Hoi Ja de titel zegt het al lisette wil geen fles meer drinken s'ochtend gaat het met heel veel moeite een fles van 210 in maar de rest van de dag nee madam wil niet. WE hebben al andere voeding en flessen geprobeerd maar dat werkt ook niet Dit is haar schema nu: 7.30 fles van 210 09.00 weer op bed ongeveer 12 uur wakker en dan krijgt ze of een fruit hapje of een bordje pap wissel het om de dag. Dan gaat ze tegen half 3 weer op bed maar wil dan niks meer drinken. Half 5 maak ik haar wakker en om ongeveer 5 uur krijgt ze een groente hap groot potje en die gaat echt helemaal leeg. Tegen 7 uur gaat ze meestal weer op bed maar nu wil ze dus niks geen drinken meer.ook geen sapje Haar normale schema: 7.30 fles 9.00 dronk ze vaak nog 50 Slapen tot 12.00 uur daarna fruit /pap en dan nog een fles van 210. half 3 op bed en half 5 wakker 5 uur potje en daarna voor het naar bed gaan een fles van 210 Doe ik iets verkeerd of ligt het aan de leeftijd heb wel het idee dat ze met de tandjes bezig is maar ik vind dat ze echt wel meer moet drinken wat vinden jullie iemand tips ?/
Hoi Ja dat eet ze allemaal wel en hoe het is zo weg ze vind het heerlijk maar ja ze moet wel voldoende drinken natuurljik ook een sapje gaat er niet in vind ze helemaal niks. Liga enz smaakt haar ook goed
Ook al gedaan en ook andere voeding. Heb net geprobeerd om eerst de fles te geven en dan een potje maar daar trapt madam echt niet in
je kunt het ook al met een oefenbeker proberen, mijn zoontje wilde ook geen flessen meer drinken sinds hij een tandje heeft gekregen, ook geen tuitbeker niks wil hij.... Ik heb toen als advies gekregen van het cb om het eens met een oefenbeker te proberen, wel eerst met een klein beetje drinken... En ik moet zeggen dat hij dit prima doet... Misschien een tip om eens te proberen Liefs Angela81