Eten op grond gooien

Discussie in 'Voeding' gestart door Suus78, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suus78

Suus78 Actief lid

18 apr 2006
    156
    0
    0
    Wordt er een beetje moedeloos van!

zodra ze eten in haar handen krijgt (brood, wortel, bloemkool e.d.) gooit ze op de grond. Ze hapt er een keer in en dan ligt het op de grond. Wordt er gek van!

Wie heeft er tips!

2. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    dat is hier ook zo geweest, voor mijn gevoel had ik het idee dat valentijn zich nog lekker wou laten ''voeren''
    pas nu eet hij soms een broodje ( voor de helft) uit zn handen
    zodra hij het uit handen gaat gooien heeft hij vaak genoeg gegeten...

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.303
    36.167
    113
    Hier wordt er ook mee gegooid, maar dat ik hem eten geef met een lepel wil hij ook niet.

Hier wel ook vaak als hij al wat heeft gehad en bij dingen die hij niet lekker vindt, maar het is soms wel erg vervelend.

4. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Heel herkenbaar, dit kan nog wel even een paar maanden duren. Kwestie van de aanhouder wint, en een afneembaar zeil op de grond ;)

5. stuifje

stuifje Actief lid

21 jul 2008
    133
    0
    0
    Manager van alles
    Hillywood
    Hebben we hier ook wel eens gehad en hebben toen de weg van de minste weerstand gekozen door de kleine gewoon in de eetstoel te zetten en hem (en haar) zelf eten te geven.

Tis een periode, maar gaat echt wel over.

Wil je dat ze zelf eet, tja dan kun je niet ander dan een groot kleed op de grond gooien, lekker aan laten modderen tot ze zelf trek genoeg heeft en de helft in de mond ipv op de grond gooit. ;)

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Hier beland het ook wel op de grond, teken dat mevrouw genoeg gehad heeft. Wij halen het eten weg als ze 2x iets op de grond gooit.

7. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    hier net zo, schep wat extra op en geef er altijd 2 boterhammen. van wat ik geef gaat de helft op en de rest ligt op de grond. na het eten ruim ik het op en met brood zet ik haar erbij en gaat ze verder met eten als ik niet snel genoeg ben met opruimen. ik kan me daar niet aan irriteren en veeg gewoon 3 x per dag en dweil er 2 :). ik laa alicia dus lekker haar gang gaan en denk dat het maar een piriode is. ze gooit trouwens met alles en niet alleen eten.

8. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    :) :) Ik zat me gisterenavond nog af te vragen of wij de enige papa en mama waren die de helft van het eten van de grond en uit de stoel moeten schrapen... :) Niet dus! Gelukkig, we zijn niet de enige... :D

Ik negeer het over het algemeen maar gewoon. Hoe harder ik roep dat het niet mag, hoe ondeugender Jelle gaat kijken en hoe harder hij gaat gooien... Het zal vanzelf wel een keer overgaan... :)

9. Suus78

Suus78 Actief lid

18 apr 2006
    156
    0
    0
    Bedankt voor jullie antwoorden... hihi we zijn dus niet de enige

Wat ze ook doet is heel hard met haar armen heen en weer slaap alsof ze gaat viegen..... probeer dan maar eens te mikken met je lepel hihi

10. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Hier net zo! Ik kan het op zich wel negeren, maar papa heeft er echt heel veel moeite mee. Vooral omdat ze geen avondeten eet, maakt hij zich echt heel erg zorgen. Maar goed, ik hoop maar dat het echt een periode is, want dit is bij ons al een maand of 3 aan de gang :(

Deel Deze Pagina