Hier moeten de hapjes erg glad zijn en had een keer de banaan gemixt nou leek wel slijm iewl! Nu vraag ik mij af met watvoor vloeistof je het nog meer glad kan maken, heb mandarijntjes maar die zijn best zuur, kan het ook met melk? Of anders gewoon water?
Banaan wil wel slijmerig worden inderdaad. Je kunt gewoon water erbij doen om het te verdunnen. Melk kan ook wel, al veranderd de smaak dan een beetje. Dus voor het pure wennen zou ik water nemen. Citrussap zou ik niet voor de 9-12 maanden doen, ivm het effect op de darmpjes. Al verschillen de meningen daarover.
Ik heb ook wel gemengd met rijstebloem (naturel) daarmee is het nog wel glad maar minder slijmerig en iets dikker
@Deep daar dacht ik ook aan, zal dan gewoon water doen... En idd zal het manderijntje maar voor later bewaren want hier extreem gevoelige darmpjes @cygnet helaas moet het hier glad en bijna vloeibaar zijn dus rijstebloem kan dan niet...
sanjor weleens gedaan maar vond dat ie dan nog best dikjes was, anyways net gegeven met wat water geprakt ging goed en dat gezichtje hahahaha geweldig!
Moet het zo vloeibaar om een medische reden dan? Want daar ben ik wel benieuwd naar! Ik vind zelf gepureerde banaan erg glad juist
Sanjor ja echt ben helemaal happy!Ze is 6 maandjes Suusjeuh ja klopt vanwege medische redenen erg lang verhaal maar het is niet anders....
Je zou het ook kunnen mengen met de melk die je kindje krijgt. Ik deed dat althans toen hij nog zo klein was dat hij alles gepureerd kreeg. Nu weet ik niet of dit kan/mag voor jouw kindje. Dus excuus alvast mocht dit een onhandig advies zijn. ---> edit: lees nu pas dat je zelf vraagt of het ook met melk kan...ja dat kun dus gewoon
Romy bedankt ik doe het gewoon met water dan overheerst de smaak van banaan tenminste vind die melk maar stinken ze krijgt nl Pepti Loki thanx