ik moest kijken of hoe ik moest reageren! Wat een opmerking ook zeg.
ik denk dat we het bij het mck afzeggen, vind het moeilijk. stel je voor als het niet gaat lukken. wat ik natuurlijk niet hoop. we krijgen nog te horen wanneer we kunnen beginnen met icsi. we moeten in iedergeval 7 mei terug komen bij de uroloog. ik wist eigenlijk niet dat er verschil was met tese. spannend lana! dreamer: gelukkig dat jullie achter jullie beslissing staan en dat het voor jullie goed voelt. dat is het belangrijkste. ik kan me voorstellen dat het moeilijk is om keuzes te maken, wij hebben er ook goed over nagedacht om het wel / niet te doen. hadden ze bij jullie eigenlijk ook een slagingspercentage doorgegeven voor tese? wat een vervelende opmerking! kan me voorstellen dat je daar ondersteboven van bent heb je verder wel mensen met wie je het erover kunt hebben?
Ik zou er nog even goed overna denken of je het wel of niet afzegt. De wachttijd is inmiddels al een jaar geworden en over een goed jaar weten jullie allang of de ICSI's aanslaan of niet. Lukt het niet (wat we natuurlijk niet hopen!) dan hoef je niet alsnog weer een jaar te wachten. Denk dat ze dit wel vaker meemaken bij het MCK. En slaat het wel goed aan (wat we keihard hopen!) dan kan je altijd het MCK afzeggen. Maar zo gaat er geen kostbare tijd verloren. In NL kennen ze geen verschil in TESE. In België doen ze grote en kleine TESE's. Wist ik eerst ook niet hoor, tot ik iemand erover hoorde die in België een TESE had gehad. Ze hebben bij ons geen percentage's gegeven, dat durfden ze niet. Maar de kans was wel erg klein ivm hoge FSH en weke ballen ofso (amazing hoe snel al die info uit je hoofd verdwijnt zeg.. ik moet werkelijk hard nadenken hoe het ook alweer zat) Nou ik was vooral geschrokken van de opmerking. Ik zag hem totaal niet aankomen. Ehh .. ik heb alleen mn man en het forum om erover te praten Nog altijd weet niemand het.
nou meis dat is echt een opmerking wat je in je gezicht slaat. Het doet idd hoe blij je ook voor iemand bent zoals mari, pijn als je denkt heh waarom bij ons nu niet. Ik kan me je gedachten voorstellen over dat je denkt hebben we nu goed besloten? HIer weten we natuurlijk toch niet of het iets word, maar ik had wel zoiets toen ik het dossier kreeg te lezen van, eigenlijk wil ik deze misschien kans niet afslaan. Ik wil je een heeeeeeeeeeele dikke knuffel geven. Hoe kan het fsh eigenlijk hoog zijn door wat komt zoiets? lief lana
Ehh daar vraag je wat Het is zondag hoor Ik weet dat de hypofyse het afgeeft om zaadjes aan te maken. Omdat dat niet lukt gaat ie steeds meer aanmaken (om toch proberen iets aan te maken) De gyn zei dat het blijkbaar al lang aan de gang was bij mn man, omdat zn FSH zo hoog was. Meer weet ik zo 123 niet meer
ze weten dus niet waardoor het komt eigenlijk. Heeft hij vroeger iets van de bof gehad of dergelijke misschien. bij mijn man waren wel alle waardes goed toen, daarom ook wel iets geschokt dat daar toch dat slechte uitkwam maar denkelijk door de bof vroeger
Nee het is hier echt onverklaarbaar onvruchtbaar. En als je zn zus dan hebt, die is echt extreem vruchtbaar. Zo oneerlijk! Mijn zusje is ook extreem vruchtbaar, dus hoop toch dat ik daar ook iets van heb...
een heeeeeele dikke knuffel meis, Ik hoop dat als jullie aan de kid mogen beginnen het direct raak is. En anders dat er een wonder gebeurd!!! xxx
ik geloof dat de fsh van mijn man ook wat verhoogd was. ik ga voor jullie duimen meiden! ik hoop dat we allemaal dit jaar zwanger worden en een gezond wondertje mogen krijgen