Geen fijne foto. Is dit een hele vroege miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Donna1993, 14 mei 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Donna1993

    Donna1993 Bekend lid

    19 okt 2021
    698
    750
    93
    Vrouw
    Hoi meiden,

    Ik was ongeveer 6 dagen overtijd. Had geen zeangerschapstest gedaan omdat er geen symptomen waren en ik tot dit weekend af wilde wachten met testen. Gister ochtend werd ik wakker met felle krampen in mijn onderbuik en flinke steken in mijn onderrug, het kwam heel plotseling. Ik moest naar mijn werk en zat tijdelijk puffend in de auto.. op mijn werk trof ik dit aan en verloor veel helderrood bloed.

    Zou dit een vroege miskraam geweest kunnen zijn?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Snoepjes

    Snoepjes Fanatiek lid

    26 mei 2018
    4.352
    3.641
    113
    Vrouw
    Op dit termijn is een eventueel vruchtje nog niet te zien. Het is dus niet te zeggen of er een prille zwangerschap is geweest, zonder positieve test. Ik zou gewoon uitgaan van een wat langere cyclus.

    Op je foto zie ik een stolseltje, dat is normaal hoor :)
     
    Donna1993 vindt dit leuk.
  3. Sophie2019

    Sophie2019 Fanatiek lid

    21 jul 2018
    1.764
    1.345
    113
    Vrouw
    Dat is ‘gewoon’ een stolsel/ wat baarmoederslijmvlies. Om te weten of je zwanger bent (geweest) zou je alsnog kunnen testen. Een vruchtje is op deze termijn nog niet zichtbaar.

    gezien je aankomende afspraak bij fertiliteit sowieso goed om te testen.

    Succes!
     
    Donna1993 vindt dit leuk.
  4. Donna1993

    Donna1993 Bekend lid

    19 okt 2021
    698
    750
    93
    Vrouw
    Klopt, dat maakt het ook zo lastig.
    Het was een behoorlijke stolsel. Heb hem zo groot nog niet eerder meegemaakt (3 a 4 cm). Ik hoop maar dat het niets geweest is.
     
  5. Frummels

    Frummels Fanatiek lid

    31 mrt 2015
    4.475
    2.832
    113
    Vrouw

    Als je het eerder niet hebt meegemaakt vergroot dat de kans op een miskraam wel, maar zeker weten doe je het inderdaad niet. Een stolsel kan ook ‘gewoon’ hij een menstruatie horen. Mocht het zo zijn geweest dan zit er mogelijk nog hcg in je bloed en zou je dat kunnen meten als je een gevoelige zwangerschapstest doet met ochtendurine.

    Is je cyclus altijd even lang of wisselt hij sterk? Stel dat je altijd 28 dagen bent en je bent ineens 6 dagen over tijd is dat al bijzonderder (en maakt het kans op mk groter) dan dat je cyclus altijd (erg) schommelt.
     
    Donna1993 vindt dit leuk.
  6. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.536
    26.112
    113
    Vrouw
    Dit is gewoon baarmoederslijmvlies, kan dikker dan normaal zijn omdat je cyclus langer was en t langer heeft opgebouwd.

    Je kan nog zwangerschapstest doen, kan best zijn dat als je zwanger was die nog positief is.

    Ik ben ook hele stukken baarmoederslijmvlies verloren afgelopen dagen. Was wel miskraam
     
  7. Donna1993

    Donna1993 Bekend lid

    19 okt 2021
    698
    750
    93
    Vrouw
    Heel veel sterkte iniedergeval voor jou!
    Zag dat er ook zo ongeveer uit of was dat toch anders?
     

Deel Deze Pagina