noa had dat ook met ongeveer 8 maanden...wanhopig werd ik ervan...maar het komt wel weer goed...hier wel althands gewoon blijven aanbieden, maar niet pushen...geef haar anders yohurt met eventueel als ze zonder niet lekker vind een klein scheutje roosvicee...
Was maandag op het cb en daar zeggen ze 300ml zuivel (dus geen opvolgmelk). Mijn zoontje krijgt helemaal geen opvolgmelk meer. Hij wil al een tijdje geen fles of pap meer. Nu krijgt hij karnemelk en yoghurt. Volgens het cb was dat prima, die vonden groeimelk (vanaf 10mnd) maar onzin. Grappig dat advies van het cb zo kan verschillen.
En toch vind ik dat raar, geen opvolgmelk meer. Mijn collega was met haar kind bij de dietiste omdat haar dochter slecht at. Die dietiste was juist blij dat zij nog opvolgmelk drie kreeg omdat daar alle voedingstoffen inzitten die ze per dag nodig hebben. Dus als ze dan een paar dagen slecht eten krijgen ze wel alle vitamines en mineralen binnen zeg maar. Ik denk dat ik het wel ga gebruiken.
Hey allemaal, het probleem is opgelost.. ze eet nu weer gewoon alles en net zo goed als voorheen dus wat haar dwars heeft gezeten die paar dagen weet ik niet maar nu gaat het weer prima gelukkig!! in ieder geval hartstikke bedankt voor jullie reacties en jullie meedenken