Nou het ligt eraan. Er zijn dingen waar Iman echt van walgt en er zijn dingen die ze liever niet lust, maar met lange tanden wel redelijk goed eet. Als ik merk dat ze het ECHT niet lust, krijgt ze wat anders, en probeer ik het na een tijdje nog eens, maar als ze met lange tanden een deel eet (en daarna niet meer wil) krijgt ze niets anders!
Dat hangt ervan af hoe oud je kind is. Als je kind net een half jaar oud is en je begint met bijvoeding, is het helemaal geen probleem als het nog niet zoveel eet. Mijn dochtertje is nu een jaar en dan is het natuurlijk wel belangrijk dat ze wat binnenkrijgt. Toch vind ik dat ze moet leren eten wat de pot schaft. Het is nu de bedoeling dat ze hetzelfde eet als wij. Wil ze dat absoluut niet, dan geef ik haar een potje.
wij hebben het bij gijs gehad dat ze op het CB zeiden dat we brood mochten geven. Dus wij brood geven nou gijs moest er niets van weten, wij toch blijven aanbieden tot hij zo begon te gillen als hij brood zag. We zijn er toen 2 weken totaal meegestopt na 2 weken weer aangeboden en nu gaat het vanzelf.