Oh ik zag net idd 2 blauwe vinkjes staan. Maar t boeit me niet zo. Andersom evengoed, als ik niet reageer heb ik even geen tijd of zin om te reageren of mn vinkjes dan blauw groen of grijs zijn maakt niet uit.
Hier Sony Xperia en heb het idd. Keek net en bij een bericht dat boven de nieuwste komt zijn ze weer allemaal gewoon grijs. Doet hij dus echt alleen bij de nieuwste. Weet nl dat doe andere berichten allemaal zijn gelezen door mijn man. Eerder kon je het idd ook zien als iemand online was of geweest. Bij de laatste optie was het zeer ws dat ze het bericht gelezen hadden. Maar ik lees ook weleens wat en reageer pas later. Je kan het ook uitzetten hè dat iemand kan zien wanneer je voor het laatst online bent geweest. Kan je wel zien als ze op dat moment online zijn zag ik van de week.
In groepsgesprekken krijg je nu ook 2 vinkjes als iedereen het gelezen heeft. Ik heb het bij het ene groepsgesprek wel en bij het andere niet.
Hier ook blauwe vinkjes, maar mij maakt het niet uit hoor. Tja, dan heb ik het gelezen, ik heb niet altijd zin om direct te reageren, boeiend.
Ik zag het gisteravond toevallig, maar had geen idee van de betekenis. Ik vond het er maar stom uitzien haha. Verder maakt het me niet uit of iemand kan zien dat ik het gelezen heb, reageer wanneer ik wil.
Ik wist al wel waar het voor was, en je ziet het pas als beide gesprekspartners de nieuwste versie hebben geloof ik.. Ach ik vind het wel handig, maar voor de rest hecht ik er weinig waarde aan.. Ik lees ook wel eens ff snel op mijn werk bijv. maar dat wil niet zeggen dat ik dan gelijk tijd heb om te reageren.. Als ik daar commentaar op zou krijgen dan ben ik daar snel klaar mee Maar geloof niet dat ik mensen ken die daar moeilijk over zouden doen
ik vind het vervelend. ik heb juist expres uitgezet dat mensen kunnen zien wanneer ik voor het laatst online ben. Heb nu dus ook gezorgd dat mn whats app niet automatisch update want wil die blauwe vinkjes eigenlijk niet! ben juist zo blij dat ze eindelijk eens zijn gestopt met dat eeuwige waarom antwoord je niet want je bent wel online geweest berichtje.
Is redelijk makkelijk te omzeilen maar kost een beetje moeite als je iemand bent die veel appt Ik heb sowieso al uit staan dat mensen kunnen zien wanneer ik online ben en als ik iemands bericht wil lezen zonder dat diegene het kan zien doe ik dus even e.e.a. via de omweg. * * * Eigenlijk is het toch wel "erg" dat zoveel mensen dus mensen in de applijst hebben staan waarbij ze geen zin hebben in een gesprek of liever niet willen dat diegene ziet dat zijn/haar bericht is gelezen
Dit ook inderdaad! Op mijn werk heb ik mijn telefoon bij mijn beeldscherm liggen. Ik kan dus wel even snel inkomende berichtjes lezen maar niet uitgebreid terug reageren. Net zoals savonds. Als ik dan met de kleine bezig ben bijvoorbeeld dan kijk ik wel even snel maar heb ik geen tijd om te reageren. Gelukkig weet iedereen in mijn omgeving ook dat ik dan gewoon later reageer zodra ik wel weer tijd heb. En ik heb überhaupt geen mensen in mijn lijst die vraagtekens of wat dan ook gaan sturen als ze na 1 uur nog geen antwoord hebben.
als ik geen tijd heb om te reageren of even geen zin dan doe ik dat niet helaas ben ik ook een persoon die daarna alles gewoon vergeet tja als mensen boos zijn dat ik niet reageer kunnen ze ook bellen.
ehm maar dit is toch al een hele tijd zo? ik sta ook altijd op niet zichtbaar bij iedereen maar dan nog kunnen ze wel zien als je het bericht hebt gelezen
Pff whatever, dan geen WhatsApp meer. Ik mis er toch niets aan en ik heb geen zin in boze en ongeduldige mensen.
Tja ik denk dan bij mijn eigen, is het geen kleine moeite als je toch de moeite neemt om het appje te lezen om dan even vlug te typen dat je later reageert omdat je aan het werk bent, als je daar geen tijd hebt kan je er ook voor kiezen om niet te lezen. Misschien denk ik te makkelijk maar ik app dan ook niet met 20 of 30 mensen op een dag. Overigens heb ik er dus wel een bloedhekel aan als ik iemand meerdere keren een enkel berichtje stuur (en dan echt niet dagelijks he) omdat ik weet dat hij/zij het moeilijk heeft en er kan niet 1 antwoord af, en dan heb ik het niet over een antwoord in de avond als ik het s ochtends gestuurd heb, dat vind ik niet erg. Dan ben ook ik gauw klaar. Ik vind het dus persoonlijk wel een goede. Weet je tenminste zeker dat het wel gelezen is.
Ik zei net nog dat ik het niet heb, maar ging even testen met manlief, en nu staan ze er toch. Maar ze staan er pas nadat hij gereageerd heeft. Zat net met iemand anders te appen, en daar komen ze niet te staan. Dus snap er nu eigenlijk nog het nut niet van Overigens heb ik er dus geen update voor hoeven te doen!
Ik heb wel af en toe dan vraag ik wat ofzo. en dan word er kort gereageerd of gelezen en verder gewoon genegeerd en als ik dan bij hun op visite gaat dan word er gedaan alsof er niks aan de hand is. snap dat dan niet helemaal. dan heb ik geen zin al meer om een berichtje te sturen. of dan stuur je hee hoe gaat het daar. en dan word er alleen terug gestuurd ja goed. en verder niks meer niet eens ja hoe is het daar ofzo.. en als ik dan bij hun op visite ben dan wilt diegene van alles aan me kwijt ???.. ik kan me er zo boos om maken.
Het laat me totaal koud. Of ik reageer; of ik reageer niet. Ik laat mij zeker niet dwingen door een paar blauwe streepjes. Ik vind het wel komisch!
ik zag het gisteren pas en vandaag me vriend. wat is het want niet bij iedereen heb ik het. alleen bij mijn vriend zijn ap niet bij me moeder of in mijn voetbalgroeps ap ofzo...