Meid, ik zie haast niets. Lijkt wel alsof deze test veel te weinig kleurstof heeft. Ik zou deze als ongeldig beschouwen en een nieuwe test doen. Succes!
Dit is een foutieve test. Zelfs de controlestreep wordt totaal niet correct weergegeven. Je kunt hieruit dus geen conclusies trekken. Gauw even een nieuwe test doen waarbij je duidelijk een roze controlestreep ziet verschijnen.
sorry voor je mama's die het proberen. ik hoop dat jullie gelijk hebben en dat het niet zo is, ik ga zo een nieuwe test halen.
Ondanks dat beide strepen erg licht zijn, zie ik er wel 2. Maar ik zou voor de zekerheid toch echt nogmaals testen. Gezien je reactie denk ik dat het niet gepland/gewenst is. Bekijk bijlage 503918
het is niet de bedoeling en het is absoluut ongepland maar als het er zit dan is het meer dan welkom.
Op de foto van RoGiJuli zie ik wel twee streepjes... Spannend, hopelijk kan je snel een andere test doen en heb je zekerheid
Ik zie heel duidelijk 2 streepjes.. alleen lijkt het alsof je te weinig urine hebt gebruikt. Of te snel eruit hebt gehaald.. ik zou nog een testje wagen als ik jou was..
Deze test is ongeldig maar dit neemt niet weg dat ik beide strepen zie! Wanneer test je weer? Als ik d'r strepen zo zie kan je nu ook wel testen. Denk dat die wel knalt
Ik vind het een rare test en zou deze iig als negatief beschouwen. Ik zou wel even een nieuwe test doen.