Na een hele hoop ellende op zwangerschapsgebied vorig jaar (spontane zwangerschap na diagnose pcos (geen vruchtje te zien, missed abortion, curretage en na onderzoek bleek mola zwangerschap) Clomid 50 werkt niet, provera werkt niet, constatering vervroegde overgang)) hebben we de knoop doorgehakt om naar Düsseldorf te gaan. We kunnen daar eind februari / begin maart terecht tot die tijd krijgen we nog iui met Clomid 100 via ons eigen ziekenhuis. Eerste iui poging was mislukt, we wilden snel verder met een tweede een waarschijnlijk laatste poging in nederland alleen kwam er geen menstruatie, ook de positieve testen bleven uit. Vandaag een echo gehad en bloed geprikt. Twee cystes van 3 en 2.5 cm. Nu moet ik over drie weken terug voor een echo, hoop zo dat alles dan weg is en we nog 1 laatste poging hier kunnen doen. Iemand ervaring hoe lang het duurde?
Het kan zijn dat de cystes na een menstruatie zijn verdwenen. Bij mij duurde het helaas langer, maar ik had twee cystes die flink groter waren (6 en 8 cm). Er is niet zoveel van te zeggen, omdat het bij iedereen verschillend is. Ik hoop dat ze snel weg zijn, zodat jullie verder kunnen. Sterkte & succes!
Kan het zo zijn dat ik ondanks die cyste en uitblijven menstruatie ik toch weer opnieuw een eisprong kan krijgen? Dan moet ik natuurlijk weer gaan testen
Mijn cystes zijn er de ene keer wel andere keer niet. En ook best flinke zoals jij. Dit schijnt regelmatig voor te komen en is niet meteen reden tot dirg. Ik ben 5 keer zwanger geraakt hiermee
Mijn baarmoederslijmvlies was 7 cm. 18 december iui gehad en geen menstruatie. Na echo bleken die cystes daar te zitten, kan ik dan evengoed weer een eisprong hebben dalijk zonder dat die menstruatie door komt?