geen flubberbuik??

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door babyproject, 20 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AgathaZwaan

AgathaZwaan Actief lid

20 mrt 2009
    255
    0
    0
    Haarlemmermeer
    hier ook geen flubberbuikje!!

2. muis26

muis26 Fanatiek lid

hier ook geen flubber buik :D zelfs niet bij de 2e...

dit is mn buik vlakvoor de bevalling

3. muis26

muis26 Fanatiek lid

en dit 2 weken erna :D gek he. ik snapte ook echt niet waar al dat vel gebleven was......... mijn buik was ZOOO HUGEEEE:)

4. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Goede buikspieren.. En elastisch vel... Hier helaas niet van toepassing...

5. babyproject

babyproject Niet meer actief

Goeie buikspieren durf ik te betwijfelen. Ik had namelijk helemaal geen getrainde buikspieren! Elastisch vel, ja dat moet haast wel. Ik moet wel zeggen dat ik elke dag mijn buik had ingesmeerd met Zwitsal Mama buikcreme. Misschien heeft dat geholpen?

6. Gwen81

Gwen81 Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.167
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook geen flubberbuik terwijl ik toch echt 4 kindertjes heb mogen baren. Buikspieroefeningen vind ik verschrikkelijk dus doe ik nooit.
    Insmeren? Veels te lui voor om dat iedere dag te doen.
    Elastisch vel dan? geen idee, ik ben er wel blij mee en voel me echt gezegend met mijn platje buikje.

7. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    hier komt het echt NOOIT meer goed !
    x
    mama van mees*

8. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Hier ook niet... *knuffel*

9. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    hier ok geen flubberbuik hoor dus het hoeft echt niet altijd zo te zijn. binnen no time was ik weer de oude ik. geen tijgerprint en geen flubber. mooie strakke buik :). dacht toen dat zal bij de 2e wel alsnog gebeuren maar ook toen klapte ik meteen weer in me vorm :)

mijn zus hoort wel bij de flubberbuikjes inc tijgerprint en dus gewoone en hoop extra huid. ZE was dan ook strond jaloers dat ik die 3 maanden later was bevallen dan haar al wel van het buikje afwas en zij nog niet. ja sorry hoor
    \
    je hoort gewoon bij een van de gelukkige, heb er zelf nooit wat voor hoeven doen. bij bijde kids toch flink dik geworden en 30 kilo per zwangerschap aangekomen

Deel Deze Pagina