Ok 300 cc komt ze nog wel aan...Ik ga ook maar eens kijken voor pap met een smaakje!Je moet idd toch wat! Dankjewel!
Haha Lucia hoe toevallig weer. Mason wou 's morgens amper nog pap en 's avonds voor het naar bed gaan ook. Ik heb nu gisteravond de avondpap weggelaten en hij heeft gewoon doorgeslapen tot 8.15 Toen heb ik hem de ochtendpap gegegeven en nu eet hij het wel op Om aan de 300cc te komen heb ik hem 100cc nog bij zijn broodje tussen de middag gegeven.
Haha dat meen je niet. Misschien moeten we Alyna en Mason eens laten kennismaken. Wel fijn dat hij gewoon zonder avondfles/pap doorslaapt zeg!
Ja idd Alleen die afstand he haha. Ik hoop dat hij vanavond/vannacht ook gewoon doorslaapt ,maar daar kan ik pas morgen uitsluitsel over geven
Let me know! Oh ja, Alyna had vanavond, na een klein 'gevechtje' toch maar besloten 200cc te drinken. 't Is er eentje, die meid van mij.Ik ga voortaan elke keer op het forum posten als er iets is, dat lijkt te helpen.
Alyna is nu al een klein dondersteen met een heel eigen willetje Mason hoorde ik vanmorgen om 7.15 en om 8.00 zijn er eruit gegaan. Hij slaapt wel minder lang zonder die fles, maar dat vind ik ook niet meer dan logisch. Ik blijf die fles eraf houden zolang het lukt.
Eigen willetje, ja zeg dat wel! Ik vraag me af waar ze dat toch van heeft...*kuch* Gelijk heb je dat je het zo houd!Als hij niet huilt ofzo van de honger is het toch goed! Wat knap van hem!
Hallo meiden, Ik zie nu pas jullie onderwerpje. Mijn meid is ook negen maanden. Ze verschilt trouwens 3 dagen met Alyna. Och wat is ze toch koppig! Al 2 maanden geef ik haar pap in plaats van haar flesje. Dit ging goed tot 2 weken geleden. Toen begon ze weer te rommelen met haar voedingen. Ze heeft trouwens ook reflux en het overgeven hield op toen ik met pap begon maar nu begint ze weer. Vandaag heeft ze allebij haar bordjes pap (die ze toch al met tegenzin at) weer overgegeven. Ik heb haar toen maar een groentehapje aangeboden (die ze normaal 's avonds krijgt) maar die kwam er ook uit. Ik weet me echt geen raad meer. Ze heeft vandaag dus helemaal niks binnengehouden. Ik ga proberen om haar een beetje honger te laten lijden zodat ze haar volgende voeding wel eet. Als ze het trouwens lekker vind houd ze de voeding gewoon binnen? Raar? Ze heeft soms kuren de mijne. Nou kijken of het lukt. En trouwens hoe gaat het met jullie kleintjes? Groetjes melis
Hoi Melis, Wat vervelend dat je meisje zo overgeeft! Alyna heeft het vandeweek toevallig ook een keer gedaan,1 keertje maar, maar meteen haar eten van heel de dag kwam eruit. Zielig is het he? Heeft je kindje misschien een buikgriepje ofzo?Dat heerst wel een beetje nu. Hopelijk gaat het snel beter! Wat grappig dat ze maar 3 dagen schelen!Dan is ze evenoud als Alyna's nichtje. (ik was samen met m'n zusje zwanger, ze is 3 dagen na mij bevallen. ) Met Alyna gaat het verder goed, ze drinkt nu ineens haar flesjes (bijna) leeg.Raar kind. Die koppigheid herken ik ja, als ze niet meer wilt is het lippen stijf op elkaar, en wegmeppen die handel!
Ja ik ben het overgeven zo gewend dat ik er niet eens meer van schrik. Het komt soms echt haar neus uit! Dan kijkt ze me met zielige betraande oogjes aan. Ik vind het zo erg! Heb vandaag het ziekenhuis gebeld waar ze onder behandeling is. Zij zeggen dat het nu heerst dus ik denk dat het ook een buikgriepje is. Dus als ik het goed begrijp is Alyna weer terug bij de flesjes? Onze meiden weten ook niet wat ze willen.... Maar wat leuk zeg dat jullie samen zwanger waren. Nou het is duidelijk dat de twee nichten beste vriendinnen gaan worden! Ik ben toevallig ook met mijn beste vriendin op dezelfde dag bevallen. Ze heeft ook een meisje gekregen. Het is nu te zien dat ze het goed met elkaar zullen hebben. Ze geven elkaar kusjes en knuffelen erop los!
Ooooh schattig is dat he?!Die 2 babytjes bij elkaar!Als Lyndi(zo heet m'n nichtje) hier op bezoek komt, gaan ze samen in de box 'spelen', maar Alyna is rustiger.Dus Lyndi wilt direct aan haar gezichtje zitten enzo en dan zie ik Alyna met grote oogjes kijken van 'huh?' Wat leuk dat je samen met je beste vriendin bent bevallen! Maart was een beetje een babyboom geloof ik. Ja, onze dame is weer aan de flesjes, de grapjas. Ik hoop dat het snel beter gaat met je meisje, vind het zo zielig als ze ziekjes zijn! Mag ik je vragen hoe je de naam van je dochtertje precies uitspreekt?Is het een Spaanse naam? Lucia xxx
Hoi Lucia, De naam van mijn meisje is een turkse naam. Je spreekt het uit als: Soedenaz. Het betekent een bloem in de hemel. Lief he! Mijn bloemetje....Alyna heb ik ook nog nooit gehoord. Heeft het een bepaalde betekenis? De naam van mijn vriendins dochter is trouwens Alya, afkorting van haar naam Alyans. Toevallig he! xxx Melis
Idd een hele mooie betekenis! En leuk van de dochter van je vriendin joh, ook een hele mooie naam! Alyna betekent Edele. Tenminste, geschreven met een i dan, want we hebben Alyna met een y zo'n beetje zelf verzonnen.