Geen fijn gevoel nieuw kdv

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door Yummy, 26 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Daro: Jeetje, dat is inderdaad herkenbaar. Nu laat ik mijn zoontje in principe wel met een "gerust hart" achter, maar het voelt niet fijn. Niet zoals het zou moeten. Hoop dat er snel plek voor je zoontje is op de andere opvang!

Hier ook een update! Afgelopen maandag hebben we een rondleiding gehad op het andere kinderdagverblijf. We werden ontvangen door een hele lieve mevrouw die ontzettend lief was voor onze zoon. Even rustig een kopje thee gedronken, een koekje gegeten en ondertussen heeft ze vanalles verteld.
    Daarna de rondleiding gehad en we waren echt super blij met wat we zagen. Al zijn ze in hetzelfde gebouw gevestigd: het is echt een wereld van verschil. Mooie schone, open ruimtes met genoeg speelgoed. Leidsters op de groepen die actief bezig waren met de kinderen en ook even gezellig een praatje met ons kwamen maken. Onze zoon reed meteen al op een fietsje door het hele gebouw heen en keek zijn ogen uit.
    Ze hebben ook echt een prachtige tuin om buiten te spelen, allemaal helemaal veilig en veel gras ipv overal zand/aarde/modder, uitstekende boomstronken en oud hout (oftewel: onveilig).

Kleinere en minder groepen, iets oudere leidsters en het was er gewoon gezellig! Er is ook vaak een pedagogisch werker aanwezig die kindjes observeert en er wordt veel met de kinderen ondernomen. Ze werken met thema's en doen veel aan muziek en sport/spel. We waren ZO opgelucht.
    En we kregen ook te horen dat ze voor alle dagen die wij zoeken nog een plekje hebben, dus per vandaag hebben we hem ingeschreven bij dit kdv en afgemeld bij het andere kinderdagverblijf.
    We hebben een opzegtermijn van 2 maanden, dus per 1 augustus zal hij naar het nieuwe kinderdagverblijf gaan.

2. misa

misa Niet meer actief

Dat is fijn! Hopen dat het daar beter gaat. :)

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.070
    3.862
    113
    Klinkt stukken beter :).

4. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

ben benieuwd heb je daar op het andere kdv gezegd waarom hij weggaat?

5. misa

misa Niet meer actief

Ben ik ook wel benieuwd naar!

6. Aszz

Aszz Niet meer actief

Heel kort, maar als je gevoel niet goed is, niet doen!
    Wij hebben onze oudste ook een tijdje op een KDV wat niet zo goed voelde. Na verloop van tijd werden deze gevoelens bevestigd.
    Nu zit hij op een ander KDV samen met zijn broertje en dit voelt zoooo goed! Ik moet er wel voor naar een ander dorp, maar het zij zo.

Deel Deze Pagina