Blijven liggen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door veulentje, 14 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. veulentje

veulentje Actief lid

30 sep 2012
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Wij zijn bezig met ronde 2 voor baby nummer 2.
    Flink klussen dus :D

Nu is mijn vraag; blijven jullie liggen (desnoods met billen omhoog?) of gaan jullie net als wij gewoon verder met de dag/avond. Wat dus inhoudt dat je opstaat en de boel er vrolijk uitstroomd...

Helpt het echt als je blijft liggen? En hoelang dan? Of maakt het niet uit omdat er 'genoeg' inzit?

Was even benieuwd.

Bedankt alvast
    Jeanette

2. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Deze ronde hebben wij geklust met een flink kussen onder mijn billen en bleef ik zo een 10 tot 15 minuten liggen en zie mijn banner! Denk echt dat het geholpen heeft.

3. Eulalia

Eulalia Fanatiek lid

17 okt 2012
    1.058
    949
    113
    Ik denk wel dat dit werkt! Al is denk ik de beste tip om tegelijk of net iets later dan je man klaar te komen door de opzuigende werking ervan. Tijdens mijn vruchtbare periode zorgde wij daar iig voor et voilà in 1 ronde raak geschoten! Daarnaast bleef ik ook nog wel kwartiertje liggen met benen om hoog!

4. Yvke86

Yvke86 Fanatiek lid

11 apr 2013
    1.696
    295
    83
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Limburg
    ik denk dat de reacties heel verschillend zullen zijn.
    Ik ben niet blijven liggen en ik was ook meteen in ronde 1 zwanger.
    dus of het echt zin heeft? ik zou doen wat jij denkt dat goed is ;)

5. knutselmiep

knutselmiep Niet meer actief

Moest hier wel even over lachen haha
    doet me denken wat ik eens op tv zag vrouwen die op de kop gaan staan omdat ze dan denken dat het zaad dan sneller richting de baarmoeder zakt.

Als we van plan zijn om te gaan slapen dan blijf ik liggen vaak ligt er ook aan of ik dan moet plassen of niet na de tijd.
    en als we overdag of s'avond hebben geklust dan loop ik na die tijd wel even naar de wc toe om het weg te halen anders voelt het zo vies, maar blijf er niet speciaal voor liggen of met de billen omhoog :D

Ik zou niet weten of het wel niets aanhaalt om met de billen omhoog te gaan, maar je zei dat je voor de 2e ronde gaat voor je 2e kindje, hoe deed je dat dan toen? ;)

6. Memmie87

Memmie87 Lid

12 mei 2013
    24
    0
    0
    Friesland
    Ik heb het de vorige keer wel gedaan en zorgen dat je klaarkomt na de daad. Bij ons was het toen meteen raak. Langer dan 10 min hoeft echt niet hoor ;) Daarna kun je gewoon lekker verder gaan met de dag. EN er zijn ook genoeg stellen die het niet doen en ook zwanger raken...

7. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Vooral niet al die verplichtingen en gewoon genieten.
    De lol lijkt me er snel af gaan als ik na moet denken wanneer ik klaar kom en dat ik moet blijven liggen terwijl ik misschien wel daar helemaal geen zin in heb.
    Nee hoor ik geniet gewoon en laat me niet leiden door dit soort dingen als we ooit voor een tweede gaan...

8. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Joh nog nooit gedaan en wel drie maal vlot zwanger hoor (4e, 4e, en 1e ronde) Ga eingenlijk altijd meteen plassen.

9. veulentje

veulentje Actief lid

30 sep 2012
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties!

De vraag was ook niet heel serieus :D Ik was meer benieuwd.
    Ik moet zeggen dat ik eigenlijk niet meer weet hoe we het de eerste keer hebben gedaan. Toen was ik in de 3e ronde zwanger.
    Maar of ik toen ben blijven liggen of met mn billen omhoog heb gelegen...geen id. Vast niet haha

En genieten doen we zeker hoor. We maakten er eigenlijk nooit tijd voor en nu wel. Dus EN we spenderen meer qualitytime aan elkaar EN hopen ondertussen dat het resulteert in een brusje voor onze dochter.

10. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Wel grappig

Het meeste zaad zit er al in, en er loopt altijd iets uit ook als je 10 min blijft liggen

zelfde als dat ze zeggen niet gelijk plassen want dan plas je het eruit dat is ook onzin, van alle miljoen zaadjes plas je echt niet alles uit

enne hier gelijk raak overigens beide keren zonder met de benen omhoog of blijven liggen of niet plassen gelijk!

11. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    Ik bleef ook altijd liggen! en bij is het na 2 rondes gelukt.

12. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    Ik blijf ook altijd even liggen, maar volgens mij maakt het niet uit want de zaadjes zwemmen door en het vocht blijft achter in de schede en loopt er dus weer uit.

Je moet eigenlijk wel na het klussen naar de wc, omdat je anders grotere kans op blaasontsteking krijgt. Vriendin kreeg daardoor blaasontsteking, omdat zij altijd gelijk gingen slapen.

13. LeiaCatootje

12 mei 2013
    56
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij blijven altijd samen nog even naknuffelen dus liggen blijven doe ik wel maar echt niet met een kussen onder m'n kont;)

Wat betreft die blaasontsteking; het kan inderdaad dat je door te vrijen een blaasontsteking oploopt. Echter heeft dit te maken met bacteriën die dan makkelijker bij je urinebuis komen. E. Coli is de bacterie die meestal de boosdoener is en dit is een darmbacterie, reken dus maar uit hoe die bij je urinebuis kan komen.
    Meteen erna plassen voorkomt dit niet perse.

14. junior1

junior1 Bekend lid

21 feb 2010
    649
    1
    18
    Ik zeg: baat 't niet, dan schaadt 't niet :)

15. SonjavT

SonjavT Actief lid

15 jun 2012
    344
    0
    0
    ik werk met ouderen.Het is mijn passie om al die o
    Ik ben beide keren niet blijven liggen.. er word zoveel zaad naar binnen gespoten.. en vind het gewoon echt geen lekker gevoel..
    ook klaarkomen doe ik niet altijd..
    tuurlijk kan het helpen.. maar ik denk als alles van binnen goed openstaat, de zaadjes hoe dan ook hun weg wel vinden!

Deel Deze Pagina