Ons zoontje is bijna 10 weekjes en krijgt vanaf het begin standaard voeding. Sinds 1,5 week zijn we ivm hevige darmkrampjes overgestapt op comfort voeding. Alleen lijkt het wel alsof hij nu niet meer genoeg heeft aan de hoeveelheid die hij krijgt. Hij krijgt nu 6 flessen van 120cc+4 schepjes, maar hij komt al na 2 uur voor zijn volgende fles, wat zou betekenen dat hij op teveel flessen per dag uit zou komen. Het is nu 12 uur geweest, heeft al 3 flessen op en ligt nu weer met zijn 'hongerhuiltje' aan te geven dat hij honger heeft. Normaal sliep hij 's nachts door, maar dat doet hij ook niet meer, waardoor hij nu dus al 3 flessen op heeft. Hij weekt 4300gram, dus dat zou beteken dat hij hooguit 4.3x180 = 774cc zou mogen hebben. Met 6 flessen van 120+4 schepjes komt hij al boven de 800 uit en ik ben bang als ik hem meer ga geven dat we het niet gaan redden om niet boven de liter uit te komen tot hij mag gaan beginnen met vaste voeding. 5 flessen van 150+5 haalt hij ook niet, want dat hebben we al geprobeerd.... Iemand enig idee wat we nog kunnen doen? Hij krijgt trouwens al nutriton en doet ongeveer 20-30 minuten over zijn flesjes.
hallo mijn dochtertje is 12 wk. ik ben ook overgestapt op andere voeding door hevige krampjes. ik heb nu de omneo 1.deze is wat dikker en vult prima. is alleen beter verteerbaar. het werkt bij onze dochter heel goed.ze is prima tevreden.