wie erva met herstel operatie man en dan weer zwanger worden

Discussion in 'Zwanger worden' started by maica, Apr 1, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. maica

maica Lid

Feb 28, 2007
    90
    0
    0
    barendrecht
    hallo bij mijn man is 7 feb zijn sterelisatie weer hersteld wij willen toch nog graag als het mocht lukken een tweede kindje ik ben sinds begin dec gestopt met de pil en mijn cyclus is weer goed en regelmatig dus dat zit in ieder geval mee nu nog afwachten of zijn zaad weer een teken van leven geeft de arts geeft ons wel een goede kans maar ik ben toch wel een beetje onzeker half april moet zijn zaad voor controle ondertussn oefenen we wel heel vaak wie heeft hiet ervaring mee of kent iemand anders ben een beetje nieuwschierig

groetjes maica :)

2. maica

maica Lid

Feb 28, 2007
    90
    0
    0
    barendrecht
    niemand zeker! :(

3. wendy77

wendy77 Actief lid

Feb 3, 2007
    247
    0
    0
    hellevoetsluis
    Hoi Maica,

Mijn oom heeft na 12 jaar zijn sterilisatie laten herstellen en heeft nu nog 2 kinderen. Het heeft wel een tijdje geduurd voordat alles op gang kwam, maar het is dus wel gelukt

4. maica

maica Lid

Feb 28, 2007
    90
    0
    0
    barendrecht
    bedankt voor je reactie. voor mijn man was het precies 3 jaar geleden dus we wachten af

groetjes

5. annieka

annieka Nieuw lid

Apr 2, 2007
    1
    0
    0
    doetinchem
    hoi hoi

december 2006 heeft mijn vriend een sterelisatie terug laten draaien ook wij kregen erg veel kans en morgen hoor ik de uitslag.

wij samen hebben nog geen kleine en ik leerde mijn vriend kennen toen hij al gestereliseert was hij is nu 37 en ik 25 dus hoop dat het goed komt.

helaas is bij mij endometriose geconstateerd dat zijn ophopingen/verklevingen dus waarschijnlijk mogen we de medishe molen in.

maar ik zou het leuk vinden te horen hoe het bij jou verloopt en of het zaad van je man goed was.

groetjes annieka

6. Katootje

Katootje Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    1,909
    0
    0
    Gelderland
    Mijn partner heeft een hersteloperatie gehad in Juli 2005. Bij de check in November '05 was alles goed. In September 2006 kregen we echter te horen dat de hersteloperatie toch mislukt was. Het was dichtgegroeid.

7. maica

maica Lid

Feb 28, 2007
    90
    0
    0
    barendrecht
    nou katootje
    dat is niet zo goed nieuws, maar betekent dat dat er geen hoop meer is of is er nog een oplossing succes

en anieka ook niet zo leuk voor jullie maar jullie gaan ervoor. toch?
    ik hou je in ieder geval op de hoogte

groetjes maica :)

8. Katootje

Katootje Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    1,909
    0
    0
    Gelderland
    De oplossing is in ons geval een donor. Nu voor de 7e keer. Inmiddels wel 3 van de 6 keer positief getest maar het wil nog niet blijven "plakken".

9. sarah

sarah Actief lid

Jan 10, 2006
    129
    0
    0
    zorgkundige
    hoi!
    Bij ons is de herstel operatie vorig jaar in mei gebeurd. Daarvoor was het een aantal jaren geleden dat hij aan 1 kant was hersteld, maar die was mislukt. Wij hebben onder tussen de zwemmertjes al 2x laten testen. 2x maar waren ze goed. Ondertussen zijn we al een heel tijdje bezig, dus ik hoop voor ons en iedereen hier op het forum snel een klein wondertje!
    groetjes Sarah

10. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Mijn man heeft in dec 2005 een herstel operatie ondergaan. In maart 2006 uitslag gekregen, dat operatie goed is gelukt. In de tussentijd zijn de zaadjes al 2x gecheckt. Waarbij bij de laatste check vastgesteld is, dat deze onder het gemiddelde liggen. De uroloog adviseerde daarom, om het IUI traject in te gaan.

Momenteel op zoek naar een ziekenhuis die geen beleid hebben met betrekking tot behandeling van overgewichtige vrouwen. Eerste ziekenhuis doet geen behandeling vanwege overgewicht.

