Vandaag gesprekje gehad over de kindjes op kdv. Je weet wel zo'n 10 minuten gesprek. Over mijn zoontje: hij is echt heel heel heel erg slim. En over mijn dochter: wat een grote knuffelkont. Ooohhhh ken je dat, dat je daar dan een potje wil staan janken alsof ze een olympische medaille hebben gewonnen? Hahaha.... of ben ik nu echt een mega softie? Groetjes
Ja, ik denk dat je een mega softie bent. Maar het is toch ook super om te horen dat het allemaal goed gaat!! En daar mag je zeker heel trots op zijn. Geniet er lekker van!!
Ja hoor je bent een softie! Het is toch hartstikke fijn om te horen Lekker een softie zijn hoor, geniet er van!
Haha herkenbaar hoor! Laatst kwam de juf van Eva speciaal naar me toe en zei, ach ze doet het zo goed! Begin van het jaar moest Eva heel erg wennen, zat in het laagste leesgroepje, moest extra oefenen, moesten er echt aan trekken. En nu zit ze dus in het beste leesgroepje en als de juf dat dan ook zo lief en vol trots zegt, dan kan ik ook wel huilen ja . Fijn om te horen toch. En de juf van Lisa laatst: het is zo'n heerlijke meid, zo lief en altijd vrolijk. En als het minder goed gaat ben ik even trots op ze hoor, maar het is toch heerlijk om complimenten over je kind te horen!
Hahaha ja als ik het zo terug lees denk ik: mijn god haha. Maar ja het zijn toch je bloedeigen wereldwonderen he. En ja idd als ze iets "minder goed" nieuws hebben ben je niet minder trots natuurlijk!! Maar dat ze gewoon de karakters van je kinderen leuk vinden, ja dan smelt ik. En jullie dus ook, gelukkig ben ik geen alien.
Ach.. Ik wist vantevoren dat er een heel goed rapport aan kwam... En toch was ik blij en vrolijk toen ik het daadwerkelijk in handen had. I'm a Softie and I love it!
Leuk he! Heel herkenbaar hahah. Ik had ook zo'n gesprek toen mijn zoontje 1 was geworden. Ook al weet ik zelf natuurlijk dat alles goed met hem gaat, was ik zo trots om te horen hoe goed hij alles doet en hoe gek de kinderen op hem zijn.
Is juist een heel fijn en bijzonder gevoel. Ieder ouder hoort graag goede dingen over hun eigen kinderen. Heerlijk vind ik dat.