Hallo Allemaal, Sinds een aantal dagen zit ons meisje op 3 flessen per dag. d De laatste fles krijgt ze om half 9 en slaapt dan door tot 7 uur. Ze heeft dan alleen nog geen honger, dus ik geef haar de fles pas als ze er zelf om komt, meestal rond 8 uur. Maar ook dan drinkt ze maar 80 i.p.v. 180. Terwijl je toch zou denken dat ze na zoveel uur ontzettend honger moet hebben? Ze wil dan echt pas weer 4 uur later de volgende fles (krijgt wel fruit tussendoor), maar lijkt me zo weinig voor haar. Hebben meer kindjes dit? Groet Snoozie
isa heeft dit ook gehad, maar ik maakte van de restjes pap. anders moet je dit ook doen, maar als ze de pap ook niet wilt eten, moet je niet aandringen. als dit niet lukt, moet je denk ik gewoon haar zin geven. ze gaat later vanzelf weer drinken.
Hier precies hetzelfde probleem!~ heb voeding gekocht voor 6 tot 12 maanden dan maar 3 flessen. krijgt ze tenminste genoeg binnen. smorgens drinkt ze 100 smiddags 200 pap eind van de middag weer 100 en dan weer 200 in de avond. dus dat zijn ook 3 flessen. heb er een topic over geopend in "voeding" en dan flesvoeding. denkt dat dit topic daar ook heen geslingerd wordt! Succes! Edit: het is al geslingerd!!
Bedankt voor jullie reacties. Vrouwpoohbeer, heb jouw topic ook even doorgelezen. Misschien is het hier ook wel handig om alvast op opvolgmelk over te gaan. Maar ze loopt zo te tutten met eten (eigenlijk doet ze dat altijd al). Ze heeft vandaag van de drie flessen die ze tot nu toe gehad heeft van ieder maar 60 a 80cc van op. Daarnaast 3 hapjes peer-potje. Ook haar groente, die ze vaak rond 17.00 uur krijgt eet ze nog geen 1/3 van op. Zit af en toe echt met mijn handen in mijn haar. Raak er soms echt gefrustreerd van. Pap wil ze ook niet. Iemand nog een goede tip? Groet Snoozie
is ze toevallig te laat geboren? dan kan ze al een sprongetje hebben. ik heb het boekje oei ik groei en dat helpt me echt! de 6 maanden sprong duiden ze aan als: niet willen slapen, niet willen eten behalve dan eten dat mamma&pappa vast hebben enz enz. Misschien een handige tip om te lezen? als Romy vreemde dingen heeft kijk ik eerst even in het boek en 9 van de 10 keer klopt het met haar periode!
Hahaha, ja, dat klopt. Ze is 10 dagen 'te laat' geboren en zou nu idd 6 maanden zijn! Ik zat ook al aan een sprong te denken (heb het boek ook) maar haar eten is altijd slecht geweest, maar nu idd wel weer slechter dan normaal. Zal zo ook het boek maar weer eens gaan pakken, want ze graait idd wel het liefst al het eten uit onze handen. Dank voor de tip!
mijn dochter had het ook 2 weken lang heb toen om de 5uur een fles gegeven en toen dronk ze het wel helemaal leeg ben sinds 2 dagen weer om de 4uur gaan geven en nu gaat het weer goed