Geen excuses meer.

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by MamaNiess, Nov 5, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

Nov 14, 2012
    1,149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    ik zat nu te kijken en het blauwe is ineens weg \?...
    Nu zijn het weer grijze vinkjes

2. LA85

LA85 Fanatiek lid

Apr 25, 2013
    2,018
    1
    36
    NULL
    NULL
    Iphone 4s en ik heb ze ook, niet dat ik het verder interessant vind. Ik lees berichten wanneer ik kan/zin heb en reageer idem :D

3. MamaNiess

MamaNiess Fanatiek lid

Aug 6, 2008
    2,166
    10
    38
    Female
    Paradise.
  4. Knapie

Knapie Fanatiek lid

Nov 5, 2013
    1,524
    0
    0
    Ligt eraan of jullie allebei de nieuwe update hebben. Als je met iemand appt en 1 van de 2 heeft de nieuwe update niet dan zie je geen blauwe vinkjes.

5. Knapie

Knapie Fanatiek lid

Nov 5, 2013
    1,524
    0
    0
    Ja je denkt wel een beetje te makkelijk ja ;)

Mijn baas wordt niet goed als hij ziet dat iemand met de telefoon in zijn handen zit. We mogen hem uiteraard wel op het bureau hebben liggen (voor bijvoorbeeld een dringende oproep ofzo, zodat je wel altijd bereikbaar bent). Ik heb de telefoon bij mij beeldscherm liggen. Als ik een appje binnen krijg dan hoef ik mijn arm maar te strekken, even met mijn vinger te vegen en ik kan het zo wel lezen. Wil ik een berichtje terug typen dan moet ik de telefoon bij me pakken enz, enz.
    Ik kies er juist wel voor om het te lezen want je weet nooit wie je appt en waarom je wordt geappt. Heb een aantal zwangere vriendinnen in mijn omgeving waarvan 2 op springen staan. Ik heb vaker direct na het werk afspraken opstaan, wellicht dat iemand van hun appt om af te zeggen? Een vriendin appt me vaker met zeer prive zaken/problemen die ze dan even via de app wil doorgeven en die ik té belangrijk vindt om niet te lezen ookal kan ik niet direct reageren (dat weet ze). En zo zijn er nog wel een paar redenen waarom ik dus wel altijd even kijk waarom ik word geappt.

6. Zuidriem

Zuidriem Niet meer actief

Mij interesseert het niet zo.
    Ik app eigenlijk heel weinig. Ik spreek mn familie en vrienden liever gewoon.
    Maar volgens mij ben ik een uitstervend ras...;)

7. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,228
    7,276
    113
    Female
    Brabant
    Hier allebei de update gedaan maar ik heb geen blauwe vinkjes.

8. Flowerr

Flowerr Bekend lid

Feb 20, 2014
    670
    124
    43
    Female
    Hier zijn de blauwe vinkjes alweer verdwenen! Snap al die ophef erover niet.. Soms wil je ook gewoon niet reageren toch

9. buonanotte

buonanotte Niet meer actief

Snap die ophef ook niet zo..

Lekker boeiend of ik hem gelezen heb en lekker boeiend als ik niet reageer.

Share This Page