trotssssss

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door evelienharmsen, 10 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evelienharmsen

evelienharmsen Actief lid

15 jan 2013
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag gesprekje gehad over de kindjes op kdv. Je weet wel zo'n 10 minuten gesprek. Over mijn zoontje: hij is echt heel heel heel erg slim. En over mijn dochter: wat een grote knuffelkont.
    Ooohhhh ken je dat, dat je daar dan een potje wil staan janken alsof ze een olympische medaille hebben gewonnen? Hahaha.... of ben ik nu echt een mega softie?

Groetjes

2. Storm

Storm Niet meer actief

Ja, ik denk dat je een mega softie bent. ;)

Maar het is toch ook super om te horen dat het allemaal goed gaat!! En daar mag je zeker heel trots op zijn. Geniet er lekker van!!

3. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Ja hoor je bent een softie!

Het is toch hartstikke fijn om te horen :)
    Lekker een softie zijn hoor, geniet er van! :cool:

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Haha herkenbaar hoor! Laatst kwam de juf van Eva speciaal naar me toe en zei, ach ze doet het zo goed!

Begin van het jaar moest Eva heel erg wennen, zat in het laagste leesgroepje, moest extra oefenen, moesten er echt aan trekken. En nu zit ze dus in het beste leesgroepje en als de juf dat dan ook zo lief en vol trots zegt, dan kan ik ook wel huilen ja :). Fijn om te horen toch.
    En de juf van Lisa laatst: het is zo'n heerlijke meid, zo lief en altijd vrolijk.

En als het minder goed gaat ben ik even trots op ze hoor, maar het is toch heerlijk om complimenten over je kind te horen!

5. evelienharmsen

evelienharmsen Actief lid

15 jan 2013
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha ja als ik het zo terug lees denk ik: mijn god haha. Maar ja het zijn toch je bloedeigen wereldwonderen he.
    En ja idd als ze iets "minder goed" nieuws hebben ben je niet minder trots natuurlijk!! Maar dat ze gewoon de karakters van je kinderen leuk vinden, ja dan smelt ik. En jullie dus ook, gelukkig ;) ben ik geen alien.

6. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Ach.. Ik wist vantevoren dat er een heel goed rapport aan kwam...
    En toch was ik blij en vrolijk toen ik het daadwerkelijk in handen had.

I'm a Softie and I love it!

7. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Leuk he!
    Heel herkenbaar hahah. Ik had ook zo'n gesprek toen mijn zoontje 1 was geworden. Ook al weet ik zelf natuurlijk dat alles goed met hem gaat, was ik zo trots om te horen hoe goed hij alles doet en hoe gek de kinderen op hem zijn.

8. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    geweldig mooi!

9. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    super om goed nieuws te horen. Het zou raar zijn als je daar niet trots op was

10. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

10 mrt 2013
    2.803
    4
    38
    Is juist een heel fijn en bijzonder gevoel.

Ieder ouder hoort graag goede dingen over hun eigen kinderen. Heerlijk vind ik dat.

Deel Deze Pagina