11. maica

maica Lid

Feb 28, 2007
    90
    0
    0
    barendrecht
    nou dat zijn weer geen hele positieve berichten hoop dat het voor jullie echt goed gaat komen wij staan nog maar aan het begin van de situatie
    maar ik ga maar van een lange tijd uit eer dat ik zwanger mag raken met andere woorden, geduld hebben
    nou iedereen veel succes gewenst

groeyjes maica :D

12. maica

maica Lid

Feb 28, 2007
    90
    0
    0
    barendrecht
    hoi hoi

Gisteren is het zaad van mijn man voor de onderzoek afgegeven, we krijgen as donderdag pas de uitslag, maar ja we wachten geduldig af, ben echt heel benieuwd.

groetjes maica :(

13. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

May 6, 2006
    2,258
    2
    38
    West Nederland
    Hai Maica,

Mijn man heeft eind maart 2006 een hersteloperatie gehad. Inmiddels zijn we een jaar verder maar zonder resultaat. Uit de uitslag van de testen blijkt dat er wel weer zaad uit komt maar met heel veel antistoffen. Verder is de beweeglijkheid (door die antistoffen) niet geweldig.
    Vorige week zijn we voor de eerste keer samen naar de gyn geweest en worden we allebei uitvoerig getest waarna we te horen krijgen hoe verder (IUI of iets anders).
    Succes met het wachten op de uitslag!

14. maica

maica Lid

Feb 28, 2007
    90
    0
    0
    barendrecht
    hoi annalise

Bedankt voor je reactie. waW rot voor jullie zeg, maar hopen dat er snel actie word ondernomen en dat het dan maar snel gaat lukken, veel succes de komende tijd.

groetes maica :thumup:

15. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    mijn vader heeft na de geboorte van zijn 2ling bij zijn eerste vrouw een sterelisatie ondergaan. toen hij 3 jaar later een relatie kreeg met mijn moeder heeft hij het terug laten draaien en daar zijn 5 gezonde dochters uitgekomen. me moeder raakte bij ons allemaal vrijwel meteen zwanger en heeft ook 2 mk gehad. dus totaal 7xzwanger geworden en de eerdere sterelisatie gaf geen problemen.

16. sarah

sarah Actief lid

Jan 10, 2006
    129
    0
    0
    zorgkundige
    Hoi iedereen!

zoals je kan zien had ik hier al eerder geantwoord en wou toch nog eventjes wat toevoegen om iedereen goede moed te geven. Ik had deze morgen 2 positieve testen gedaan, dus het kan allemaal :D

Ik wens aan iedereen supper veel succes!

groetjes Sarah

17. maica

maica Lid

Feb 28, 2007
    90
    0
    0
    barendrecht
    gefeliciteerd sarah en hoi lovewinnie goed dat er ook positieve verhalen zijn dat geeft me weer moet

groetjes allemaal O:)

18. maica

maica Lid

Feb 28, 2007
    90
    0
    0
    barendrecht
    hoi allemaal

Geen goed nieuws voor ons weinig tot geen levende zaadjes. Ik weet het ff niet meer. De arts zegt dat een tweede zaad onderzoek niet nodig is omdat de uitslag zo zal blijven ,hij zij dat nog een operatie de kans nog kleiner van slagen is (snap hier niks van ) en om evt IUI of iets anders, heeft iemand hiet ervaring mee geen idee wat dit inhoud.

groejes maica :(

19. Katootje

Katootje Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    1,909
    0
    0
    Gelderland

In een van de eerste berichtjes staat ons verhaal. Herstel uiteindelijk mislukt. Het is dichtgegroeid door lidtekenweefsel.Volgens de uroloog had een tweede operatie weinig zin.
    Ik heb nu pas een link gevonden van een andere kliniek. Een uroloog die niets anders doet dan deze operaties. We hebben inmiddels contact gehad ermee. Men weet dus dat het om een tweede hersteloperatie gaat. Ondanks dat hebben we in Juni een intake. Hij maakt eventueel een bypass. Die intake is €40,-. Daar rijden we dan wel een keertje voor naar Tilburg.

De link is:

http://www.berglandkliniek.nl/?pag=12&pid=75

Misschien een idee? Baat het niet dan schaad het niet. Ik wil wel een second opinion.

Eventueel via een pb meer info. Succes!

20. maica

maica Lid

Feb 28, 2007
    90
    0
    0
    barendrecht
    ja ik had hier al eerder over gehoord alleen 3800 euro kunnen we niet zo betalen dus dat gaat in ieder geval over.
    bedankt in ieder geval.
    groetjes maica

Share This Page