Geen flinke stijging na innestelingsdip

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Justbelieve2, 7 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Justbelieve2

7 jan 2018
    82
    49
    18
    Vrouw
    Tijdens innestelingsdip een weeïg gevoel in de buik. Nu stijgt alleen mijn temperatuur niet. Ik wil pas bij 14dpo testen. Kan het ook later gaan stijgen ?

Bijgevoegde bestanden:

2. Justbelieve2

7 jan 2018
    82
    49
    18
    Vrouw
    Nog even een kleine toevoeging. Dit kaartje ziet er heel anders uit dan mijn andere kaartjes. Normaal gesproken heb ik geen dip en blijft mijn temp tot aan dag van Nod rond 37.0/37.1.

Ik test nog niet, want dat heb ik met mijn vriend afgesproken. Mocht ik neg testen, dan word ik nog onrustiger. Wat als ik te vroeg test...
    Dit hebben we in het begin al afgesproken en wil ik me ook aan houden.

Graag hoor ik jullie reacties

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.999
    15.618
    113
    Nabij Utrecht
    Hoe weet jij zo zeker dat dit een innesteldip is?
    Een dip is echt niet altijd de innesteling hoor ;)

Kan ook een dip zonder reden zijn of een lagere temp door een andere slaap.
    IK zou er dus niet zo zeker van uitgaan dat dit een innesteling is ;)

Wordt dus afwachten en testen op je nod :)
    Succes!!

4. Justbelieve2

7 jan 2018
    82
    49
    18
    Vrouw
    Zeker weten doe je het nooit. Maar ik heb geen ander slaapritme gehad. Ik temp al een half jaar en mijn kaartjes zijn altijd stabiel. Rond deze dip had ik echt een weeïg trekkend gevoel. Ik heb dit nog niet eerder gehad. Daarom mijn vraag, mocht dit een innestelingsdip zijn, kan het door de hormonen dan nog later stijgen?

5. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Ik heb helaas ook meerdere keren een mega dip gehad tussen 6 en 10 dpo en niet zwanger.
    Stel dat dit een innestelingsdip is, dan is het niet perse verontrustend dat je temp nu rond de 36.8 ligt, als je zwanger bent stijgt ie vanzelf verder richting de 37!

6. Justbelieve2

7 jan 2018
    82
    49
    18
    Vrouw
    Bedankt voor je reactie. Grappig, ik heb hier nog nooit wat opgezet. Je wilt zo graag hoop krijgen door reacties. Echter kom ik er over 3 dagen wel achter......

Het is toch ook wel iets heel bijzonders

Deel Deze Pagina